Space Wagon Techniczne - Space Wagon Muli i Gaśnie
html - 16-05-2011, 21:02 Temat postu: Space Wagon Muli i Gaśnie Witam Posiadam Mitsubishi Space Wagona z 1999r z silnikiem 2.0 D o mocy 60 kN, czyli około 84KM. Otóż mam taki problem, od pewnego czasu mam problem z moim samochodzikiem. Gdy jechałem na biegu 5 przy 3,5tys obrt. samochód zaczął mulić - zero reakcji na gaz, dałem na luz dostał drgawek i zgasł. Potem żeby odpalił trzeba było torche pokrecić i pomanewrować pedałem gazu, zapalił i przejechał około 2km ale muliło go już na każdym biegu. Po postoju około 10 min potem przez pewien czas śmigał dobrze. Samochód zrobił się bardzo głośny i mułowaty, osiągnąć setkę to był cud. Wszystko to działo sie jak paliwa w zbiorniku było już mało. Działo sie tak około rok temu ale zgasł raz i jechał dalej. Ale teraz dzieje sie to nagminnie Zawiozłem go wtedy do mechanika wymienił filtr paliwa, przedmuchał przewody paliwowe i cud chodzi super ( zrywny i v-max super), zalałem go do pełna i chodził. Gdzy wybrałem się w dłuższa trasę stałem w korku na górce gdy ruszyłem pod górke nie było mocy nic i zgasł i tak cały czas odnowa. Teraz dzieje się to jak tylko wskaźnik przekroczy połowę baku. Znów był mułowaty, ale odkryłem metode jak sie tego pozbyc na chwile, odpinam przeowdy od pompki i przedmuchuje cała pompe paliwa i wszystkie przewody, Przez pewien czas jest ok, ale potem znów to samo, ile mozna tak dmuchać ;p Dodam że samochód ma ogromne spalanie. Około 15 L na 100 km ! Prosze was o pomoc !
Kamil_Ziomek - 16-05-2011, 21:36
Jeśli przedmuchiwanie przewodów paliwowych pomaga to może w baku masz jakiś syf który zatyka przewody i silnik nie dostaje paliwa.
html - 17-05-2011, 14:15
Tak pomaga, a szczególnie pomaga wyczyszczenie i przedmuchanie pompki paliwa. Powwyżej połowy baku nic się nie dzieje
Kamil_Ziomek - 17-05-2011, 21:10
Ja na twoim miejscu wyciągną bym pompę paliwa z baku i oglądną czy nie ma przypadkiem jakiegoś syfu i czy wszystko jest tam w porządku ( nie wiem jak to wygląda w tym aucie) możesz sprawdzić wszystkie wężyki co są w baku przy pompie albo od razu je zmienić. Bynajmniej ja bym od tego zaczął bo problem nie jest w silniku tylko podawaniu paliwa. Później jeśli to nie pomoże szukałbym jakiejś nieszczelności ( to spalanie 15l wskazuje że paliwo gdzieś ucieka)
tommmi - 17-05-2011, 21:21
a tak z ciekawości gdy zaczyna się mulic jak odkręcisz korek wlewu paliwa nie ma tam przypadkiem sporego podciśnienia (nie zasyczy ) jeśli tak to spróbuj pojeździć z odkręconym korkiem bo możesz mieć problemy z odpowietrzeniem zbiornika .
|
|
|