Pajero III - Zmieniona pompa i dalej klopot....
koniusek - 11-05-2011, 21:07 Temat postu: Zmieniona pompa i dalej klopot.... To juz chyba apel o pomoc....moje Pajero 3.2 Did 2001r mialo klopot z ruszeniem ale jak ruszylo i wkrecilo sie na obroty bylo wszystko ok....diagnoza padla ze to pompa wiec zostala zmieniona z auta ktore jezdzilo przed jej demontazen (*100% pewnosci, osobiscie bylem przy jezdzie i demontazu ) Jest duzo lepeij, tzn rusz, lepiej pracuje ale dalej ma klopot z osiagnieciem mocy od spodu, nie wspomne juz o ruszeniu pod gorke co graniczy z cudem. Totalny brak bledow na komputerze, kompresja jest, wtryski sprawdzone ale z moca poczatkowa totalna kicha co jeszcze mozna posprawdzac...? Zaczynam miec watpliwosci ze to byla wina pompy....
zbyszekm2 - 12-05-2011, 05:48
¬le zamontowana pompa wtryskowa? Napisz jaka skrzynia biegów, manual czy automat? Teraz mamy na warsztacie pajero w którym skrzynia szalała i sama jechała do przodu albo hamowała. Po wymianie skrzyni nie ma tych objawów.
tompol34 - 12-05-2011, 08:26
kolego a jakie masz ci¶nienie doładowania ????? kiedy¶ w golfie 1,6 td kolega miał totalnego muła nie mógł podjechać pod górkę, silnik szarpał, okazało się że turbina prawie stała przypalone łożysko, po wymianie latał jak w¶ciekły
powodzenia
koniusek - 12-05-2011, 16:50
Skrzynia automat, jak juz ruszy zmienia biegi plynnie ale ja specjalista nie jestem. Co do turbiny byla rowniez sprawdzana i jest podobno w idealnej kondycji.
Bartek - 12-05-2011, 17:08
A wydech nie jest gdzie¶ przytkany?
Dolot szczelny?
tompol34 - 12-05-2011, 17:28
tak jak kolega pisze może katalizator masz przytkany
a jak ze spalaniem ?
hamulce nie trzymaj±?
jaki¶ problem z kablami pomiędzy komputerem a silnikiem lub mas± auta?
uszkodzony komputer ?
zbyszekm2 - 12-05-2011, 18:11
A podci¶nienia dobrze podł±czyli?
koniusek - 12-05-2011, 19:36
Tak, Zbyszku podcisnienia juz napewno dobrze, bo na samym poczatku problemow bylo z nimi jakies zamieszanie. Co do wydechu byla juz taka teoria ale ja wyeliminowano. Hamulce napewno nie trzymaja bo jak juz jedzie to nic tam sie nie grzeje. Kliniczny przypadek mam nadzieje ze wkoncu dojda o co chodzi, chociaz nawet sami mechanicy juz maja dosc mojego Pajero ( podchodze do tego ze zrozumieniem bo sam juz mam dosc ) a troche tych aut przerobili.
tompol34 - 12-05-2011, 19:50
to w takim razie chyba co¶ ze skrzyni±, może siada konwerter lub wytarte tarczki i nie ci±gnie przy obci±żeniu (górka itp?) jak wygl±da olej, kiedy zmieniany?
koniusek - 13-05-2011, 17:33
Dzaiła i to jak szalone....ale niestety nikt tak naprawde nie wie co bylo przyczyna. Zostały podobno rozpiete wszystkie wtyczki i po wyczyszczenie pospinane na nowo i jest SUPER Jednak nowa uzywana pompa jest dobra a to dlaczego tak sie dzialo pozostanie chyba tajemnica mojego auta. Wlasnie wrocilem po odbiorze i nie potrafilem sobie nawet odmowic przejazdzki po slaskich lasach - wszystko dziala jak nalezy. Mam tylko pytanie o paliwo ale moze zaloze nowy temat. Pozdrawiam
[ Dodano: 13-05-2011, 17:45 ]
A co do kosztów dla zainteresowanych to za pompe zaplacilem 4300 plus wymiana odrazu z olejem i kompletem filtrow 900 wiec razem 5200. Mam nadzieje ze to w tym roku koniec niespodzianek.
tompol34 - 13-05-2011, 18:16
czyli tak jak pisałem wyżej problem z mas±±±±±±
powodzenia
|
|
|