To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Gadzety - UWAGI DOT. DZIAŁANIA OFICJALNEGO SKLEPU MITSUMANIAKÓW

Firebee - 16-05-2011, 14:55
Temat postu: UWAGI DOT. DZIAŁANIA OFICJALNEGO SKLEPU MITSUMANIAKÓW
Tu można wpisywać uwagi dot. działania sklepu.

Od razu uprzedzę, iż na dniach pojawią się zdjęcia produktów końcowych (z wyhafowanym nadrukiem) oraz rozmiarówka w tabeli poszczególnych produktów

Seichan - 16-05-2011, 16:55

1. Brakuje mi informacji o kosztach wysyłki przed złożeniem zamówienia i przejściem całej procedury.
2. Kwestie zwrotów (prawo odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni od zawarcia umowy), w końcu to sprzedaż wysyłkowa (umowa poza lokalem przedsiębiorstwa) ;)
art. 7 i nast. ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000, nr 22, poz. 271 ze zm.).

Póki co ja mam pustą stronę po kliknięciu na odnośnik...

Firebee - 16-05-2011, 17:27

Seichan napisał/a:
1. Brakuje mi informacji o kosztach wysyłki przed złożeniem zamówienia i przejściem całej procedury.
2. Kwestie zwrotów (prawo odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni od zawarcia umowy), w końcu to sprzedaż wysyłkowa (umowa poza lokalem przedsiębiorstwa) ;)
art. 7 i nast. ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000, nr 22, poz. 271 ze zm.).

Póki co ja mam pustą stronę po kliknięciu na odnośnik...


najpierw trzeba coś kupić, żeby coś zwrócić:) Zasady zwrotu są w ostatnim etapie zakupu (etap 3z3) . Koszta wysyłki są rzeczywiście na samym końcu tylko. Ale dodam koszta wysyłki do każdego pojedycznego produktu w wolnym czasie, skoro to konieczne.

Seichan - 16-05-2011, 17:35

Firebee napisał/a:
Zasady zwrotu są w ostatnim etapie zakupu (etap 3z3)


Przy rejestracji jest odnośnik do warunków zwrotu. Po kliknięciupojawia się pusta strona ;)

Firebee napisał/a:
skoro to konieczne


Nie jest konieczne, ale przydatne ;) Ja zawsze sprawdzam koszty przesyłki, zanim zdecyduję się na zakup w jakimś sklepie.

Firebee - 16-05-2011, 17:38

Seichan napisał/a:
Firebee napisał/a:
Zasady zwrotu są w ostatnim etapie zakupu (etap 3z3)


Przy rejestracji jest odnośnik do warunków zwrotu. Po kliknięciupojawia się pusta strona ;)

Firebee napisał/a:
skoro to konieczne


Nie jest konieczne, ale przydatne ;) Ja zawsze sprawdzam koszty przesyłki, zanim zdecyduję się na zakup w jakimś sklepie.


to w takim razie jest o jeden klik za dużo:) Bo w etapie 3z3 też są warunki zwrotu:) Dzięki za uwagę.. Co do kosztów wysyłki może opiszę w samym zaproszeniu do Sklepu...

Jest taki etap podczas zakupu, który można włączyć i wybiera się wtedy automatycznie koszta przesyłki, ale nie mogę go skonfigurować i dziada wyłączyłem :roll:

edit - powinny pojawić się pod linkiem zasady zwrotów.. jeśli uważasz, że coś powinienem dodać to proszę o informacje

Seichan - 16-05-2011, 20:14

Uważam, że zmianie powinien ulec tekst. Proponuję następujący zapis, ewentualnie po kliknięciu w odnośnik przeniesienie do tego:


Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000, nr 22, poz. 271 ze zm.), jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać zwykłą przesyłką pocztową wraz z otrzymaną fakturą/paragonem oraz wyraźnym zaznaczeniem, że jest to zwrot. Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie zwrócona natychmiast po otrzymaniu przesyłki. W przypadku towarów zwracanych bez podania przyczyny koszty ich odesłania ponosi Klient.

UWAGA! Zwrot nie przysługuje w przypadku zakupu towarów zawierających indywidualne oznaczenia klienta.

Zwroty prosimy kierować na adres (z dopiskiem na opakowaniu - zwrot):

.............................
(adres)


Czy w ogóle jakiś regulamin będzie przewidziany? Bo w sumie w nim - bez żadnych innych odnośników można zawrzeć kwestie związane z opłatami za przesyłki, zasadami reklamacji i zwrotów itp. I wtedy przy rejestracji zamiast akceptować warunki zwrotu, by się akceptowało regulamin. Jak sądzisz?

