[97-04]Galant EAxA/W - Różnice w zawieszeniu?
maddox161 - 13-05-2011, 15:37 Temat postu: Różnice w zawieszeniu? Witam,
mam pytanie odnośnie różnic w zawieszeniu pomiędzy wersjami z silnikiem 2.0 benzyna z 2.5 V6 jak i między sedanem a kombi....generalnie chodzi mi o przednie zawieszenie ... czy we wszystkich EA jest ono takie same?? czy są jakieś różnice??
fj_mike - 13-05-2011, 15:53
maddox161,
Tak, jest takie same. Nie musiałeś zakładać do tego osobnego tematu
Tematów o zawieszeniu jest multum.
Tylne zawieszenie jest różne w zależności od posiadania nivomatów, zarówno dla sedana jak i kombi.
Tomek - 13-05-2011, 15:59
fj_mike napisał/a: | maddox161,
Tak, jest takie same. Nie musiałeś zakładać do tego osobnego tematu
Tematów o zawieszeniu jest multum.
Tylne zawieszenie jest różne w zależności od posiadania nivomatów, zarówno dla sedana jak i kombi. |
co jest innego w tylnym zawieszeniu?
nie licząc amorków i sprężyk i górnego mocowania (gumowego)
fj_mike - 13-05-2011, 16:27
tomek84 napisał/a: | co jest innego w tylnym zawieszeniu? |
No właśnie amorki i sprężyny i inne drobne szczegóły jak osłony
Psikus - 13-05-2011, 17:16
w 2,5 są z przodu twardsze sprężyny
Tomek - 13-05-2011, 17:50
wg niektórych amorki i sprężyny nie są elementem zawieszenia pojazdu
robertdg - 13-05-2011, 17:59
tomek84 napisał/a: | wg niektórych amorki i sprężyny nie są elementem zawieszenia pojazdu | słabo analizują nomenklature, ponadto nie znają podstawowych zasad mechaniki, wystarczy zajrzeć do ksiązki, w skład zawieszenia wchodzą:
- elementy prowadzące --> wahacze/drązki
- elementy resorujące --> resor piórowy/spręzyna
- elementy tłumiące --> amortyzator
Jeżeli już chodzi o różnice w zawieszeniach to moga wystapić jezeli chodzi o typ nadwozia - kombi, sedan, oraz rodzaju silnika, w sensie grubości stabilizatora, oraz element resorujący.
Psikus - 15-05-2011, 01:56
W znanym mi przypadku sprężyny od EA5A są twardsze niż te w EA2W, maja również inne oznaczenie kolorami na sprężynie
|
|
|