To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Wyginające się - Tarcze hamulcowe Outlander I - jakie kupić

App - 18-05-2011, 12:07
Temat postu: Wyginające się - Tarcze hamulcowe Outlander I - jakie kupić
Mam outka I , czy ktoś wie jakie tarcze i klocki trzeba założyć żeby się nie wyginały po 10 tyś. Zakładam już chyba piąty zestaw i ciągle to samo, łącznie z tymi które wymieniali mi w serwisie na gwarancji. Jeżeli ktoś ma wypróbowany zestaw proszę i info.
rezon - 18-05-2011, 15:02

Możesz spróbować BLueprint albo Ashika jeżdżą w Outkach II ale na nagrzane tarcze zahartowane wodą z kałuży to dzisiaj nie ma mocnych:)
elektryk - 18-05-2011, 15:22

U mnie oryginały pokrzywiły się przy ok 30-35tyś, wtedy wymieniłem je na nowe texar. Oryginały dałem do przetoczenia i trzymam w zapasie. W tej chwili mam na liczniku 75tyś i nie czuć żadnego drżenia kierownicy przy hamowaniu. Na początku do nowych tarcz założyłem klocki texar, do kompletu z tarczą. Później zamontowałem jakieś nipparts albo coś podobnego i jeszcze się nie zużyły więc nie zmieniałem.
desti - 19-05-2011, 09:07

Tu masz ceny http://www.iparts.pl/auto...617-100032.html ja osobiście jak będe musiał zmieniać to się rozejrze za brembo może i drogie ale jedne z najlepszych widziałem takie za 180zł
BUBU - 19-05-2011, 21:25

U małżonki zamontowałem tarcze i klocki ferodo i jak na razie (odpukać) żadnych problemów , a trochę kilosów zrobione.


Pozdrav

r1212 - 10-07-2011, 10:31

No to ja teraz założyłem DBA 4000 (nacinane) i klocki Ferodo DS Performance, bo ostatnie (nie pamiętam jakie, ale 800 zł za komplet) wytrzymały 10 tys. - pożyjemy -zobaczymy
https://picasaweb.google.com/allegro1212/MitsubishiOutlander?authuser=0&feat=directlink

IPEIPe - 23-10-2011, 11:53

elektryk napisał/a:
U mnie oryginały pokrzywiły się przy ok 30-35tyś, wtedy wymieniłem je na nowe texar. Oryginały dałem do przetoczenia i trzymam w zapasie. W tej chwili mam na liczniku 75tyś i nie czuć żadnego drżenia kierownicy przy hamowaniu.


Kolego jak sprawa przedstawia się po kolejnych 5 miesiącach użytkowania? Zastanawiam się nad wyborem tarcz i klocków i nie chciałbym zrobić błędu. A właśnie nad tarczami i klockami textar się zastanawiam.

r1212 - 24-10-2011, 00:13

Ja na swoich mam przejechane ok. 6 tys. w tym poważniejsza wyprawa autostradowa - ponad 3 tys. i trochę ostrych hamowań.
Zachowują się idealnie - zapomniałem że mam tarcze z przodu, żadnego drżenia przy hamowaniu nawet przy prędkościach powyżej 180km/h.
Dobrze wydane 1600 zł :)

macia - 24-10-2011, 15:34

r1212 a jakiego kompletu tarcz i klocków używasz?
r1212 - 24-10-2011, 15:58

tak, jak pisałem wcześniej "No to ja teraz założyłem DBA 4000 (nacinane) i klocki Ferodo DS Performance"
elektryk - 26-04-2013, 15:47

Ciąg dalszy mojej opowieści. W tej chwili mam na liczniku prawie 100k, w tym czasie chyba zużyłem 2-3 komplety klocków. Przez ten czas ok 65kkm tarcze się nie zwichrowały, natomiast się trochę zużyły. Efektem tego jest taki mały garbik na zewnętrznej i wewnętrznej krawędzi obszaru na którym pracują klocki. Niestety czasem jak klocki się "źle" ułożą, to szurają o tej rancik i odgłos jest taki jakby już nie było klocków i metal tarł o metal. Przygotowuje się do wymiany tarcz na oryginały które kupiłem razem z autem, jak zdejmę te to zmierzę ile się zużyły.
r1212 - 26-04-2013, 15:56

u mnie na moich też mały garbik, ale do tej pory daję radę na tym komplecie z przed 2 lat - przejechałem ok. 35 tys. i teraz przy zmianie opon sprawdziłem - do zimy na pewno dam radę :)
macia - 26-04-2013, 21:51

A ja jutro zmieniam tarcze wraz z klockami
elektryk - 27-04-2013, 17:07

macia napisał/a:
A ja jutro zmieniam tarcze wraz z klockami
Dlatego, bo, gdyż?
krzychu - 28-04-2013, 09:08

elektryk - może po prostu masz taki efekt po postoju w wilgoci/deszczu? Wtedy pierwsze 1-2 hamowania ścierają rdzawy nalot z tarczy, a nie klocek się źle układa...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group