To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.9 TD] Kapie olej po wymianie uszczelek miski i wału

Kleszczak - 25-05-2011, 20:33
Temat postu: [Cari 1.9 TD] Kapie olej po wymianie uszczelek miski i wału
Witam, wymieniłem uszczelkę(simmering) wału korbowego ten od strony skrzyni i uszczelkę miski olejowej.
Cieknie w jednym miejscu właśnie z pod stopy wału od strony skrzyni. Ręce opadają, trzy tygodnie się z tym męcze.
Pomóżcie bo inaczej spale to auto.
Stopa wału korbowego posmarowana uszczelką w płynie.
Po złożeniu nie dokręcona była dobrze stopa i śruby poluzowały się p odpaleniu.
Dokręciłem, uszczelkę wymieniłem i dalej cieknie.

[ Dodano: 27-05-2011, 16:20 ]
może ktoś poda jakieś sugestie gdzie można zajrzeć?
Co sugerujecie?

robertdg - 03-06-2011, 21:36

Kleszczak napisał/a:
Cieknie w jednym miejscu właśnie z pod stopy wału od strony skrzyni.
zdemontować skrzynie, zdemontowac sprzęgło z kołem zamachowym, zdemontować miske, wykręcić stope wału korbowego, elegancko wyczyścić, zamocować zgodnie z zaleceniami manuala - od spodu widać 2 dziurki z kanalikami, przez nie wciska się specjalny uszczelniacz i ma on wypchać się bokami, założyć nowy simmering, poskładać do kupy, jezeli dalej bedzie ciekło to pewnie wina wału, nie zapomnij jeszcze o skrecaniu kola zamachowego - śruby mają być wkręcane na kleju do gwintów
Kleszczak - 09-06-2011, 09:00

Dzięki, nie ogarnołem tego i auto stoi u mechanika. Dałem sobie spokój.

Jeżeli chodzi ci o te kanały od spodu, to w stopie mam rozumieć?
Były tam dwa paski gumowe, posmarowałem uszczelką w płynie i włożyłem stopę.
Na razie auto u mechanika a ja pocieszam się drugim autem, w razie jak by to był wał korbowy to mam już drugi silnik z volviaka.

robertdg - 09-06-2011, 09:06

Kleszczak napisał/a:
Były tam dwa paski gumowe
Pozostałości uszczelniacza, to wszystko się oczyszcza, zakłada stope, i przez te kanały sie wciska uszczelniacz i ma on sobie bokami wyplynac. Ale to już sprawa mechanika.
Kleszczak - 20-06-2011, 21:25

Witam po raz kolejny, problem nie został rozwiązany, narazie wynika z tego że wyciek jest właśnie z uszczelnienia stopy czyli te dwa paski gumowe które są w stopie nie uszczelniają silnika.
Paski owe widać że są z jakieś wkładane a nie wciskany uszczelniacz w płynie.
Można coś takiego kupić?

robertdg - 20-06-2011, 22:03

To nie są żadne paski, to jest uszczelniacz, po to sa kanaly w stopie wału aby przez nie wcisnąć uszczelniacz.
Kleszczak - 21-06-2011, 18:55

To samo i ja już uważam tym bardziej że w sklepach i mechanicy tak też twierdzą. Jedynie mój mechanik twierdzi że mają być takie paski uszczelniające.
K..wa, nie dawałem auta do naprawy od 2004 roku i teraz też już nie będe dawał. Niech tylko go zrobi i zabieram.

[ Dodano: 12-07-2011, 21:39 ]
Zrobił, poprawiłem jeszcze kilka elementów i nowy przewód od turbiny do miski.
Teraz walczę z hamulcami ale to na razie wyszukajka. Pozdrawiam

[ Dodano: 12-07-2011, 21:40 ]
Aha, takie paski uszczelniające są do kupienia, koszt jednego to 80 zł a drugiego tok 120 zł.
Sprowadzą z Holandii



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group