[92-96]Galant E5xA - [E54A 2.0 V6] nie chodzi na wszystkich cylindrach
majkimajki1234 - 29-05-2011, 11:15 Temat postu: [E54A 2.0 V6] nie chodzi na wszystkich cylindrach witam.moje autko nie chodzi na wszystkich cylindrach.cewki sa dobre bo sprawdzalem.i dalej niewiem co robic
mitsu_pl - 29-05-2011, 11:35
Zostały Ci do sprawdzenia przewody i świece. Napisz jeszcze czy masz gaz, i jaki ten gaz jest, czy nie masz problemów z układem chłodzenia tp., ogólnie to opisz dokładnie, co i jak, kiedy to się stało i w jaki sposób...
majkimajki1234 - 29-05-2011, 11:47
tak jest gaz.jak sciagam przewody od cewek to od dolu na cztery daja iskre a ostatnie dwa nie.wiec to sie dzieje wczesniej troche i swiece i przewody powinny byc dobre.to sie stalo jak mocno gazu dodalem i tak jakby cos strzelilo w nim.gaz zwykly jest 1 generacji
[ Dodano: 29-05-2011, 11:50 ]
no i niedawno go kupilem jakies dwa tygodnie go mam i juz stoi i raczej mechanik go czeka
mitsu_pl - 29-05-2011, 13:25
Ja bym jednak sprawdził tą cewkę, najprościej zamieniając ja miejscami z inną, wtedy będziesz miał 100% pewności, że to nie ona...
majkimajki1234 - 30-05-2011, 23:00
no dokladnie tak zrobilem i nic nie zmienia sie.stoi juz u mechanika i troche zbladl jak to zobaczyl hehe
liczner18 - 01-06-2011, 22:04
moduł zapłonowy.... uklad scalony z wyjsciem na dwie kostki a znajduje sie pod przepustnicą.... nie Ty pierwszy masz ta usterkę..... w razie czegos pisz na PW posiadam takowy z rozbiórki auta..... jeszcze pytanie swieci sie pewnie chec engine nawet na benzynie?
majkimajki1234 - 03-06-2011, 20:59
no zgadza sie to byl modul zaplonu dokladnie tak kolego.stoi u mechanika i 400 za takie cos uzywane place.e chec engine to juz swiecilo sie jak kupilem go wiesz.gaslo tylko przy zapalaniu auta.
liczner18 - 03-06-2011, 22:55
jesli nie zrobil jeszcze to nie przeplacaj sam to wymienisz w 10 minut..... do tego jest dobry dostęp...
majkimajki1234 - 04-06-2011, 12:29
no ale juz zamowil ten modul wiec za pozno...no dostep jest to fakt
areksz121 - 05-06-2011, 22:13
Moduł sam w sobie jest zbudowany z trzech niezależnych PT i jednej bramki cyfrowej, która to potem daje sygnał do obrotomierza i ECU o obrotach. Jeżeli padnie 4 cylindry(tj 2 PT) to obrotomierz już nieźle wariuje. Tak samo da się dorobić zewnętrzny moduł jak to się wałkowało na forum, sam osobiście kupiłem samochód z taką przeróbką- 2 PT od Gala E3x. Goście u dealera mitsu w Holandii wszystko dobrze zrobili, tylko musiałem poprawić jeden problem...uciąć dwa kable. Podsumowując jeżdżę na częściowo padniętym module z dodatkowymi PT i już tak 36tys pykło od 02.08.2010
Wszyc - 05-06-2011, 22:39
Arek a obrotomierz nie bierze sygnału z cewki? bo ja podłączał będę właśnie obrotomierz po swapie silnika bo diesel miał z czujnika rotacji sygnał na obrotomierz w benzynie schematy pokazują że idzie sygnał z cewki a nie z modułu
jacek11 - 06-06-2011, 16:52
Jeśli jest jedna cewka,to można z niej wziąć sygnał do obrotki,ale jeśli są trzy,to trzeba brać z modułu.
areksz121 - 06-06-2011, 18:31
Krzychu, jak dobrze popatrzysz na schemata, chociażby E55A to przy pojedynczej cewce sygnał dla obrotki jest brany za PT a przed cewką i jest to pulsacyjnie podawana masa
Wszyc - 06-06-2011, 18:41
hehe szczerze to patrzyłem na schemat E33A bo mam starszy silniczek ale myślałem że w E55A jest tak samo zlukam dziś wieczorem jak to jest w końcu
EDIT:
Jest tak samo w E33A macie racje ja źle spojrzałem
|
|
|