To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - problem po czyszczeniu przepustnicy

gogan1 - 22-04-2011, 10:34
Temat postu: problem po czyszczeniu przepustnicy
witam mam taki problem wyczyściłem przepustnice później nauczyłem auto obrotów po 2 odpaleniu zaczęło całe auto się trząść zgasiłem i później już dobrze chodziło tylko teraz średnio pali 12l/100 a wcześniej paliło około 8l/100 wiec nie wiem co jest nie tak może coś źle zrobiłem czy co i jeszcze drugi problem to jak jest zimniej np w nocy auto się odpala ale po pare sek gaśnie dodam że mam cari 1.8 gdi po 2000 roku i po czyszczeniu już niefalują obroty
pawkas - 25-04-2011, 16:33

może być poprostu nieszczelność w układzie paliwowym i masz wyciek benzyny dlatego takie spalanie, a przy okazji ta nieszczelnośc może powodować że wraca się benzyna do zbiornika i datego masz problem z odpaleniem
gogan1 - 25-04-2011, 18:01

hmm a do przepustnicy idzie paliwo ?? bo w jednej rurce coś było ale nie wiedziałem czy to paliwo czy jakiś olej najwyżej sprawdzę ta rurkę może gdzieś sie tam sączy z niej i jeszcze mam jedno pytanie bo wymieniałem ostatnio olej na którym przejechałem 14 tys km i mechanik powiedział że bardzo zużyty jest on i czarny i wymienił mi olej na nowy odpaliłem na chwile silnik i już ten nowy był dosyć czarny i jeszcze mówił że przydało by sie silnik czymś tam wogóle wyczyścić bo dosyć głośno mi chodzi też macie tak u siebie ??

[ Dodano: 25-04-2011, 18:04 ]
dodam jeszcze że jeżdze na castrolu 10W40

[ Dodano: 25-04-2011, 18:04 ]
dodam jeszcze że jeżdze na castrolu 10W40

mlun - 25-04-2011, 18:06

W tym wężyku to płyn chłodniczy. A olej będzie tak czarny po kilkuset kilometrach. Norma w tych silnikach. Mechanik widać nie miał o tym pojęcia:)
gogan1 - 25-04-2011, 18:18

aha no to dobrze bo już się bałem że coś nie tak jest :) ale z tym spalaniem to właśnie po czyszczeniu przepustnicy coś się stało wiec raczej nie cieknie mi nigdzie paliwo jeszcze co zauważyłem że na trasie pali wmiare normalnie tylko w mieście pali jak smok czasami spalanie wskazuje 15-20l a niespada poniżej 11-12l i jeszcze zauważyłem ale to już od dawna tak mam że jak chodzi silnik to słychać takie hmm cykanie z silnika też niewiem czy to jest normalne
mlun - 25-04-2011, 18:33

Jak cykanie to wtryski tak pracują. Jak bardziej metaliczne stukanie to typowa bolączka-popychacze. Nagraj najlepiej co to za dźwięki to Ci pomożemy.
Co do spalania to pokazuje Ci takie chwilowe czy średnie?

gogan1 - 25-04-2011, 19:10

ok nagram dzwiek i dam tutaj średnie spalanie nie spada poniżej 11-12l tak wyświetla ale ostatnio zalałem za 100zł to będzie niecałe 20l i zrobiłem na nim 150 km przy normalnej spokojnej jeździe nie szalałem ani nic wiec coś nie tak jest wcześniej o wiele mniej mi paliło
mlun - 25-04-2011, 19:27

Obrotów uczyłeś sposobem podanym na forum?
i9i - 25-04-2011, 21:00

a filtr powietrza nie zamókł albo nie wpadł w piach??
gogan1 - 25-04-2011, 21:26

filtr powietrza niedawno był czyszczony bo mam K&N

[ Dodano: 25-04-2011, 21:27 ]
uczyłem obroków jak było napisane na forum po drugie jak bym nawet źle to zrobił to po przejechaniu ze 100 km sam sie nauczy obrotów

mlun - 25-04-2011, 21:42

No tak nie do końca by się nauczył.
gogan1 - 25-04-2011, 22:46

czyli?? hmm jeszcze poczytam o nauce tych obrotów i spróbuje jeszcze raz
mlun - 25-04-2011, 23:29

Nie no jak piszesz że uczyłeś tak jak na forum jest napisane to ok. Chodziło mi o to że po 100km bez uczenia nie wszystko by tak dobrze mogło się ustawić:)
gogan1 - 30-04-2011, 15:45

oto jak chodzi mój silnik wydaje mi sie że troche zagłośno chodzi http://gogan1.wrzuta.pl/a...r5/silnik_12345
Hugo - 01-05-2011, 10:09

gogan1 napisał/a:
oto jak chodzi mój silnik wydaje mi sie że troche zagłośno chodzi http://gogan1.wrzuta.pl/a...r5/silnik_12345
Oczywiście, że nie pracuje tak jak powinien. To słynne popychacze zaworowe. Napewno masz GDI, tak?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group