Firebee - 16-05-2011, 20:40

a pomożesz przy jego zredagowaniu?
Seichan - 16-05-2011, 20:47

Jasne ;)
Juiceman - 17-05-2011, 17:34

Koszt przesyłki powinien z góry być podany najlepiej kurier + podane ceny do wagi przedmiotu tj 1-5kg 6-10kg etc.

[ Dodano: 17-05-2011, 17:48 ]
zauważyłem też błąd cenowy przy "Proszę wybrać metodę wysyłki" jest tam 13zł za pocztę polską, a na końcu zamówienia jest informacja o 12zł. No i kurier 23zł ?

Polecam http://kurierem.pl/ ;)

[ Dodano: 17-05-2011, 17:50 ]
Brakuje mi opcji anulowania zamówienia, i informacji jeśli w przeciągu 3 dni nie zostanie uiszczona opłata to zamówienie zostanie anulowane.

No i nie dostałem maila potwierdzającego z ofertą, za to zalogwanie mega szybkie ;)

Także opcja "Zarządzanie kontem" powinna być gdzieś na górze, żeby nie szukać za długo ;)

Firebee - 17-05-2011, 18:43

Juiceman napisał/a:
Koszt przesyłki powinien z góry być podany najlepiej kurier + podane ceny do wagi przedmiotu tj 1-5kg 6-10kg etc.

[ Dodano: 17-05-2011, 17:48 ]
zauważyłem też błąd cenowy przy "Proszę wybrać metodę wysyłki" jest tam 13zł za pocztę polską, a na końcu zamówienia jest informacja o 12zł. No i kurier 23zł ?

Polecam http://kurierem.pl/ ;)

[ Dodano: 17-05-2011, 17:50 ]
Brakuje mi opcji anulowania zamówienia, i informacji jeśli w przeciągu 3 dni nie zostanie uiszczona opłata to zamówienie zostanie anulowane.

No i nie dostałem maila potwierdzającego z ofertą, za to zalogwanie mega szybkie ;)

Także opcja "Zarządzanie kontem" powinna być gdzieś na górze, żeby nie szukać za długo ;)


o kosztach przesyłki nie ja decyduję, tylko producent, koszta będą napisane gdzies na początku, a kuriera mogę wywalić, zostanie poczta (dostałem paczkę dość ekspresowo - priorytet polecony).
nie wiem czy można dodać opcję anulowania, zawszę mogę to zrobić ja. Informacje dot. anulowania będą zapewne w regulaminie, który wkrótce dzięki uprzejmości i pomocy Seichan i Stary Alfer wktórce się pojawi:)

co do tej opcji, musze obadać, może się uda gdzieś ją wynieść.
Rozumiem, że wiatrówkę zamawiać? :twisted:

koszmarek - 17-05-2011, 19:01

Firebee napisał/a:
(dostałem paczkę dość ekspresowo - priorytet polecony).


To przypadek. Ja ostatnio preferuję kuriera, gdzie dopłacę cirka 5zł a mam na drugi dzień. Już nawet na adres firmy idzie tydzień :evil:

[ Dodano: 17-05-2011, 19:04 ]
btw a bluzy przez głowę wkładane będą ?

Juiceman - 17-05-2011, 19:08

Firebee napisał/a:

co do tej opcji, musze obadać, może się uda gdzieś ją wynieść.
Rozumiem, że wiatrówkę zamawiać? :twisted:


Nie bo nadal nie dostałem oferty /zamówienia/potwierdzenia na mailu ; )

Firebee - 17-05-2011, 19:19

hmmm na pewno dobrze wpisałeś maila? Bo Seichan nie miała z tym problemów.. bluzy przez głowę? narazie nie mam tego w katalogu, ani przez głowę, ani przez nogi :)

co do kuriera. Ideą sklepu jest sprzedaż pojedynczych produktów bezpośrednio od producenta do klienta, więc ja mu wybierać kurierów nie mogę

Juiceman - 17-05-2011, 20:20

No skoro przyszło mi potwierdzenie odnośnie rejestracji konta ; ) to mail musiał być poprawny.
Firebee - 17-05-2011, 20:33

Juiceman napisał/a:
No skoro przyszło mi potwierdzenie odnośnie rejestracji konta ; ) to mail musiał być poprawny.


to jak już będziesz zamawiał na poważnie to wyślę Ci potwierdzenie:)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group