To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Colt GTi RalliArt [Edgar]

Edgaroo - 17-04-2011, 10:41
Temat postu: Colt GTi RalliArt [Edgar]
Witam, auto mam ponad rok, w tym czasie przeszło parę drobnych usprawnień, służy mi głównie do zabawy :)

fotki z ogłoszenia



wykres całkowitej serii od razu po zakupie




aktualnie wygląda +- tak :





















i aktualny wykres



pozdrawiam

pitbu77 - 17-04-2011, 10:47

No pięknie pięknie :)

A może trochę więcej opisu? Ile trwała modyfikacja, co zrobiłeś przy aucie i takie tam :)

Oczywiście zapraszam na comiesięczny spot śląski do Siemianowic Śląskich - więcej w dziale regionalnym oczywiście...

Przyjemności z użytkowania i powodzenia w startach ...

mkm - 17-04-2011, 11:42

pitbu77 napisał/a:

A może trochę więcej opisu? Ile trwała modyfikacja, co zrobiłeś przy aucie i takie tam :)

Daj koledze trochę czasu, bo ten Colt ma już długą listę modyfikacji, więc będzie co opisywać.
Witamy na Forum.

rosomak1983 - 17-04-2011, 12:34

Witaj Edgarze :D licze na dalsze mody :wink: Bo miło patrzec jak łoisz te wszystkie wynalazki :wink:
Edgaroo - 17-04-2011, 12:39

autem zajmuję się hobbysticznie, czasem jadę gdzieś na tor czy 1/4, oto lista modyfikacji

Mitsubishi Colt GTI, 1993r.

SILNIK:
- 1834cm3 16V --> 4G93 DOHC
- splanowana głowica 0,5mm
- olej Motul 6100 10W40
- świece irydowe NGK
- nowy rozrząd, popychacze, wszystkie uszczelki itp.

UKLAD DOLOTOWY:
- stożek Vision
- CAI 77mm
- rozwiercony kolektor ssący

UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor 4-2-1 OBX Racing, owinięty bandażem termo
- rury 2"
- środkowy przelotowy OEM Mitsubishi
- końcowy komorowy MG Motorsport

UKŁAD NAPĘDOWY:
- przedłużony lewarek zmiany biegów
- seryjna krótka skrzynia GTi
- Castrol TAF-XS
- felgi Hamond 15" x 7" - 6.9kg / szt.
- opony Uniroyal Rainsport2 195/50

UKŁAD HAMULCOWY:
- zdemontowany ABS
- 4 x tarcza 258mm OEM
- klocki Kashiyama
- płyn Motul DOT 5.1

ZAWIESZENIE I UKŁAD KIEROWNICZY:
- sprężyny Jamex -40mm
- amortyzatory gazowe KYB
- stabilizator przód i tył
- zdemontowane wsp. kierownicy
- maglownica JAP 3,3 obrotu
- chlapacze JAS

WNĘTRZE:
- flokowana deska rozdzielcza
- kierownica 350mm RalliArt
- zegary JAP
- kubeł BiMarco
- full bebecha

MOC:
- katalog 140KM/167Nm
- shamowane na 147,5KM/164Nm

MASA:
- seria 1047 kg / obecnie 880 kg

OSIĄGI :
- 1/4 mili ET 14,86
- 0-100km/h ok.6,5s

parę zdjęć z toru









tu widać ogromne przeciążenia przy postawieniu auta bokiem, opona chcę niemal spaść z felgi





parę fotek w ruchu












.

.

mkm - 17-04-2011, 12:51

Tradycyjnie, żeby się czegoś czepić, przyczepię się do zawieszenia :mrgreen: – zwłaszcza, że z tego co gdzieś czytałem „zwoje poleciały”.
Ten zestaw który masz nie jest zbyt dobry (zwłaszcza na tor).
Sprężyny H&R i amorki minimum Sachs-a.
Naprawdę poczujesz różnicę – i w jeździe i czasach.. 8)

Edgaroo - 17-04-2011, 12:56

masz rację, zawias nie jest może z górnej półki, ale na torze pozwala mi objeżdżać nawet 300 konne furki 8) :P więc chyba nie jest tak źle, a zwoje musiały polecieć, gdyż po odelżeniu auta o ok.170kg GTi stało wyżej niż seria :P
Jogurt - 17-04-2011, 13:09

fajna zabawka, dalsze mody silnika jakieś w planach są ? może klatka jeszcze ?
Rafal_Szczecin - 17-04-2011, 14:04

pieknie pomalowany(obklejony ) w pierwszym poscie
poprostu cud miuut malina :!:

natomiast foto z trasy, juz bez obklejenia, nie sa juz tak piekne :D

londolut - 18-04-2011, 22:32

Miodny. W końcu witamy na MM :)

Rafal_Szczecin napisał/a:
pieknie pomalowany(obklejony ) w pierwszym poscie
Dokładnie, prawie jak ten


taurus2 - 22-04-2011, 20:41

Widzę czasu trochę zainwestowałeś, furka jak osiągi imponują. Wszystkie dobrego, szerokiej drogi, bezawaryjności i przyjemności z użytkowania. Pozdrawiam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group