Komputery, RTV, AGD, Komorki - Laptop i Internet
Anonymous - 05-11-2006, 18:25 Temat postu: Laptop i Internet witam !!!! Mam pytanko i mam nadzieje ze ktoś mi pomoże bo ja siem na tym niestety nie znam i jestem zielony w tym temacie
Jestem posiadaczem 2 komputerów takiego z jednostką centralną oraz laptopa komputer który jest podłączony do sieci to ten z jednostka centralna a chciałbym podłaczyc internet pod laptopa . I teraz kieruje do was pytanko w laptopie mam tylko wejście pod modem a posiadam internet radiowy JAK MAM PODŁĄCZYĆ INTERNET DO LAPTOPA czy sie tak wogole da ???? z góry dziekuja za pomoc
saphire - 05-11-2006, 18:54
najprościej to wsadzić sieciówkę w pecka stacjonarnego i udostępnic na nim połączenie internetowe na karcie-radiówce a do sieciówki wpiąć kabelek tzw. cross a z drugiej strony w sieciówkę lan laptopa i powinno działać - dostaniesz internet poprzez tego stacjonarnego peceta.
Anonymous - 05-11-2006, 20:19
saphire,po 1 to albo nie zrozumiales o co biega albo sie pomyliles przeciez napisala ze w laptopie ma tylko wejscie pod modem. Napisz tak wogole skaja, jaki to laptop. Jezeli nie za stary to na moze masz w nim wbudowana bezprzewodowke wiec nie powinno byc problemu! Jezeli nie masz to poprostu dokupisz sobie karte wifi na slot pcmcia po klopocie.
saphire - 05-11-2006, 20:25
To że nie było mowy o LAN w tym laptopie nie znaczy że go tam nie ma i faktycznie należało by najpierw dokładnie rozeznac co to za sztuka. Co do PCMCIA/PCCARD to nie tak różowo bo skoro ma internet od dostawcy to w stacjonarnym pecki ma radiówkę na 99% podpiętą do kabla zakończonego na drugim końcu anteną na dachu więc ta radiówka w lapsie psu na budę sie nada bo i tak raczej nic nie złapie więc mogło by się okazać że trzeba radiówkę z odłączalną antenką i pigtailem z przejściem na zewnętrzną antenę za oknem więc dlatego napisałem że chyba wygodniej z tym udostępnieniem neta...
Anonymous - 05-11-2006, 20:27
dokupic wifi i juz
Anonymous - 05-11-2006, 20:59