To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.8 TD] Rozpadnięte koło pasowe na wale silnika

mashine - 15-05-2011, 19:47
Temat postu: [2.8 TD] Rozpadnięte koło pasowe na wale silnika
Witam.
Mam problem z kołem pasowym. Zewnętrzna część koła wysunęła się blokując wiatrak. Środkowa pozostała na wale. Z czego są wykonane te elementy? mozna naprawić to w jakiś sposób np. zespawać ?
Czy tez konieczna jest całkowita wymiana ?
Bardzo bym prosił o szybka odpowiedz. Mam tylko dwa dni na naprawe auta..

zbyszekm2 - 15-05-2011, 20:13

wymiana, nie opłaca się a naprawiać bo to ryzykowne.
mashine - 15-05-2011, 21:19

Wiesz może jakich narzędzi potrzebuje do odkręcenia tego koła i w jaki sposób wymienic to koło. Czy musze sciągać wiatrak i chłodnice? istnieje mozliwosc wymiany bez zbednych demontaży? niestety nie posiadam wszystkich kluczy i bardzo bym prosil o odp. ponieważ rano musze zakupić niezbędne narzędzia - klucze
zbyszekm2 - 15-05-2011, 23:18

mashine napisał/a:
Wiesz może jakich narzędzi potrzebuje do odkręcenia tego koła i w jaki sposób wymienic to koło. Czy musze sciągać wiatrak i chłodnice? istnieje mozliwosc wymiany bez zbednych demontaży? niestety nie posiadam wszystkich kluczy i bardzo bym prosil o odp. ponieważ rano musze zakupić niezbędne narzędzia - klucze

Musisz zdjąć wiatrak i osłonę wiatraka. Musisz kluczem 24 odkręcić koło i je ściągnąć, pewnie trzeba będzie użyć ściągacza.

mashine - 16-05-2011, 15:06

zbyszekm2 napisał/a:
mashine napisał/a:
Wiesz może jakich narzędzi potrzebuje do odkręcenia tego koła i w jaki sposób wymienic to koło. Czy musze sciągać wiatrak i chłodnice? istnieje mozliwosc wymiany bez zbednych demontaży? niestety nie posiadam wszystkich kluczy i bardzo bym prosil o odp. ponieważ rano musze zakupić niezbędne narzędzia - klucze

Musisz zdjąć wiatrak i osłonę wiatraka. Musisz kluczem 24 odkręcić koło i je ściągnąć, pewnie trzeba będzie użyć ściągacza.

Nie moge odkręcić śruby!! znasz jakiś dobry sposób? jaki to jest gwint, lewy czy prawy ? Jak ciągne za śrube to kręci całym wałem

zbyszekm2 - 16-05-2011, 16:36

odkręć blaszkę między silnikiem a skrzynia na dole. Zablokuj śrubokrętem na wieńcu i odkręcaj w lewo. Zrób sobie przedłużkę na sztywnym kluczu, i uderzaj mocno młotkiem w lewo.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group