To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Mazowieckie - [EA5A/W 2.5] Pali bazpiecznik

jacekwa - 31-05-2011, 17:32
Temat postu: [EA5A/W 2.5] Pali bazpiecznik
Witam

Może ktoś mi może polecić,dobrego elektryka znającego się na Galantach,(elektryk z warszawy, a najlepiej z okolic ursynowa bo tam stoi auto)

Mianowicie pali się bezpiecznik od silnika po przekręceniu kluczyka na pozycję zapłon.

Dodam że myty był silnik ponieważ płyn z chłodnicy strzelił i był brudny.

m6riano - 31-05-2011, 17:35

Oj stary.,..kolejny który popełnił ten błąd,.... :(
jacekwa - 31-05-2011, 17:37

Dzięki ale mnie to nie pociesza, szukam kogoś kto się zna na tym.:)
m6riano - 31-05-2011, 17:39

Pomyśl co mogłeś zalać podczas mycia, co jest uruchamiane podczas przekręcenia kluczyka...i spróbuj to wyczyścić..
jacekwa - 31-05-2011, 17:40

Ja się na tym nie znam, szukam elektryka który się zna.
Piwor - 01-06-2011, 07:16

Najbliżej Ursynowa masz AutoTW.
jacekwa - 01-06-2011, 17:03

Piwor napisał/a:
Najbliżej Ursynowa masz AutoTW.


Auto TW się poddało i powiedzieli że nie są wstanie tego naprawić u nich stoi mój galant

[ Dodano: 07-06-2011, 12:25 ]

[ Dodano: 07-06-2011, 12:26 ]
Może ktoś mi napisać jeśli się zna,

Czy jeśli zmienia się komputer w samochodzie od silnika to należy go synchronizować z imobilaizerem bo samochód nie zapali.

Owczar - 07-06-2011, 21:58

jacekwa, naprawiłeś auto?

Który pali bezpiecznik? Pod maską czy w kabinie?

jacekwa napisał/a:
Czy jeśli zmienia się komputer w samochodzie od silnika to należy go synchronizować z imobilaizerem bo samochód nie zapali.


Musisz zmienić komputer, kluczyki i stacyjkę... Niestety nie jest to prosta sprawa :/

jacekwa - 08-06-2011, 10:02

Pali się bezpiecznik od zapłonu lub od silnika jak kto woli, auto już jest u elektronika który mówi że na 100% naprawi.
Owczar - 08-06-2011, 10:06

jacekwa, a można wiedzieć u kogo?

Jaki tam jest bezpiecznik? Bo komputer jest zabezpieczony 2 albo 3 bezpiecznikami.

Jeśli się nie uda, to daj znać, sprawdzę na schematach co i jak. Ale musisz powiedzieć, który to konkretnie bezpiecznik.

jacekwa - 08-06-2011, 12:47

bezpiecznik od silnika jest koło świateł awaryjnych z tego co pamiętam, i nie świeci się kontrolka check engine na zegarach po przekręcenia kluczyka na zapłon
Owczar - 08-06-2011, 13:06

Przypomnij mi wieczorem to wyślę Ci schemat zasilania ECU. Który rok auta?
jacekwa - 08-06-2011, 13:46

1997 rok Galant 2,5 V6

Z góry dziękuję.

Owczar - 09-06-2011, 19:28

Jacku, miałeś się przypomnieć :)


Jeśli elektryk jeszcze nie zdiagnozował usterki i masz dostęp do auta, to zdemontuj panel konosli środkowej. Po lewej stronie, mniejwięcej na środku, znajdziesz 2 przekaźniki. Jeden z nich jest od pompy paliwa, a drugi od pompy paliwa.

Odłącz oba i sprawdź zapłon. Jeśli nie wywali bezpiecznika to połącz najpierw ten od pompy będzie miał doprowadzony przewód czarno niebieski. Ten od ECU będzie miał na wyjściu czerwony.

Ponownie sprawdź zapłon, jeśli nie wywali to podłącz oba przekaźniki i odłącz pierwszą wtyczkę od ECU patrząc od przodu ECU.

Jeśli wywali bezpiecznik to znaczy, że jest problem z obwodem zasilania, gdzieś zwiera do masy. Jeśli nie wywali to prawdopodobnie ECU, ale to trzeba będzie posprawdzać. Daj znać co Ci wyszło.

jacekwa - 09-06-2011, 22:41

Coś ze sterownikiem było zepsute i alternator padł o tyle dziwnie że zaczął dymić-auto odpalone i dziś podobno wymienili alternator- po zapłaceniu i otrzymaniu wykazu pełnej usługi napiszę:

Ile i za co zapłaciłem- jak znam życie to przepłaciłem bo nie była to tania naprawa na pewno.:)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group