Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Galant 2.0 TD Kombi Międzybrodzie
emilok - 24-05-2011, 14:57 Temat postu: [EAx 97-04] Galant 2.0 TD Kombi Międzybrodzie Oglądałem ten samochód osobiście, ale niestety jestem laikiem jeśli chodzi o sprawdzanie samochodów przed kupnem. Odnośnie wszystkich urządzeń to wydają się działać, auta nie ściąga przy hamowaniu, minimalnie przy przyspieszaniu ściąga w prawo, ale byćmoże dlatego że droga nie jest równa (jest lekkie nachylenie w kierunku jeziora). Skrzynia biegów jak w opisie, synchronizatory padnięte. Właściciel potrafi z 3 zredukować do 2 przy użyciu 1, mnie się to nie udało (musiałem się całkowicie zatrzymać na drodze -ale wstyd- ). Ogólnie w górę biegi wchodzą bez problemów, w dół na 2 lub 1 to katorga.
Nadwozie dość dobrze utrzymane, szyby wszystkie posiadają jedno oznaczenie, w środku nie widać żadnych uszkodzeń.
Proszę Was Panowie o jakieś opinie, czytałem że skrzynie używki nie zawsze są sprawne a koszt synchronizatorów to ok 1500 zł.
http://otomoto.pl/mitsubi...-C19007050.html
Kod: | Cena (brutto):8 400 PLN / 2 130 EUR do negocjacji
Typ:Kombi
Wersja:VI
Rok produkcji:1997
Przegląd:10/2011
Ubezpieczenie:10/2011
Przebieg w km:221 000 km
Skrzynia biegów:manualna
Moc:90 KM (66 kW)
Pojemność skokowa:1998 cm³
Rodzaj paliwa:olej napędowy (diesel)
Kolor:bordowy-metallic
Liczba drzwi:4/5
Status pojazdu sprowadzonego:sprowadzony / zarejestrowany
Kraj pochodzenia:Austria
Kraj aktualnej rejestracji:Polska
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, hak, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, szyberdach, centralny zamek, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, welurowa tapicerka, światła przeciwmgłowe, pod. przednia szyba
Opis pojazdu:
Do sprzedania Misubishi Galant. Sprowadzony półtora roku temu z Austrii na własny użytek. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce. Książka serwisowa była prowadzona do przebiegu 170 tys. km. Ja sprowadziłem go z przebiegiem 187 tys. km. Od momentu sprowadzenia wymieniony został kompletny rozrząd oraz sprzęgło (auto nie było rozbite gdy je sprowadzałem). Około pół roku temu wymienione klocki hamulcowe. Co 10 tys. km wymieniany olej. Zgodnie z moją wiedzą auto jest bezwypadkowe (wszystkie szyby oryginalne Mitsubishi) oraz ma oryginalny przebieg (żadne elementy tpicerki nie są powycierane itp. w środku samochod wygląda prawie jaknowy). Auto ma 13 lat więc oczywiście są na nim drobne otarcia i małe wgniecenia. Dodam że samochód ma sprawną klimatyzację (klimatronic). Nie jestem handlarzem, auta używam na co dzień (co zresztą widać po przebiegu) - zapewniam że nigdy nie było z nim żadnych problemów. Średnie spalanie to 7 litrów / 100 km. Jestem uczciwym sprzedawcą dlatego z góry uprzedzam o jedynym mankamencie auta (aby w razie oględzin auta nie byli Państwo rozczarowani że nie odpowiada ono Państwa oczekiwaniom). Tym mankamentem jest synchronizator drugiego biegu (jeżeli interesuje Państwa ten model auta to napewno wiedza Państwo że jest to typowa usterka w modelach z silnikiem diesla). Niesprawny synchronizator powoduje ze redukcja z 3 biegu na 2 jest możliwa tylko przy prędkości poniżej 30 km/h. Wszystkie inne biegi (w tym zmiana z 1 na 2) działają idealnie. Tak jak pisałem wcześniej jest to typowa usterka w tych modelach i prędzej czy poźniej (przy przebiegu około 200 tys. km) wystapi u każdego. Ja sprowadziłem auto z tką skrzynią, początkowo miała zostać wymienion ale uważam że nie warto. Po paru kilometrach każdy przekona się że silnik jest na tyle elastyczny że nie stanowi to problemu. Nowy własciciel sam uzna czy oplaca się wymieniać synchronizator. Dodam że koszt nowego synchronizatora to około 600 zł. Używana skrzynia do tego modelu to wydatek okolo 800 zł.
Starałem się dokładnie opisać smochód bo wiem jak to jest jechać kilkadziesiąt czy kilkaset kilometrów i zastać jakiś wrak. Samochód który oferuje jest naprawdę solidny - bezwypadkowy, z oryginalnym przebiegiem, zadbany i ekonomiczny. Przez caly czas jaki go użytkuje (przejchane 30 tys. km na przestrzeni połtyora roku) ani razu mnie zawiódł, nie było z nim najmniejszych problemów. Jeżeli kogoś interesuje dlaczego sprzedaje to powód jest taki że potrzebuje samochódu z napędem na 4 koła.
W aucie zamontowane jest radio/mp3. Dodaje też zestaw kół zimowych w dobrym stanie.
Chętnie odpowiem na pytania zarówno telefonicznie jak i mailowo.
Mogę równiez rozpatrzeć ewentualnośc zamiany: interesują mnie samochody osobowe z napędem na 4 koła, terenowe i pick-upy - cena podobna do mojego lub ewentualnie dopłata z mojej strony do 5 tys. zł. |
 
     
Andrew - 24-05-2011, 21:32
Co do synchronizatorów: 2 kosztuje nowy 500 zł, a używka 200 zł.
emilok napisał/a: | Właściciel potrafi z 3 zredukować do 2 przy użyciu 1 | Ja tak np. robię Podchodzi synchro z benzyny.
Ze zdjęć wiele nie widać, cena dobra, wydaję mi się, że auto ok. Musisz sprawdzić poziom płynu w zbiorniczku, no i przebieg to jest najmniej ważną rzeczą w aucie, liczy się stan techniczny. Na drugi dzień możesz mieć inny przebieg
Co do skrzyni, lepiej wg mnie zrobić starą, myślę, że w 1000-1200 się idzie wyrobić w zależności od robocizny mechanika.
berlov - 24-05-2011, 22:39
Też tak myślałem i robiłem starą i wyszło mi dobrze ponad 2 tysie , bo jak już skrzynia była rozbabrana to się okazało że jeszcze łożyska, dobrze by było sprzęgło wymienić itp. Ze już nie wspomnę że ze skrzynią walczyłem dobrych kilka miesięcy bo niby super ekstra specjalista od skrzyń 4 razy ją ściągał i rozbierał bo ciągle było coś nie tak...
Co do używki natomiast, to skoro każda skrzynia pada po 200 tysiącach ,to jaka jest szansa że ta którą kupisz będzie dobra ? Bo coś mi się nie zdaje żeby ktoś naprawiał skrzynie i ją sprzedawał
Tak więc jak nie masz naprawde sprawdzonego speca od skrzyń ja bym się napewno w taki zakup nie pakował
bear007 - 13-10-2011, 13:19
emilok napisał/a: | Ja tak np. robię Podchodzi synchro z benzyny. |
Ile kosztują nowe od benzyny?:) Generalnie ile kosztuje średnio robocizna?
Andrew - 13-10-2011, 13:59
bear007 napisał/a: | le kosztują nowe od benzyny?: |
500 zł
|
|
|