Nasze Miśki - Mitsubishi Lancer CS9A 2.0 Intense '06
krzychu - 24-04-2011, 00:28 Temat postu: Mitsubishi Lancer CS9A 2.0 Intense '06 Mitsubishi Lancer
Model: CS9A – Sedan, silnik 4G63
Wersja: 2.0 Intense
Rok produkcji: 03.2006, pierwsza rejestracja 09.2006, kupiony: 02.2009.
Wyposażenie:
- dokładki do progów, zderzaka przedniego, tylnego i spojler na klapie,
- sportowe zawieszenie -30mm, 16 calowe felgi Enkei,
- listwy na drzwiach i klamki w kolorze nadwozia,
- klimatyzacja automatyczna,
- fabryczna instalacja na 6 głośników,
- 6 poduszek powietrznych (przednie, boczne i kurtyny),
- elektryka (szyby, lusterka + ogrzewanie lusterek, centralny zamek z pilotem w kluczyku),
- kierownica MOMO, aluminiowe nakładki na pedały, skórzana gałka zmiany biegów i dźwignia ręcznego, sportowe fotele,
- projektorowe halogeny (cokolwiek to znaczy), przyciemnione szkło świateł przednich, tylne w ciekawszej wersji (takie rozproszone koła).
Krótka historia zakupu:
Zaczynając od samego pomysłu na własne auto, typowanie modelu, upewnianie się co do słuszności wyboru, oczywiście zbieranie funduszy, poszukiwanie konkretnego egzemplarza Lancera po lifcie (wchodził w grę tylko roczniki 2006) w dobrym stanie i cenie trwały prawie rok czasu. Po drodze było kilka epizodów z samochodami z silnikiem 1,6. Jeden był „pod domem”, ale przed liftem. Potem drugi był nad morzem niby po lifcie, a zderzak przed liftowy. Sprzeczne informacje przez telefon – nie pojechałem. Potem auto zostawione w ASO z rozliczeniu podobno od profesora. Pojechałem między świętami w straszną zawieruchę ponad 100km no i super wszystko, auto cudne, ale 30 minut wcześniej sprzedane. W każdym razie w lutym 2009 roku udało się. Stałem się posiadaczem Mitsubishi Lancer 2.0 Intense (no cóż spalanie 1-1,5l większe, ale nie żałuję). Samochód pochodził z Niemiec sprowadzony przez pośrednika od pierwszego właściciela z książką serwisową, niemieckimi naklejkami odnośnie przeglądów na słupku drzwi, na silniku (z ciekawostek olej marki Mitsubishi), z oględzin opon, tarcz (chodź lekko już zwichrowanych, ale bez wyraźnego rantu), stanu tapicerki, kierownicy potwierdzały tylko zapisy w książce serwisowej i stan licznika. Przeraziła mnie kupa papierów jakie dostałem z samochodem (znajomy który się na tym znał posprawdzał mówił że ok). W każdym razie z lekkim podenerwowaniem (znając moje szczęście na pewno będzie czegoś brakować, albo będzie coś nie tak) poszedł do okienka w wydziale komunikacji, a po 15 minutach wyszedłem z kompletem rejestracji i dokumentów .
Co urzekło po zakupie:
- sportowo zestrojone zawieszenie + nisko profilowe opony w standardzie,
- bardzo elastyczny silnik który ciągnie równo od 2000 do 7000, przy okazji dość szybko się rozgrzewa w zimie,
- precyzyjna skrzynia która lubi mocniejsze traktowanie
- wyposażenie w tym kierownica momo, nakładki to może detal, ale pseudo kubełki już całkiem fajne,
- wygląd (ale, to już przed zakupem).
Minusy:
- wyciszenie nadkoli,
- czasem coś potrafi na dziurach poskrzypieć,
- brak chociaż skromnego komputera pokładowego.
Parę fotek:
 
W wersji zimowej:
 
Jak znajdę chwilę będą zdjęcia wnętrza i kilku modyfikacji które dokonałem przez ten czas.
