Pajero III - [3.2 DID] Interfejsy diagnostyczne
Borys81 - 25-03-2011, 22:43 Temat postu: [3.2 DID] Interfejsy diagnostyczne Witam
Mam pytanie czym dziagnozujecie swoje Pajerki chodzi mi tutaj o Interfejsy diagnostyczne do PC.
wojtekkkkk - 26-03-2011, 20:23
nie słyszałem o fejsie do Pajero.
pki - 28-04-2011, 13:26
ELM327
turbolax - 28-04-2011, 15:34
Do Sporta 00r benzynka też mogę go spokojnie podpiąć? Bo szukam właśnie takiego sprzętu ale za bardzo się nie orientuję
pki - 28-04-2011, 16:11
Normalnie od 2001, 00 może tak może nie. Koszt interfejsu nie jest wielki, softów do tego mnóstwo. No i żeby nie było że nie mówiłem, to gada z silnikiem. ABS, skrzynia itp to inna sprawa.
MŁYNEK - 28-04-2011, 19:55
A jaki najlepszy soft pod Pajero polecacie?
na allegro tych interface tego pełno ceny od 40~200zł, możecie polecić w 100% sprawdzony i działający?
pki - 28-04-2011, 19:59
Soft PCMSCAN. Czy działa na 100% z DI-Dem to musiał bym sprawdzić, z benzyną działał 100% używałem go do ustawienia instalacji LPG, tak tak, ustawiałem gaz tak żeby silnik był zadowolony Teraz sobie leży i sporadycznie się używa, mam starszą wersję 1.3 ale nowsze zapewne też są spoko. Kupowałem w metalowej obudowie z dwoma przewodami - jeden do kompa a drugi do obd.
Jak by co mogę sprawdzić jak jakiś did podjedzie.
Bartek5 - 29-04-2011, 06:41
Mam DIDa , mam elm327 i niestety - nie działa
Pozdrawiam
pki - 29-04-2011, 07:37
jaki soft, jaki objaw, jaki rok?
turbolax - 29-04-2011, 16:50
Takie oto cudo mam w swoim misiu, wydaje mi się że to obd2 ale chcę się upewnić. http://img94.imageshack.us/i/20110429838.jpg/
pki - 29-04-2011, 17:00
to jest gniazdo obd2, od 96 takie gniazda występują. niestety nie mówi to nic o tym z jakim czytnikiem będzie grać.
Bartek5 - 30-04-2011, 09:33
rok 2005
programy: pcmscan, scantool, evoscan
objaw: programy nie chcą się połączyć, brak komunikacji
pki - 30-04-2011, 09:50
Hmm, z opisu allegro wynika że powinno bez łaski:
1. Wszystkie auta sprzedawane w Europie od 2001r benzynowe i od 2004r diesle.
2. Niektóre auta benzynowe sprzedawane w Europie ze starszych roczników.
3. Wszystkie auta sprzedawane w USA od 1996r. benzynowe i od 2004r. diesle
4. Niektóre diesle sprzedawane w USA ze starszych roczników
5. Wszystkie auta Japońskie i większość azjatyckich posiadające złącze OBD2
Masz sprawne złącze OBD2 i sprawny interfejs? Próbowałeś inne auto? Jaką masz wersję interfejsu?
Jest ktoś z okolicy co chciałby podjechać i sprawdzić?
zbyszekm2 - 30-04-2011, 10:39
Bartek5 napisał/a: | Mam DIDa , mam elm327 i niestety - nie działa
Pozdrawiam |
Raczej się nie połączy, większość urządzeń diagnostycznych nie chce się łączyć z P3, P4 i L200 DiD. Muszą być specjalnie dedykowane do tego modeli.
Bartek5 - 30-04-2011, 12:34
Wszystko sprawne.
Na allegro to tak piszą, żebyś kupił.
Zgadzam się ze Zbyszkiem, do DID działają tylko dedykowane urządzenia diagnostyczne z obsługą MUT II i MUT III. najtańsze znalazłem za 500 zł do mitsubishi.
Temat był już wałkowany wielokrotnie.
ELM327 - "jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego"
Swego czasu czytałem gdzieś, że kablem KKL z drobną modyfikacją pinów można połączyć się z mitsubishi. (do odczytu parametrów chwilowych i skasowanie błędów tylko w komputerze silnika.) a np. SRSa tym już nie skasujesz. Ale czy z Naszymi DID'ami się połączy? wątpię w to.
|
|
|