To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - Kupię Carisma z gazem

pawel-krol - 29-03-2011, 16:24
Temat postu: Kupię Carisma z gazem
Witam
Po roku bez miśka próbuje wrócić do grupy posiadaczy najbardziej niezawodnych aut.
Najchętniej kupiłbym 1.8(nie GDI) ale takich mało więc poszukuje 1.6z gazociągiem(auto ma służyć do pracy) i koniezna jest klima.
wypatrzyłem takie coś ale daleko więc może komuś po drodze albo oglądał.
http://allegro.pl/mitsubi...1531716730.html
pomijam przebieg bo raczej nierealny

Mario - 29-03-2011, 17:11

Nie wiem czy to złudzenie, ale poduszka pasażera (szczególnie na pierwszym zdjęciu) jest jakaś krzywa (właściwie jej osłona)..
I ten blask :wink:

Anonymous - 29-03-2011, 20:08

Nie lepiej kupić bez gazu i samemu gaz założyć? Wtedy wiesz co wkładasz, masz gwarancję, itd.
pawel-krol - 29-03-2011, 20:22

kuzi napisał/a:
Nie lepiej kupić bez gazu i samemu gaz założyć? Wtedy wiesz co wkładasz, masz gwarancję, itd.

gaz drogi-predko się nie zwruci bo to nie te czasy
kwestia własnie jaka instalacja tam siedzi
w swojej miałem KME i była ok

Mario - 29-03-2011, 20:27

To ja zacytuje sam siebie :) Bo gdzieś już to kiedyś pisałem...
Co do tego gazu, również wydaję mi się, że lepiej kupić auto i samemu je zagazować (jeśli to się zwróci). Choć z pozoru to może się wydawać droższa wersja od kupna juz zagazowanego auta, ale jak już pisał kuzi, instalacja taka sprawia, że więcej rzeczy w takim aucie może ulec awarii, co dalej wiąże się z kosztami napraw.

A jeśli uparłbyś się na auto z gazem lub jakiś by Ci się szczególnie spodobał itp, to przy zakupie warto zwrócić uwagę na komplet dokumentów od gazu - wymagają tego niektóre stacje diagnostyczne przy przeglądzie. A sam zapytaj o zmiany kabli, świec,filtrów, ile ma przejechane instalacja, to takie podstawowe rzeczy.

pawel-krol - 29-03-2011, 20:55

MaRIo_ napisał/a:
To ja zacytuje sam siebie :) Bo gdzieś już to kiedyś pisałem...
Co do tego gazu, również wydaję mi się, że lepiej kupić auto i samemu je zagazować (jeśli to się zwróci). Choć z pozoru to może się wydawać droższa wersja od kupna juz zagazowanego auta, ale jak już pisał kuzi, instalacja taka sprawia, że więcej rzeczy w takim aucie może ulec awarii, co dalej wiąże się z kosztami napraw.

A jeśli uparłbyś się na auto z gazem lub jakiś by Ci się szczególnie spodobał itp, to przy zakupie warto zwrócić uwagę na komplet dokumentów od gazu - wymagają tego niektóre stacje diagnostyczne przy przeglądzie. A sam zapytaj o zmiany kabli, świec,filtrów, ile ma przejechane instalacja, to takie podstawowe rzeczy.


co do gazu to macie racje a o sprawdzeniu i wypytaniu pamiętam(ale jak ktoś ma coś do ukrycia to i tak tego nie powie) chodzi mi raczej o stan blacharski bo o tym niemam zielonego pojęcia. Moja poprzednia cari jak się okazało po pół roku od zakupu była po takim krasztescie że cud że ją jeszcze poskładali przejezdziłem nią dwa lata i nowy własciciel tez nic nie zauważył tak więc nie chodzi mi o to czy była po wypadku a raczej jak została poskładana .ale wiadomo ze jak juz sie kupuje to najlepiej bezwypadkową albo chociaz dobże spasowaną ale wiecie sami że nie zawsze tak się da.

Anonymous - 29-03-2011, 21:04

Carisma 1.6 pali średnio 7 litrów PB (60% miasto 30% trasa). Załóżmy, że spali 1 litr więcej LPG.
Aktualne ceny na Śląsku: 5,05 zł PB95; 2,45 zł LPG.
Instalacja sekwencyjna STAG300 to koszt średnio 2300 zł.

Przejechawszy 15.000km na benzynie wydasz na paliwo 5302,50 zł; na gazie wydasz 2940 zł, co daje różnicę 2362,50 zł -> czyli instalacja się zwróciła. ;)

zbycho77 - 29-03-2011, 21:50

kuzi napisał/a:
Carisma 1.6 pali średnio 7 litrów PB (60% miasto 30% trasa). Załóżmy, że spali 1 litr więcej LPG.

