Nasze Miśki - Colt GTi RalliArt [Edgar] 
						
												 Edgaroo - 17-04-2011, 09:41 Temat postu: Colt GTi RalliArt [Edgar] Witam, auto mam ponad rok, w tym czasie przeszło parę drobnych usprawnień, służy mi głównie do zabawy   
 
 
fotki z ogłoszenia
 
 
         
 
 
wykres całkowitej serii od razu po zakupie
 
 
 
 
 
 
aktualnie wygląda +- tak :
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
i aktualny wykres 
 
 
 
 
 
pozdrawiam
												 pitbu77 - 17-04-2011, 09:47
  No pięknie pięknie   
 
 
A może trochę więcej opisu? Ile trwała modyfikacja, co zrobiłeś przy aucie i takie tam   
 
 
Oczywiście zapraszam na comiesięczny spot śląski do Siemianowic Śląskich  - więcej w dziale regionalnym oczywiście...
 
 
Przyjemności z użytkowania i powodzenia w startach ...
												 mkm - 17-04-2011, 10:42
 
  	  | pitbu77 napisał/a: | 	 		  
 
A może trochę więcej opisu? Ile trwała modyfikacja, co zrobiłeś przy aucie i takie tam    | 	  
 
Daj koledze trochę czasu, bo ten Colt ma już długą listę modyfikacji, więc będzie co opisywać.
 
Witamy na Forum.
												 rosomak1983 - 17-04-2011, 11:34
  Witaj Edgarze       licze na dalsze mody     Bo miło patrzec jak łoisz te wszystkie wynalazki   
												 Edgaroo - 17-04-2011, 11:39
  autem zajmuję się hobbysticznie, czasem jadę gdzieś na tor czy 1/4, oto lista modyfikacji 
 
 
Mitsubishi Colt GTI, 1993r. 
 
 
SILNIK: 
 
- 1834cm3 16V --> 4G93 DOHC 
 
- splanowana głowica 0,5mm 
 
- olej Motul 6100 10W40 
 
- świece irydowe NGK 
 
- nowy rozrząd, popychacze, wszystkie uszczelki itp. 
 
 
UKLAD DOLOTOWY: 
 
- stożek Vision 
 
- CAI 77mm 
 
- rozwiercony kolektor ssący 
 
 
UKLAD WYDECHOWY: 
 
- kolektor 4-2-1 OBX Racing, owinięty bandażem termo 
 
- rury 2" 
 
- środkowy przelotowy OEM Mitsubishi 
 
- końcowy komorowy MG Motorsport 
 
 
UKŁAD NAPĘDOWY: 
 
- przedłużony lewarek zmiany biegów 
 
- seryjna krótka skrzynia GTi 
 
- Castrol TAF-XS 
 
- felgi Hamond 15" x 7" - 6.9kg / szt. 
 
- opony Uniroyal Rainsport2 195/50 
 
 
UKŁAD HAMULCOWY: 
 
- zdemontowany ABS 
 
- 4 x tarcza 258mm OEM 
 
- klocki Kashiyama 
 
- płyn Motul DOT 5.1 
 
 
ZAWIESZENIE I UKŁAD KIEROWNICZY: 
 
- sprężyny Jamex -40mm 
 
- amortyzatory gazowe KYB 
 
- stabilizator przód i tył 
 
- zdemontowane wsp. kierownicy 
 
- maglownica JAP 3,3 obrotu 
 
- chlapacze JAS 
 
 
WNĘTRZE: 
 
- flokowana deska rozdzielcza 
 
- kierownica 350mm RalliArt 
 
- zegary JAP 
 
- kubeł BiMarco 
 
- full bebecha 
 
 
MOC: 
 
- katalog 140KM/167Nm 
 
- shamowane na 147,5KM/164Nm 
 
 
MASA: 
 
- seria 1047 kg / obecnie 880 kg 
 
 
OSIĄGI : 
 
- 1/4 mili ET 14,86 
 
- 0-100km/h ok.6,5s
 
 
parę zdjęć z toru
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tu widać ogromne przeciążenia przy postawieniu auta bokiem, opona chcę niemal spaść z felgi
 
 
 
 
 
 
 
 
parę fotek w ruchu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
.
												 mkm - 17-04-2011, 11:51
  Tradycyjnie, żeby się czegoś czepić, przyczepię się do zawieszenia      – zwłaszcza, że z tego co gdzieś czytałem „zwoje poleciały”.
 
Ten zestaw który masz nie jest zbyt dobry (zwłaszcza na tor).
 
Sprężyny H&R i amorki minimum Sachs-a.
 
Naprawdę poczujesz różnicę – i w jeździe i czasach..  
												 Edgaroo - 17-04-2011, 11:56
  masz rację, zawias nie jest może z górnej półki, ale na torze pozwala mi objeżdżać nawet 300 konne furki         więc chyba nie jest tak źle, a zwoje musiały polecieć, gdyż po odelżeniu auta o ok.170kg GTi stało wyżej niż seria   
												 Jogurt - 17-04-2011, 12:09
  fajna zabawka, dalsze mody silnika jakieś w planach są ? może klatka jeszcze ?
												 Rafal_Szczecin - 17-04-2011, 13:04
  pieknie pomalowany(obklejony ) w pierwszym poscie
 
poprostu cud miuut malina   
 
 
natomiast foto z trasy, juz bez obklejenia, nie sa juz tak piekne  
												 londolut - 18-04-2011, 21:32
  Miodny. W końcu witamy na MM   
 
 
 	  | Rafal_Szczecin napisał/a: | 	 		  | pieknie pomalowany(obklejony ) w pierwszym poscie  | 	  Dokładnie, prawie jak ten 
 
 
 
												 taurus2 - 22-04-2011, 19:41
  Widzę czasu trochę zainwestowałeś, furka jak osiągi imponują. Wszystkie dobrego, szerokiej drogi, bezawaryjności i przyjemności z użytkowania. Pozdrawiam
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |