ASX Techniczne - ASX szarpanie
MŁODY81 - 24-03-2011, 14:27 Temat postu: ASX szarpanie Witam
Mam ASX 1.8 diesel 150KM na zimnym silniku podczas jazdy szarpie jakby brakowało mu paliwa oczywiście w serwisie tak wymienili jakieś oprogramowanie i powinno ustąpić ale dalej jest to samo. A że komputer nie pokazuje błędów to serwis umywa ręce. Ma ktoś może taki przypadek?
Muciek - 24-03-2011, 15:17
Ostatnimi czasy przewija się wątek: paliwo. Czy sprawdzałeś kolego na innym paliwie, albo coś? Może to jest przyczyną, bo ostatnio dużo aut ma problemy z tym
Rafał_Poznań - 27-03-2011, 07:33
To może być kwestia paliwa, ale niekoniecznie. Może trzeba się także przyjrzeć wtryskiwaczom lub osprzęcie silnika. Serwis mógłby podłączyć zimne auto pod komputer diagnostyczny i sprawdzić parametry pracy silnika.
Zaznaczam, że nie jestem mechanikiem, ale przejrzałem podobne wątki na innych forach internetowych
MŁODY81 - 28-03-2011, 10:20
Paliwa lałem różne nie ma znaczenia bo też już o tym myślałem. Serwis to podłącza komputer przy wyłączonych wszystkich systemach i na ciepłym silniku i tu jest właśnie problem. Mówiłem im żeby sprawdzili na włączonym nawiewie i klimie to nie moga bo wtedy błędy wyskakują i koło się zamyka. A problem jest największy właśnie gdy klima ustawiona jest na AUTO
golden - 29-06-2011, 14:58 Temat postu: Re: ASX szarpanie
MŁODY81 napisał/a: | Witam
Mam ASX 1.8 diesel 150KM na zimnym silniku podczas jazdy szarpie jakby brakowało mu paliwa oczywiście w serwisie tak wymienili jakieś oprogramowanie i powinno ustąpić ale dalej jest to samo. A że komputer nie pokazuje błędów to serwis umywa ręce. Ma ktoś może taki przypadek? |
Witam
Ja również miałem to samo ale na szczęście przeszło od jakiegoś miesiąca jest wpożądku choć trankuję na tych samych stacjach co wcześniej. M ożliwe że może to być związane z działaniem samego systemu regulacji zaworów?? w książce opisali że na zimnym silniku można usłyszeć dziwne dzwięki które są właśnie tym spowodowane.