Eclipse - Ogólne - [1G 90-94] 214 KM 4x4
reloop7 - 17-03-2011, 18:58 Temat postu: [1G 90-94] 214 KM 4x4 Witam wszystkich Marzy mi się wersja eclipse wymieniona w tytule tematu Jak myślicie czy jest sens ściągnąć ją ze stanów? Ponieważ ciężko jest ją tam znaleźć, a co dopiero w europie Nie mówię w Polsce ponieważ to już w ogóle graniczy z cudem
zenek_bb - 17-03-2011, 19:39
Proponuję trochę zmniejszyć tytułową moc z 214KM na 180, no max 190 bo tyle będzie miał bardzo zadbany fabryczny GSX mało wyjeżdżony ;p Oczywiście można to potem poprawić...
Uważam, że ściągnięcie takiego auta ze stanów w cieniu dzisiejszych ustaleń prawnych, wartości dolara i euro, zapłaciłbyś za całość czyli:
oględziny mechanika/zakładu na miejscu (lub wylot po niego osobiście + koszta miejscowe)
cena pojazdu
cła podatki
opłacenie należności eksportowych ze Stanów
opłacenie należności importowych w Eu/PL
transport
koszt rejestracji i innych dokumentacji
Chłopie to ja bym wolał uturbić wyremontowany na igłę 4G63/64
Można trochę taniej, ale mniej pewnie skorzystać z usług firm zajmujących się improtem prywatnym, pod klienta, szukają auta dla Ciebie, ale to jakie wałki tam czasem odchodzą...
W USA z tego co wiem to są 2 rodzaje Eclipsów: dorżnięte do zera i te po rebuild'zie 400+KM.
tomaszhereda - 17-03-2011, 19:41
W zasadzie taką decyzje musisz podjąć sam Mam taką wersje USA i powiem tak : ,,Szału nie ma jeśli chodzi o komport jazdy" a na dodatek dochodzi do tego większe spalanie . Wymiana płynów w wale, auto jest cięższe o ok. 100 kg. , ustawianie co jakiś czas kąta pochylenia kół tylnych bo jak bedzie źle ustawiony to autem będzie trzęsło, nie będziesz w stanie "przypalić" gum na światłach bo spalisz sprzęgło ...(2 razy miałem taki incydent;/) xD. Rozważ poważnie tą kwestie i zastanów się czy jest sens ściągać ze Stanów prawie 20-letnie auto Pzdr.
reloop7 - 17-03-2011, 20:24
Nie no zenek, sam to jechac bym tam nie jechał bo nie ma sensu tyle kasy wykladac ;P Trzeba byłoby zaryzykowac i zaufac jakiejs firmie ktora sie tym zajmuje, która przez kogos mogłaby ocenic pojazd itp
Własnie chodzi o to ze eclipse 1g strasznie mi sie podoba, ale te 150 km (realnie ok 130 km) w moim gs mi nie wystarcza ;P Moze lepsza opcja były by włozyc po prostu silnik od gst i byłbym zadowolony Do czasu az bym mi nie starczyło i chciałbym go podkrecic do 300 km, tylko ze wtedy auto ktore ma na przod naped to nie ogarnie tematu ;P
Albo jeszcze jedna opcja, gsx i silnik od gst ;D I to chyba byłoby bardziej warte pieniedzy niz kupienie ze stanów i robienia wszystkiego od poczatku bo wiadomo ze spokojnie poprzedni własciciele to tym autem nie jezdzili ;P
viader - 18-03-2011, 11:00
Szukaj w PL GSX ze zdrową budą a resztę mozna sobie wyremontować, będzie to kosztowne ale robisz dla siebie. Ściągnięty ze stanów wyjdzie pewnie za 20-30 tyś i też pewnie nie będzie idealny. Za taką sumkę można sobie zbudować ładnego GSX-a w PL.
Co do wzmacniania GS-a to też jest dobra opcja jednak po ostatnich dwóch śnieżnych zimach choruję na napęd AWD.
Poza tym po co komu srylion koni skoro nie przeniesie się tego na asfalt. Na suchym i z rolki jeździ się ok, ale zwykły deszcz powoduje, że nawet GS-em start jest spalony przez mielenie kołami. W takich warunkach nawet słabsze auto AWD poprostu Ci znika i nie masz jak go dogonić...
wuerce - 18-03-2011, 20:02
Bierz tego jak chcesz:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C18030496.html
dołożysz drugie tyle i będziesz miał technicznie prawie sprawnego.
Właściwie to sam bym się zastanawiał gdyby nie brak moich ulubionych chowanych świateł...
rosomak1983 - 18-03-2011, 20:24
wuerce napisał/a: | Bierz tego jak chcesz:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C18030496.html
dołożysz drugie tyle i będziesz miał technicznie prawie sprawnego.
Właściwie to sam bym się zastanawiał gdyby nie brak moich ulubionych chowanych świateł |
no cóz fajny ale automat go dyskwalifikuje....
zenek_bb - 19-03-2011, 08:20
viader napisał/a: | srylion koni skoro nie przeniesie się tego na asfalt |
a ja tam wole mieć srylion (350) koni na FWD, nie targać tego wału cały rok pod autem, cieszyć się niższym spalaniem, a przy 140km/h wszystkie boxtery (220-300KM) bez "S" czy głupie vectry, golfy gti, sirocco i inne ustrojstwa włącznie z większością evo mogą mnie pocałować zima czy lato i tak nie szaleje ;p
wszystko zależy jakie ktoś ma widzimisie
reloop7 - 19-03-2011, 10:59
wuerce napisał/a: | Bierz tego jak chcesz:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C18030496.html
dołożysz drugie tyle i będziesz miał technicznie prawie sprawnego.
Właściwie to sam bym się zastanawiał gdyby nie brak moich ulubionych chowanych świateł... |
Kuuurde, pewnie ze bym go wział ;D Włośnie taki jakiego szukam Tylko własnie jest jedna wada, automat Ja manuala szukam i nic innego
Ale naprawde na kozaku jest
zenek_bb - 19-03-2011, 12:56
Pół roku temu był za 13tys. do sprzedania, sprawny, chciałem brać bo silnik był "po remoncie". Jak się obróciła to ja nie chcę wiedzieć czemu ;/
reloop7 - 19-03-2011, 14:57
Pewnie dobrze dostawał na zimny od właściciela A jak panewa sie obruciła to pewnie i turbina tez moze miec lekki luz jesli nie była regenerowana
viader - 19-03-2011, 17:17
Auto klubowicza MEKP.
reloop7 - 19-03-2011, 18:39
Z ogromna checia bym takiego przytulił tylko zeby był w manualu
Jestem ciekawy jak wygladała by sprawa z czesciami do tego, pewnie tylko ze stanów co? Chyba ze miałby ktos w polsce takiego na czesci
zenek_bb - 19-03-2011, 21:20
jakie części? jakie USA? przecież to ecli zwykłe z innymi lampami... prawie że
reloop7 - 19-03-2011, 21:46
Ogólnie co chodzi o silnik to są pewnie dostępne wszystkie Gorzej z blacharka ;P Ale do chcącego nic trudnego ;P Coś za coś zenek_bb
|
|
|