Gadzety - UWAGI DOT. DZIAŁANIA OFICJALNEGO SKLEPU MITSUMANIAKÓW
Firebee - 16-05-2011, 14:55 Temat postu: UWAGI DOT. DZIAŁANIA OFICJALNEGO SKLEPU MITSUMANIAKÓW Tu można wpisywać uwagi dot. działania sklepu.
Od razu uprzedzę, iż na dniach pojawią się zdjęcia produktów końcowych (z wyhafowanym nadrukiem) oraz rozmiarówka w tabeli poszczególnych produktów
Seichan - 16-05-2011, 16:55
1. Brakuje mi informacji o kosztach wysyłki przed złożeniem zamówienia i przejściem całej procedury.
2. Kwestie zwrotów (prawo odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni od zawarcia umowy), w końcu to sprzedaż wysyłkowa (umowa poza lokalem przedsiębiorstwa)
art. 7 i nast. ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000, nr 22, poz. 271 ze zm.).
Póki co ja mam pustą stronę po kliknięciu na odnośnik...
Firebee - 16-05-2011, 17:27
Seichan napisał/a: | 1. Brakuje mi informacji o kosztach wysyłki przed złożeniem zamówienia i przejściem całej procedury.
2. Kwestie zwrotów (prawo odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni od zawarcia umowy), w końcu to sprzedaż wysyłkowa (umowa poza lokalem przedsiębiorstwa)
art. 7 i nast. ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000, nr 22, poz. 271 ze zm.).
Póki co ja mam pustą stronę po kliknięciu na odnośnik... |
najpierw trzeba coś kupić, żeby coś zwrócić:) Zasady zwrotu są w ostatnim etapie zakupu (etap 3z3) . Koszta wysyłki są rzeczywiście na samym końcu tylko. Ale dodam koszta wysyłki do każdego pojedycznego produktu w wolnym czasie, skoro to konieczne.
Seichan - 16-05-2011, 17:35
Firebee napisał/a: | Zasady zwrotu są w ostatnim etapie zakupu (etap 3z3) |
Przy rejestracji jest odnośnik do warunków zwrotu. Po kliknięciupojawia się pusta strona
Firebee napisał/a: | skoro to konieczne |
Nie jest konieczne, ale przydatne Ja zawsze sprawdzam koszty przesyłki, zanim zdecyduję się na zakup w jakimś sklepie.
Firebee - 16-05-2011, 17:38
Seichan napisał/a: | Firebee napisał/a: | Zasady zwrotu są w ostatnim etapie zakupu (etap 3z3) |
Przy rejestracji jest odnośnik do warunków zwrotu. Po kliknięciupojawia się pusta strona
Firebee napisał/a: | skoro to konieczne |
Nie jest konieczne, ale przydatne Ja zawsze sprawdzam koszty przesyłki, zanim zdecyduję się na zakup w jakimś sklepie. |
to w takim razie jest o jeden klik za dużo:) Bo w etapie 3z3 też są warunki zwrotu:) Dzięki za uwagę.. Co do kosztów wysyłki może opiszę w samym zaproszeniu do Sklepu...
Jest taki etap podczas zakupu, który można włączyć i wybiera się wtedy automatycznie koszta przesyłki, ale nie mogę go skonfigurować i dziada wyłączyłem
edit - powinny pojawić się pod linkiem zasady zwrotów.. jeśli uważasz, że coś powinienem dodać to proszę o informacje
Seichan - 16-05-2011, 20:14
Uważam, że zmianie powinien ulec tekst. Proponuję następujący zapis, ewentualnie po kliknięciu w odnośnik przeniesienie do tego:
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000, nr 22, poz. 271 ze zm.), jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać zwykłą przesyłką pocztową wraz z otrzymaną fakturą/paragonem oraz wyraźnym zaznaczeniem, że jest to zwrot. Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie zwrócona natychmiast po otrzymaniu przesyłki. W przypadku towarów zwracanych bez podania przyczyny koszty ich odesłania ponosi Klient.
UWAGA! Zwrot nie przysługuje w przypadku zakupu towarów zawierających indywidualne oznaczenia klienta.
Zwroty prosimy kierować na adres (z dopiskiem na opakowaniu - zwrot):
.............................
(adres)
Czy w ogóle jakiś regulamin będzie przewidziany? Bo w sumie w nim - bez żadnych innych odnośników można zawrzeć kwestie związane z opłatami za przesyłki, zasadami reklamacji i zwrotów itp. I wtedy przy rejestracji zamiast akceptować warunki zwrotu, by się akceptowało regulamin. Jak sądzisz?
