Colt - Ogólne - jade ,jade i zgasł smród i tyle>?
rafalmaxi - 10-11-2006, 21:34 Temat postu: jade ,jade i zgasł smród i tyle>? auto nie ma iskry cos zasmierdziało w srodku jakas spalenizna i nie zapala nawet kontrolka check engine sie nie zapala przy przekrecaniu kluczyka no i pompa paliwa cały czas chodzi mysle ze ecu spłonoł ale gdzie przyczyna wszelkie rady pls
Anonymous - 10-11-2006, 23:24
Moim zdaniem bez porzadnego sprawdzenia co sie stalo nie ma co gdybac. Radze udac sie do elektryka, najlepiej jakiegos poleconego bo jak masz jechac do partacza to lepiej samemu serwisowka w reke i sprawdzasz wszystko po kolei. W elektryce to akurat jest tak ze nie ma okreslonej przyczyny. Nikt nie powie CI przeciez "jak zjaral Ci sie ecu to rozwalilo sie to i to"...Tutaj moze byc akurat tysiac powodow :/
Anonymous - 11-11-2006, 09:19
Mi elektryk prawie zjaral cala instalacje bo wymienial radio.
Dalem to fachmanowi bo moja instalacja pod radio nie byla przygotowana (jakies lacze euro czy jakos tak).
Kut** jeden niedosc, ze zle podlaczyl glosniki (prawie sfajczyly sie) to po poprawce przytrzasnal radiem kabel (widocznie sie gdzies zaplatal i ten go przygniotl wciskajac radio w obudowe). Rowniez, samochod stanal, smród (wlasnie, ortografia sie klania Panie rafalmaxi) i dym spod kokpitu.
Dowloklem samochod to tego %#^$%^ i musial robic az zrobi.
Nie jest to post aby cos tam opowiedziec podobnego. Mialem jedynie na celu uzmyslownienie autorowi problemu, ze moze cos ostatnio grzebal w elektryce (lub ktos) i nalezy szukac przyczyn w tymze wlasnie.
Bartek - 11-11-2006, 22:25
Jak pompa paliwa chodzi mimo, że CE się nie zaświeca - smród pochodził z komputera wtrysku....... mam jako okaz taki komputer po którym 2 miesiące po pożarze w środku w L300 dobrze było czuć spaleniznę...............a teraz L300 jeździ i cieszy się dobrym zdrowiem, mimo że wersja baaaaaaardzo egzotyczna i ECU niezdobywalne w naszej szerokości geograficznej.
Proponuję wydłubanie ECU i przesłanie do mnie
Anonymous - 13-11-2006, 13:53
Bartek napisał/a: | Jak pompa paliwa chodzi mimo, że CE się nie zaświeca - smród pochodził z komputera wtrysku....... mam jako okaz taki komputer po którym 2 miesiące po pożarze w środku w L300 dobrze było czuć spaleniznę...............a teraz L300 jeździ i cieszy się dobrym zdrowiem, mimo że wersja baaaaaaardzo egzotyczna i ECU niezdobywalne w naszej szerokości geograficznej.
Proponuję wydłubanie ECU i przesłanie do mnie | I to jest najbardziej trafna diagnoza jeżeli wszystko chodzi a nie odpala to znaczy że sterowanie wtrysku padło i albo regeneracja ecu lub szukać trzeba używki koszt jak masz kogoś znajomego i spore zniżki u sprzedających graty to ci obczają za 0k 400pln jak nie to ceny zaczynają się od 500pln w górę i nigdy nie ma pewności czy działa.
rafalmaxi - 13-11-2006, 23:30
dzieki za pomoc tez przypuszczam ze to ecu tylko jaka przyczyna wykopcenia czy to mozliwe ze tak sam od siebie czy moze jakas zewnetrzna przyczyna
pozdro
Bartek - 13-11-2006, 23:42
Sam z siebie, a raczej ze swoich kondensatorów..... "parę" takich naprawiłem
|
|
|