[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Przegub zewnętrzny jaki ?
ALEX-77 - 31-05-2011, 21:32 Temat postu: [EA5A/W 2.5] Przegub zewnętrzny jaki ? Witam,podczas wymiany łozyska uszkodziłem przegub zewnętrzny ,szukam na Allegro ale są różne rozmiary i sam już nie wiem jaki wybrać ,pomózcie jaki mam roziar zewnętrznego przegubu w Galancie Avance '01r
Owczar - 31-05-2011, 22:20
Od strony piasty wszystkie są takie same. Od strony półosi niekoniecznie. Podaj VIN, sprawdzę przegub, a potem poprosisz vin od sprzedawcy i sprawdzimy.
ALEX-77 - 31-05-2011, 22:49
Owczar napisał/a: | Od strony piasty wszystkie są takie same. Od strony półosi niekoniecznie. Podaj VIN, sprawdzę przegub, a potem poprosisz vin od sprzedawcy i sprawdzimy. |
vin. JMBSNEA5A1Z000869
Owczar - 31-05-2011, 23:35
Niestety katalog nie widzi przegubu zewnętrznego oddzielnie, tylko całą półoś:
MR336591
Ale to nie problem, sprawdzimy półoś
Szukaj takiej półosi od auta z takim samym silnikiem i skrzynią od lipca 99.
davyjohn - 02-06-2011, 01:16
Ja przedwczoraj z tym samym pytaniem dzwoniłem do Japaneze i usłyszałem, że dla 2.5V6 jest jeden rodzaj przegubu. No zobaczymy co przyśle
ALEX-77 - 02-06-2011, 01:27
No mój Misiek od dwóch dni stoi u mechanika na kanale i czeka na nowy przegub ,bo podczas sciagania łożyska (a raczej podczas nie udanej próby) uszkodził się łożysko było tak zapieczone że trzeba było ciąć palnikiem zobaczymy co jutro kurier przywiezie bo już jeden ponoć przegub nie pasował (aż się boję w przyszłości drugiej strony robić tym bardziej że mam somo łożysko bez piasty
bieniak - 02-06-2011, 08:15
ALEX-77, możesz zapytać mechanika żeby zmierzył przegub??chodzi o ilośc frezów na nim i takie podstawowe info
jeżeli dowiesz daj znać bo mam kilka dostępnych a nie chce ściągać w ciemno,a we wszystkich pisze galant 2,5v6
ALEX-77 - 02-06-2011, 19:05
Jestem juz po wymianie łożyska i przegubu miało być 100zł za wymianę zrobiło się 800zł musiałem kupić nowe łożysko z piastą i przegub stare łożysko trzeba było ciąć palnikiem od przegubu normalnie masakra ,prasa 50ton nie dała rady wycisnąć łożyska z piasty !! a miałem nowe tylko z flanszą bez piasty więc musiałem dokupic kolejne łozysko z piastą ,mam już dość tym bardzej że obcieranie dalej występuje jakby mniej ale dalej aż boję się ruszac drugiej strony mechanicy robili takiego czegoś jeszcze nie mieli.Aco do ilosci frezów w przegubie to chyba 24 ale jeszcze się dowiem bo tez mieli dwa przeguby i nie pasowały jeden miał chyba 23 a drugi 25 frezów .
jafo2 - 04-09-2014, 14:52
2.5 V6 produkcja połowa roku 2001, vin JMBSREA5A1Z001431
Panowie, jaki przegub zewnętrzny będzie pasował do mojego gala,
info potrzebne na wczoraj, z wymiany osłony przegubu zrobiło się kupę problemów, a w sobotę wyjazd
zamówiłem ten:
http://e-katalog.intercar...edowy-zewn.html
Wytrzyma to coś trochę czasu?
Ktoś może już zakładał.
ALEX-77 - 05-09-2014, 00:30
jafo2 napisał/a: | 2.5 V6 produkcja połowa roku 2001, vin JMBSREA5A1Z001431
Panowie, jaki przegub zewnętrzny będzie pasował do mojego gala,
info potrzebne na wczoraj, z wymiany osłony przegubu zrobiło się kupę problemów, a w sobotę wyjazd
zamówiłem ten:
http://e-katalog.intercar...edowy-zewn.html
Wytrzyma to coś trochę czasu?
Ktoś może już zakładał. |
Witam
Będzie pasował 24 od półosi i 25 od koła zębów ale ile ci wytrzyma tego nie wiem .
Tomaszowski - 21-01-2015, 22:45
Zostałem (słusznie) zrugany za nowe tematy więc podepnę się do tego.
Myślałem że poszedł przegub wenętrzny-jednak rozsypał się (dosłownie) zewnętrzny od kierowcy. Pytanie jaki do 2.0 z 1998r? Wszędzie znalazłem info albo do 2,5L albo o wewnętrznych, czyli stronie od skrzyni.
Czy rozsypany stary przegub mógł uszkodzić półoś lub coś przy kole? Posypał się tak, że z maszety kulki wyciągałem przed chwilą. Nawet do mechanika go nie zaciagnę bo boję sie zblokowania koła (strasznie łupie i przyblokowuje coś koło. Boje się też większych uszkodzeń przy holu, więc muszę to zrobić sam. (Jeśli podobnie wszystko będzie jak w oplu to powinienem się z tym sprawnie uporać.)
Więc ktoś wie jakie przeguby ZEWNĘTRZNE będą oki?
Z czym jest największy problem? czego nie rozpinać a co zdjąć? Z góry Wam Panowie dziękuję za info. Ferie trwają a ja z synem który ma ferie jestem uziemiony...
PS, jak ktoś wie gdzie we Wrocławiu mogę kupić dobre części to będę wdzięczny
Hugo - 22-01-2015, 07:42
Tomaszowski, wszystkie Gale EA miały takie same przeguby zewnętrzne, niezależnie od wersji silnikowej.
robertdg - 22-01-2015, 07:52
Tomaszowski napisał/a: | Pytanie jaki do 2.0 z 1998r? | Najlepiej zdemontować i policzyć uzebienie półosi, dobrac odpowiedni w sklepie z częsciami, z reguły na rynku dostepne są produkty GSP, NTY są to produkty niezbyt polecane ale to zalezy czy coś innego będzie jeszcze dostępne.
Jedną z metod demontazu to demontaz zacisku hamulcowego (sciagniecie ze spinek przewodu hamulcowego i ABS), rozpięcie gornego wahacza, trzeba wpierw się upewnić czy po odkreceniu nakretki piasty da się wybić przegub z piasty
KsiadzRobak - 22-01-2015, 08:01
Policz zęby i poszukaj.
Nie kupuj NTY bo to niskiej jakości chińszczyzna.
NKN będzie ciężko znaleźć, ale to jakość oryginału, jednak w dobrej cenie masz japońskie! przeguby HDK:
http://allegro.pl/przegub...4977446232.html
Tomaszowski - 25-01-2015, 13:52
Hugo, okazało się że nie wszystkie. U mnie (1998r 2,0L) pasował przegub 24/54mm/25 ABS 43T. Na opakowaniu było zaznaczone że ten sam jest do Diesla. W każdym sklepie do którego dzwoniłem mówili że występują dwa rodzaje.
Co do części to zmuszony bylem brać NTY za około 70zl, ponieważ nic innego nie mogłem dostać. Zobaczymy ile wytrzyma. Gwarancja teoretycznie 24 miesiące. Jak za te pieniadze nie będzie się odzywal przez 12 miesięcy to i tak będzie dobrze...
|
|
|