Hugo - 24-04-2011, 12:43
Fajna, zgrabna bryczka.
capelush - 25-04-2011, 21:39
caly czas mam sentyment do tego auta...jezdzi nim nowy czlowiek...troche zmian zrobil- srodek z evo 9. takze calkiem calkiem
krzychu - 25-04-2011, 21:42
capelush napisał/a: | troche zmian zrobil- srodek z evo 9. |
Czyli co zmienił? Fotele? Przecież tapicerka, kierownica, pedały, nawet drążek zmiany biegów i wskaźniki (po z 3 kontrolkami od napędu) są identyczne....
mkm - 25-04-2011, 21:46
krzychu, koniec świata!
Po trzech latach wreszcie założyłeś temat.
krzychu - 25-04-2011, 21:51
mkm napisał/a: | krzychu, koniec świata!
Po trzech latach wreszcie założyłeś temat. |
To tak jak bym kiedyś chciał opchnąć to żeby wielcy tego świata klepnęli ogłoszenie W każdym razie coś podziałało na Hubcia i dorzucił po cichu punkt regulaminu odnośnie tego działu To jest dopiero koniec świata! (może tu nie zaglądnie).
Ps. mkm ten dział miał być ukryty. W każdym razie tak myślałem po lekturze tematu ze zmianami w tym dziale (więcej osób za ukryciem niż przeciw)....
mkm - 25-04-2011, 21:58
krzychu, temat o zmianach dalej aktualny
Daję szansę demokracji
krzychu - 25-04-2011, 21:59
mkm napisał/a: | Daję szansę demokracji |
No to chyba czas na ankietę?
capelush - 25-04-2011, 21:59
siedzenia i boczki - wyglada to calkiem calkiem... mam gdzies zdjecie postaram sie wrzucic.
krzychu - 25-04-2011, 23:12
capelush napisał/a: | caly czas mam sentyment do tego auta |
Wracając do tego to szwagier podpytuje czy nie zmieniam itd (on często co 3 lata zmienia auto, ale głównie niemiecką motoryzację lubi, zresztą psa też ma niemieckiego ). Do rzeczy nie bardzo jest na co zmienić. Nowy Lancer z silnikiem 1,8 nie bardzo jest postępem (cięższy, silnik mało elastyczny itd). 2.0 tylko z USA no ale to też taki było by nowsze z ESP i może z Key Lessem. Po za tym w obecnym brakuje mi 4x4 i tutaj jeszcze jeszcze gorzej. Nie bardzo jest w czym wybierać żeby nie paliło ponad 10, miało sensowny układ 4x4 i nie miało prześwitu 20cm... RalliArt podobno wyleciał z oferty na Europe, niby na stronie jest cennik z rocznikami 2011... No ale cena na razie nie ta więc może kiedyś... Z drugiej strony podobno wyważenie nie bardzo (Evo ma inny balans) no i skrzynia co nie do końca jest udana pod względem działania i trafności decyzji - może kiedyś poprawią te mankamenty.... Mogli by pomyśleć na czymś pomiędzy RA, a zwykłym. Szczególnie że takie coś na rynek Rosyjski jest Lancer 2.0 z napędem znanym z Outlander/ASX-a... Na razie chcąc nie chcą Lancerek zostaje na bliżej nieokreślony czas.
szuwar - 29-04-2011, 00:05
krzychu, gratuluję Lancer'ka , bardzo ładny bez zbędnych i szpecących modyfikacji zwanych pseudo tuningiem - tylko wysmakowany - na prawdę ładne auto....
zresztą przedmiot wzdychań moich ... mam nadzieję, że przyjdzie ten czas i na mnie
Pozdrawiam i spokojnego użytkowania oraz szerokości
10wojtek10 - 06-05-2011, 22:36
krzychu napisał/a: | capelush napisał/a: | troche zmian zrobil- srodek z evo 9. |
Czyli co zmienił? Fotele? Przecież tapicerka, kierownica, pedały, nawet drążek zmiany biegów i wskaźniki (po z 3 kontrolkami od napędu) są identyczne.... |
... przód skórzane kubełki Recaro (evo VIII), boczki skórzane (również evo VIII), tylna kanapa skóra...
Zupełnie inne auto - efekt na prawdę jest ciekawy...
capelush - 07-05-2011, 13:35
Wojtek to gdzie zdjęcia...pochwał sie
|
|
|