To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Techniczne - ASX szarpanie

MŁODY81 - 24-03-2011, 14:27
Temat postu: ASX szarpanie
Witam

Mam ASX 1.8 diesel 150KM na zimnym silniku podczas jazdy szarpie jakby brakowało mu paliwa oczywiście w serwisie tak wymienili jakieś oprogramowanie i powinno ustąpić ale dalej jest to samo. A że komputer nie pokazuje błędów to serwis umywa ręce. Ma ktoś może taki przypadek?

Muciek - 24-03-2011, 15:17

Ostatnimi czasy przewija się wątek: paliwo. Czy sprawdzałeś kolego na innym paliwie, albo coś? Może to jest przyczyną, bo ostatnio dużo aut ma problemy z tym :)
Rafał_Poznań - 27-03-2011, 07:33

To może być kwestia paliwa, ale niekoniecznie. Może trzeba się także przyjrzeć wtryskiwaczom lub osprzęcie silnika. Serwis mógłby podłączyć zimne auto pod komputer diagnostyczny i sprawdzić parametry pracy silnika.
Zaznaczam, że nie jestem mechanikiem, ale przejrzałem podobne wątki na innych forach internetowych :)

MŁODY81 - 28-03-2011, 10:20

Paliwa lałem różne nie ma znaczenia bo też już o tym myślałem. Serwis to podłącza komputer przy wyłączonych wszystkich systemach i na ciepłym silniku i tu jest właśnie problem. Mówiłem im żeby sprawdzili na włączonym nawiewie i klimie to nie moga bo wtedy błędy wyskakują i koło się zamyka. A problem jest największy właśnie gdy klima ustawiona jest na AUTO
golden - 29-06-2011, 14:58
Temat postu: Re: ASX szarpanie
MŁODY81 napisał/a:
Witam

Mam ASX 1.8 diesel 150KM na zimnym silniku podczas jazdy szarpie jakby brakowało mu paliwa oczywiście w serwisie tak wymienili jakieś oprogramowanie i powinno ustąpić ale dalej jest to samo. A że komputer nie pokazuje błędów to serwis umywa ręce. Ma ktoś może taki przypadek?

Witam