Chcę kupić Lancera! - Lancer ze Stanów
ubek - 07-04-2011, 15:00 Temat postu: Lancer ze stanów Witajcie
Co możecie powiedzieć o Lancerze ze Stanów? wg oferty to 2-litrowa benzyna z 150 końmi na pokładzie. Co to niby za silnik (inne oferty z US mówią że jak 2 litry to tylko 130PS).
Dokładnie chodzi mi o tego:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C17930323.html
Pozdrawiam
jaca71 - 07-04-2011, 15:06
ubek napisał/a: | wg oferty to 2-litrowa benzyna z 150 końmi na pokładzie |
Lancer IX 2.0 od 2007 do 2010 miały 152HP = ~155KM
Lancer IX 2.0 od 2011 ma 150HP
Lancer VIII 2.0 miał coś koło 135KM
PS. Ja mam amerykańskiego.
Co do konkretnego egzemplarza to: jakiś szemrany jest. Z zewnątrz wygląda na DE a w środku trochę zalatuje GTS'em
krzychu - 07-04-2011, 15:08
jaca71 napisał/a: |
Lancer VIII 2.0 miał coś koło 135KM |
nie VIII tylko CS. I tam był inny silnik w sensie nie 4G63. Na USA 2.0 był przeważnie z automatem i był SOHC (miał mniej niż 135KM).
jaca71 - 07-04-2011, 15:12
krzychu napisał/a: | nie VIII tylko CS |
Niby tak ale na CY wszyscy piszą X chociaż powinien być IX
krzychu - 07-04-2011, 15:42
No tak tylko że w przypadku CS-a jest to odpowiednik EVO VII, VIII i IX.... CY ma tylko X.
waldinio - 07-04-2011, 16:05
jaca71 napisał/a: | ubek napisał/a: | wg oferty to 2-litrowa benzyna z 150 końmi na pokładzie |
Lancer IX 2.0 od 2007 do 2010 miały 152HP = ~155KM
Lancer IX 2.0 od 2011 ma 150HP
Lancer VIII 2.0 miał coś koło 135KM
PS. Ja mam amerykańskiego.
Co do konkretnego egzemplarza to: jakiś szemrany jest. Z zewnątrz wygląda na DE a w środku trochę zalatuje GTS'em |
eee, gts tam nie ma nic a nic, brak navi czy rocksforda, brak łopatek, etc etc
mazin - 07-04-2011, 16:54
Kamyk84 napisał/a: | Różnice wg mnie między USA a EU
- wewnątrz czarne klamki a nie srebrne (może zależy od wersji)
- otwarty pojemnik na kubki w środkowej części zamiast zamykanego schowka
|
W wersji jak najbardziej europejskiej, z 2008 sportback inform, klamki są czarne a kubki otwarte. Podejrzewam, że to zależy/ało od wersji wyposażenia, nie kontynentu. Regulację świateł, możliwość holowania, domykanie szyb i wyłącznik ESP (tj. ASC) posiadam
ubek - 08-04-2011, 10:51
jaca71 napisał/a: | ubek napisał/a: | wg oferty to 2-litrowa benzyna z 150 końmi na pokładzie |
Lancer IX 2.0 od 2007 do 2010 miały 152HP = ~155KM
Lancer IX 2.0 od 2011 ma 150HP
Lancer VIII 2.0 miał coś koło 135KM
PS. Ja mam amerykańskiego.
Co do konkretnego egzemplarza to: jakiś szemrany jest. Z zewnątrz wygląda na DE a w środku trochę zalatuje GTS'em |
Trochę lamerskie: co to DE?
Człowiek mówi że ściągnął go rok temu, bity był delikatnie - maska, oba błotniki, zderzak, chłodnica (podobno wjechał pod coś większego). Czyli co - wyczuwasz tu jakiś problem?
Drugie ciekawe ogłoszenie:
http://allegro.pl/mitsubi...1546813040.html
niby to samo ale o silniku piszą że 130 koni. Dzwoniłem do kobiety i pytałem czemu się go pozbywa - powiedziała że głownie ze względu na spalanie - mówiła coś o 11l/100 po mieście. To autko to automat. Jesteś zadowolony z amerykańca?
jaca71 - 08-04-2011, 11:31
ubek napisał/a: | Trochę lamerskie: co to DE? |
DE to bida wersja, praktycznie golas.
ES - to wersja normalna, podstawowa bez wodotrysków z samymi podstawowymi bajerami jak klima manualna, tempomat, sterowanie z kierownicy.
ubek napisał/a: | Człowiek mówi że ściągnął go rok temu, bity był delikatnie - maska, oba błotniki, zderzak, chłodnica (podobno wjechał pod coś większego). Czyli co - wyczuwasz tu jakiś problem? |
Poducha kierowcy strzeliła - nieoryginalna kierownica. Tylny zderzak też robiony na 99%.
ubek napisał/a: | Jesteś zadowolony z amerykańca? |
Jak najbardziej. Fajny silnik, pali od 7 w trasie do 17 w mieście Czyli tyle ile wlejesz. Ale jak go nie męczysz to w Krakowie da się zmieścić poniżej 10L/100km a i tak pierwszy odjeżdżasz spod świateł. Ja go lubię i nie zamierzam się pozbywać.
ubek - 08-04-2011, 12:52
Jaca71 - patrzyłeś na to drugie ogłoszenie? co powiesz o tamtym?
nieoryginalna kierownica, tylny zderzak.... brałbyś to?
Co do spalania - mam Galanta 2.5 V6 i też pierwszy odchodzę. pokonuję trasę katowice - szczyrk i przy dynamicznej jeździe w trzy osoby - ok 10l/100km. W pierwszym okresie delikatnej jazdy ta sama trasa - 8l/100.
fargo - 08-04-2011, 17:05
W tym drugim ogłoszeniu jest podane ASR i ESP więc nie jestem pewien czy to auto z USA
ubek - 08-04-2011, 17:28
Rozmawiałem z kobietą: "brat mi sprowadził z USA, było bite z przodu". Nie wiedziała konkretnie jak. One (te z USA) nie mają tych systemów? A tak offtopic - mam gala 2,5 V6 i szczerze to podejrzewam że będę żałował jak się przesiądę... Bredzenie?
gzesiolek - 08-04-2011, 17:56
ubek, jak masz Gala w idealnym stanie to bedziesz zalowac...
nie ta klasa auta...
przesiadasz sie z premium D na tanie choc nowsze i wyrosniete C...
to moze byc dla Ciebie szok
no i 2,0 MIVEC nie zastapi Ci V6... MIVEC zaczyna jechac od 4tys obrotow, a pedzisz dopiero przy 6... w V6 masz wykres momentu znacznie bardziej plaski... wiec mimo ze KM masz maksymalnie niewiele wiecej, to wrazenia z jazdy beda nieporownywalne...
szkoda ze juz nie robia takich Galantow jak EA, bo bym chetnie sie przesiadl na takiego parolatka
ubek - 09-04-2011, 07:50
Tak właśnie cały czas to mi nie daje spokoju.
Chyba dam sobie spokój z wymianą auta. Mam 98 rocznik, wszystko porobione, 252 tys km.
mazin - 09-04-2011, 11:49
ubek napisał/a: | Tak właśnie cały czas to mi nie daje spokoju.
Chyba dam sobie spokój z wymianą auta. Mam 98 rocznik, wszystko porobione, 252 tys km. |
Przejedź sie w salonie, wszystko sie wyjaśni
|
|
|