To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Dziwne zachowanie GDI

Lucenty - 29-03-2011, 18:57
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Dziwne zachowanie GDI
Witam mam taki problem
Gdy auto się rozgrzeje to zaczyna wariować obrotomierz, zawiesza sie przy ruszaniu na ok 1,5tys i po chwili wskazuje ok 4 tyś. dzieje się tak tylko na rozgrzanym silniku, dodam też ze w czasie tych anomalii gdy stoję na skrzyżowaniu wskazówka obrotomierza spada do tej cieniutkiej kreski przed zerem a silnik chodzi normalnie.
Czy ktoś mi pomoże

[ Dodano: 29-03-2011, 19:00 ]
Ogolnie to kupiłem tą Cari z tą przypadłością o której sprzedający mnie nie poinformował. I szukając rozwiązania problemu natknąłem się na jego posty :evil:

[ Dodano: 29-03-2011, 19:01 ]
http://forum.mitsumaniaki...ozrzedzony+olej

[ Dodano: 29-03-2011, 19:02 ]
dodam że czyściłem krokowy i przepustnice ale nie nauczałem obrotów bo nie wiedziałem

i9i - 30-03-2011, 08:00

Zapewne magicy powiedzieli: remont silnika i poprzedni właściciel podumał chwilę poszperał po necie i ... sprzedał. Na początek poszukaj kogoś z Evoscanem, podepnij, pojeździj, zgraj sobie logi i na spokojnie je przejrzyj i porównaj z tymi na forum to tak na początek. Ja sam ma benzynę w oleju i jeszcze nie doszedłem co i jak.
pawelsonx - 30-03-2011, 09:24

jak sam obrotomierz a nie silnik to czujnik zapłonu chyba md374437 poszukaj na forum jest.
Co do benzyny w oleju leje wtrysk.

Lucenty - 30-03-2011, 16:52

co to jest ten Evoscan
a co do tego lejącego wtrysku jak sprawdzić czy faktycznie któryś leje

zbycho77 - 31-03-2011, 01:13

pawelsonx napisał/a:
jak sam obrotomierz a nie silnik to czujnik zapłonu chyba md374437 poszukaj na forum jest.

też bym od tego zaczął. Zrób tak: na czujniku położenia wałka rozrządu (chyba, bo nie mam GDI, a w zwykłym 16V tak jest) znajduje się ten czujnik - taki jak na tej stronie:
http://www.myvirtualpaper...01/634.html#634 druga kolumna trzeci od góry).
Steruje on zapłonem, ale i obrotomierzem. Nie pali ci się Check Engine? Jeśli tak to pewnie błąd P0300 ..., podjedź na diagnostykę komputrową, jeśli to wykaże to śmiało wymieniaj ten czujnik, koszt w granicach 150zł, w ASO ponad 400 i będzie dobrze.
Przerabiałem to w 16V, ale wiem, że w GDI zastosowali ten sam czujnik.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group