Firebee - 16-05-2011, 20:40
a pomożesz przy jego zredagowaniu?
Seichan - 16-05-2011, 20:47
Jasne
Juiceman - 17-05-2011, 17:34
Koszt przesyłki powinien z góry być podany najlepiej kurier + podane ceny do wagi przedmiotu tj 1-5kg 6-10kg etc.
[ Dodano: 17-05-2011, 17:48 ]
zauważyłem też błąd cenowy przy "Proszę wybrać metodę wysyłki" jest tam 13zł za pocztę polską, a na końcu zamówienia jest informacja o 12zł. No i kurier 23zł ?
Polecam http://kurierem.pl/
[ Dodano: 17-05-2011, 17:50 ]
Brakuje mi opcji anulowania zamówienia, i informacji jeśli w przeciągu 3 dni nie zostanie uiszczona opłata to zamówienie zostanie anulowane.
No i nie dostałem maila potwierdzającego z ofertą, za to zalogwanie mega szybkie
Także opcja "Zarządzanie kontem" powinna być gdzieś na górze, żeby nie szukać za długo
Firebee - 17-05-2011, 18:43
Juiceman napisał/a: | Koszt przesyłki powinien z góry być podany najlepiej kurier + podane ceny do wagi przedmiotu tj 1-5kg 6-10kg etc.
[ Dodano: 17-05-2011, 17:48 ]
zauważyłem też błąd cenowy przy "Proszę wybrać metodę wysyłki" jest tam 13zł za pocztę polską, a na końcu zamówienia jest informacja o 12zł. No i kurier 23zł ?
Polecam http://kurierem.pl/
[ Dodano: 17-05-2011, 17:50 ]
Brakuje mi opcji anulowania zamówienia, i informacji jeśli w przeciągu 3 dni nie zostanie uiszczona opłata to zamówienie zostanie anulowane.
No i nie dostałem maila potwierdzającego z ofertą, za to zalogwanie mega szybkie
Także opcja "Zarządzanie kontem" powinna być gdzieś na górze, żeby nie szukać za długo |
o kosztach przesyłki nie ja decyduję, tylko producent, koszta będą napisane gdzies na początku, a kuriera mogę wywalić, zostanie poczta (dostałem paczkę dość ekspresowo - priorytet polecony).
nie wiem czy można dodać opcję anulowania, zawszę mogę to zrobić ja. Informacje dot. anulowania będą zapewne w regulaminie, który wkrótce dzięki uprzejmości i pomocy Seichan i Stary Alfer wktórce się pojawi:)
co do tej opcji, musze obadać, może się uda gdzieś ją wynieść.
Rozumiem, że wiatrówkę zamawiać?
koszmarek - 17-05-2011, 19:01
Firebee napisał/a: | (dostałem paczkę dość ekspresowo - priorytet polecony). |
To przypadek. Ja ostatnio preferuję kuriera, gdzie dopłacę cirka 5zł a mam na drugi dzień. Już nawet na adres firmy idzie tydzień
[ Dodano: 17-05-2011, 19:04 ]
btw a bluzy przez głowę wkładane będą ?
Juiceman - 17-05-2011, 19:08
Firebee napisał/a: |
co do tej opcji, musze obadać, może się uda gdzieś ją wynieść.
Rozumiem, że wiatrówkę zamawiać? |
Nie bo nadal nie dostałem oferty /zamówienia/potwierdzenia na mailu ; )
Firebee - 17-05-2011, 19:19
hmmm na pewno dobrze wpisałeś maila? Bo Seichan nie miała z tym problemów.. bluzy przez głowę? narazie nie mam tego w katalogu, ani przez głowę, ani przez nogi
co do kuriera. Ideą sklepu jest sprzedaż pojedynczych produktów bezpośrednio od producenta do klienta, więc ja mu wybierać kurierów nie mogę
Juiceman - 17-05-2011, 20:20
No skoro przyszło mi potwierdzenie odnośnie rejestracji konta ; ) to mail musiał być poprawny.
Firebee - 17-05-2011, 20:33
Juiceman napisał/a: | No skoro przyszło mi potwierdzenie odnośnie rejestracji konta ; ) to mail musiał być poprawny. |
to jak już będziesz zamawiał na poważnie to wyślę Ci potwierdzenie:)
|
|
|