Niby tak jest jak piszesz, da radę ósemkę wykręcić na LPG, ale raczej w normalnych warunkach eksploatacji wyciągam 8-9 i to bliżej dziewięciu, wynika to z ustawienia mapy - mieszanka nie może być za uboga. Nie zmienia to jednak faktu, że STAG300 zwrócił mi się po 10 miesiącach, tj. ok. 17000km z uwzględnieniem dodatkowych kosztów.

pawel-krol - 30-03-2011, 15:11

kuzi napisał/a:
Carisma 1.6 pali średnio 7 litrów PB (60% miasto 30% trasa). Załóżmy, że spali 1 litr więcej LPG.
Aktualne ceny na Śląsku: 5,05 zł PB95; 2,45 zł LPG.
Instalacja sekwencyjna STAG300 to koszt średnio 2300 zł.

Przejechawszy 15.000km na benzynie wydasz na paliwo 5302,50 zł; na gazie wydasz 2940 zł, co daje różnicę 2362,50 zł -> czyli instalacja się zwróciła. ;)


niby tak,ale tak jak zbycho77 pisze "ósemke to ciężko osiągnąć, 9 to spali na bank a jak się trafi gorszy gaz to i więcej.Do tego trzeba doliczyć średnio litr Pb do każdych 100km bo tyle mniejwięcej potrzebuje sekwencja do przełączenia na gaz(wiadomo latem będzie to mniej ale zimą u mnie wychodziło czasami ponad 2 przy większych mrozach,tak samo jak sie jezdzi dużo po mniescie często gasi i odpala tęż tej benzynki weznie więcej niż jak się robi jednorazowo dłuższe odcinki)U mnie KME kosztuje 2000 a że gosia dobrze znam to pewnie byłby jakiś rabaccik albo świece w cenie-zawsze oś. Można by długo domniemywać co lebsze.
Ja sobie policzyłem tak-robie rocznie ?25000,poniewaz mam jeszcze scenika który ma u mnie dożywocie miskiem bym jezdził tylko do pracy-około 20 000 więc zalozona instalacja zwraca się po roku.Chce kupić auto które od razu ma na siebie zarabiać dlatego szukam z gazem,ofert mało więc jak nic ciekawego nie wyhacze to napewno bede patrzył na benzyniaki.
Carisma to według mnie najlebsze auto na dokazdy do pracy-ewentualna alternatywa jest sincento-wychodzi ze dwa złote taniej na każde 100 km ale komfort jazdy bez porównania...

robertdg - 30-03-2011, 16:31

pawel-krol napisał/a:
Do tego trzeba doliczyć średnio litr Pb do każdych 100km bo tyle mniejwięcej potrzebuje sekwencja do przełączenia na gaz
To nie jest żaden schemat, bo jak będziesz dojezdzal do pracy 3km, a na lpg będzie sie przelaczac po 1.5km, to na kazde 100km wlejesz conajmniej 4litry PB (bo zimne auto jeżdzi na ssaniu). Co innego jak bedziesz robił 100km dziennie
pawel-krol - 31-03-2011, 16:23

robertdg napisał/a:
pawel-krol napisał/a:
Do tego trzeba doliczyć średnio litr Pb do każdych 100km bo tyle mniejwięcej potrzebuje sekwencja do przełączenia na gaz
To nie jest żaden schemat, bo jak będziesz dojezdzal do pracy 3km, a na lpg będzie sie przelaczac po 1.5km, to na kazde 100km wlejesz conajmniej 4litry PB (bo zimne auto jeżdzi na ssaniu). Co innego jak bedziesz robił 100km dziennie


dokładnie o tym napisałem


http://otomoto.pl/mitsubi...-C16888284.html
http://otomoto.pl/mitsubi...-C18102408.html
http://otomoto.pl/mitsubi...-C18065042.html
http://otomoto.pl/mitsubi...-C18203526.html
http://otomoto.pl/mitsubi...-C16774724.html

Student - 01-04-2011, 07:08

Zielona :D , co prawda czerwone są szybsze ale cóż :cry: .
pawel-krol - 02-04-2011, 00:11

Student napisał/a:
Zielona :D , co prawda czerwone są szybsze ale cóż :cry: .


do zielonej mam sentyment bo moja była własnie taka ale nie ukrywam że najchętniej kupiłbym czerwoną.

a wogule najbardziej podoba mi się ta z Piotrowic ale ona chyba się już troche sprzedaje to raz a po drugie jakaś taka jak odmalowana.

janusz362 - 02-04-2011, 16:43

Kolego z tą Cari co zamieściłeś to coś nie teges,a tak jak kolega wcześniej zauważył maskownica poduchy pasażera ma dziwny wgniot i jest to na pewno wgniot a nie złudzenie,ja bym sobie darował
pawel-krol - 04-04-2011, 12:36

ta nieżle się prezentuje
http://otomoto.pl/index.p...ow&id=C18158711 ale bez klimy


http://otomoto.pl/index.p...ow&id=C18158711



1.8
http://otomoto.pl/mitsubi...-C18144140.html

http://otomoto.pl/mitsubi...-C17527947.html



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group