To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - duż eproblemy z zimnym silnikiem w Pajero 2,8TDI 96r pomocy

Anonymous - 05-11-2006, 10:58
Temat postu: duż eproblemy z zimnym silnikiem w Pajero 2,8TDI 96r pomocy
awięc tak gdy auto jest zimne odpala na dotyk lecz po chwili spadają obroty zaczyna cały drżeć i gaśnie po czym próbuje odpalić ponownie i musze dość długo go piłować wtedy odpala jest wszystko ok lecz przy odpalaniu zaczyna strasznie kopcić i tak po 3 razach i jest puźniej wszystko ok no ale dlaczego tak sie dizeje ??byłem już u paru mechaników wymieniali filtry paliwa po czym auto chodziło ok no ale po 2 tyg nadal ten sam problem przychodził :( ( prosze o pomoc!!
stani78 - 05-11-2006, 15:51
Temat postu: dużę problemy
Sprawdził bym świece żarowe oraz urządzenie woskowe przestawiacza wtrysku na pompie wtryskowej prawdopodobnie niedziała i stąd mogą być te problemy.
Anonymous - 31-12-2007, 01:59
Temat postu: Re: dużę problemy
stani78 napisał/a:
Sprawdził bym świece żarowe oraz urządzenie woskowe przestawiacza wtrysku na pompie wtryskowej prawdopodobnie niedziała i stąd mogą być te problemy.


Witam!
Jak sprawdzić to "magiczne" urządzenie woskowe i jak je znaleźć? :)
podzrawiam

Anonymous - 23-01-2008, 11:52

Miałem te same objawy. Okazało się, że padło uszczelnienie na pompie wtryskowej. Mechanik wymienił i wszysko wporządku.
Anonymous - 23-01-2008, 15:45

Nie wiem jak u Ciebie bo u mnie ten szpej jest ręczny ale......
W plaskaczu wyglądało to tak, że do dźwigni przyśpieszenia szła sobie dodatkowa linka wychodząca z walcowatego elementu wkręconego w rozgałęźnik rur układu chłodzenia.
Gdy silnik jest zimny linka jest napięta i podciąga troszkę dźwignię gdy się silnik nagrzeje poluzowuje coraz bardziej aż do pełnego zwolnienia utrzymując stałe obroty silnika na biegu jałowym. Ot cała filozofia. Może wygląda to podobnie. :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group