To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Car Audio - Przycisk pod wzmacniacz

KamilR10 - 20-03-2011, 18:02
Temat postu: Przycisk pod wzmacniacz
Witam. U mnie w Galancie jest dość dziwna instalacja, takiego go kupiłem, żeby grało radio musi być podłączony wzmacniacz, a pod wzmacniacz nie mam żadnego przycisku tylko muszę za każdym razem ręcznie odłączać kable w bagażniku. W sumie przycisk mam ale jak na razie służy włączaniu świateł przeciwmgłowych z przodu. Wszystko zobrazuję zdjęciami, nie znam się zbyt dobrze na Car audio i mam pytanie do znawców :wink:

Tutaj widać podłączenie do wzmacniacza,

Na tym zdjęciu jest wiązka trzech czarnych bali, w tym jeden, najcieńszy jest nie podłączony, nie wiem do czego służy...

zdjęcie przycisku pod który chciałbym podłączyć wzmacniacz

a tutaj widać przycisk z wewnątrz:

które kable do czego podłączyć, i jak? :wink:

szpala85 - 20-03-2011, 18:45

ten najcieńszy masz podłączyć pod ten ochronny ten odstający ( zielono żółty) we wzmacniaczu ..... a drugi koniec tego cienkiego pod niebieskie wyjście z wiązki radia

zrób fote tych trzech złącz od zasilania wzmaka

KamilR10 - 20-03-2011, 18:53

Zielono żółty zawsze mam podłączony w te miejsce gdzie ten czerwony...są podłączone razem
szpala85 - 20-03-2011, 19:19

KamilR10, no to jest źle podłączone bo wzmak ma się włączać wtedy jak włączasz radio ...... czyli wywalasz żółto zielony i pod to złącze podpinasz ten cienki czarny ( tkz. sterujący ) ale musisz się upewnić czy na drugim końcu "sterującego" kabelka ........ czy kabelek jest podpięty pod niebieski kabelek z wiązki radia ( bo inaczej ci nie będzie działało )

KamilR10 - 20-03-2011, 19:46