To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Pompa ABS

Anonymous - 03-11-2006, 19:50
Temat postu: [EAxx] Pompa ABS
wyizolowalem pytanie:) bo moze do tamtego dzialu nie wszyscy zagladaja;-) kto ma moze albo moze zrobic zdjecie pompy ABS:) bo podobno w galantach jest a u mnie nie ma!:)
Anonymous - 04-11-2006, 19:18

Nie bylo EA bez ABS - to juz standard. Jak otworzysz maske to powinna byc przy grodzi po stronie pasazera.


Anonymous - 05-11-2006, 16:27

qrde no to mam problem:) Panowie jakbyscie mogli mi wskazac gdzie dokladnie znajde bezpiecznik od ABSu ( ktory to jest ) . A czy stycznik ten przy akumulatorze tez wymienic?;] wydaje sie dobry. Jesli mowicie ze musialbyc ABS to nawet jak ktos go wyjal ( mam nadzieje ze nie ) to i tak kontrolka na blacie powinna swiecic:)
Anonymous - 05-11-2006, 20:46

Kontrolka od ABS-u powinna sie zaswiecic po przekreceniu kluczyka na zaplon razem z innymi, a pozniej zgasnac. Postaram sie jutro sprawdzic gdzie jest ten bezpiecznik.

[ Dodano: 06-11-2006, 02:32 ]
Wlasnie mi wpadlo w oko - jak wejdziesz do mojej galerii (link w stopce kazdego mojego postu) to znajdziesz fotke z bebechami pod maska. Odszukaj na grodzi silniczek wycieraczek i pod nim masz taka czarna kostke ABS i nieco nizej i na prawo widac nawet pompe ABS - tak jak mowilem jest na grodzi po stronie pasazera.

Anonymous - 06-11-2006, 13:10

dzieki.. eh niestety nie posiadam tych elementow:( jakis idota napewno wyjal;(
Anonymous - 06-11-2006, 13:20

Hmm no przykro mi, to faktycznie musial byc idiota... :? Dobrze, ze chociaz silnik i kola zostawil :lol:
Marcino - 10-11-2006, 07:55

Poainna byc czarna kostka po lewej jak prztrzysz z przudu na silnik z napisem ABS..
No a pompy sie nie da nie zauwazyć.
Pozdrawiam

Krzyzak - 22-12-2010, 21:23
Temat postu: [EA5A/W 2.5] Prośba o zdjęcie okolic pompy ABS i korektora s
mam prośbę - zacząłem grzebać dziś przy przewodach hamulcowych, bo moje skorodowały i płyn się wylał;
no i kruszą się w rękach (w okolicach tylnej belki), więc zacząłem je ciąć flexem, skoro i tak trzeba je zdemontować
potem doszedłem do korektora na grodzi, ale nie dało się go odkręcić - śruba wyszła z kawałkiem ściany grodziowej i jedyna możliwość to było ucięcie przewodów przy pompie ABS - no i tera nie pamiętam który przewód gdzie szedł :)
zróbcie mi proszę "na teraz" zdjęcie tego miejsca - bo na korektorze są zaznaczone wyjścia, ale nie wiem, które prawe a które lewe...
tak samo z pompą ABS
wiadomo, że musi być układ krzyżowy i nie chcę zrobić inaczej
no i dobrze byłoby wiedzieć które wyjście idzie do którego koła z tyłu :)

edit: mam chyba najnowszą wersję pompy - tą, gdzie przewody na tył auta wychodzą z pompy poziomo w stronę silnika a nie pionowo w górę
o taką pompę mi chodzi.

korektor już doszedłem - patrząc przodem to lewa strona to lewy tył, prawa - prawy tył...
teraz pozostaje kwestia spięcia z pompą - podejrzewam że też lewy przewód jest do lewego tyłu...
manual nie prezentuje mojej pompy - nawet w suplemencie jej nie ma (wszystkie przewody idą tam w górę)

edit2: tak wygląda moja pompa:
http://allegro.pl/galant-...1353177136.html

robertdg - 22-12-2010, 22:48

Schemat podpięcia ciągle taki sam, we wszystkich modelach, no chyba że masz ASC (choć nie wynika to ze zdjęcia które pokazujesz na aukcji), wtedy jest różnica, rysunki poglądowe



Ponadto zwróć uwage na wybite oznaczenia na pompie, tuż koło przewodów hamulcowych - z angielskiego da się rozszyfrować te skróty dwuliterowe

[ Dodano: 22-12-2010, 22:54 ]
P.S. aby rozwiać Twe wątpliwości, pompa ASC nie ma szerokiej pojedyńczej kości, a 3 kości, z czego pierwsza jest 3 pinowa, druga 4 pinowa, trzecia 12 pinowa, w dodatku, przy pompie ASC wymagany jest elektroniczny kontroler ciśnienia, który znajduje się tuż pod mechaniczną pompą hamulcową na serwie

Krzyzak - 23-12-2010, 07:32

nie mam ASC - w każdym razie nie mam przełączników, kompa i wiązki
niestety idę zaraz na żywioł
mam pompę jak ta z aukcji allegro - 4 wyjścia na górę i 2 na przód
te przednie są do tylnych hamulców
korektor rozszyfrowałem :) - pozostaje podpięcie do pompy, bo nie widziałem na niej żadnych oznaczeń...

robertdg - 23-12-2010, 12:37

Kurde, wybacz kierowniku, było późno wczoraj jak to sklejałem i nie zwróciłem na ten szczegól uwagi, prosze:


Powinno pomóc

Krzyzak - 23-12-2010, 15:48

już mam zmontowane - wczoraj 1.5 godz. i dziś 6.5 poszło...
okazało się, że na pompie są napisy - tylko mocno niewidoczne...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group