[96-02]Colt CJ0 - [1.3] Szarpanie na biegu jałowym
David - 03-06-2011, 22:19 Temat postu: [1.3] Szarpanie na biegu jałowym Colcik strasznie szarpie przy niskich obrotach, jeździ normalnie, nie mam obrotomierza więc nawet niewiem jakie ma wtedy obroty. Od czego zacząć dojście do tego? Jutro wymienie filtr powietrza bo i tak jeszcze nie wymieniałem, może jest już tak zapchany, że ledwo co ciągnie przy niskich obrotach?
Bucza - 04-06-2011, 01:06
Jeżeli te problemy pojawiają się i znikają to mogą być kable. Miałam taki problem w swoim misiu.
FTOrek - 04-06-2011, 10:04
Myślę,ze to świece.Przeczyść przewody.Zdarzało mi się to na dużym biegu i niskich obrotach.Powodzenia.
David - 04-06-2011, 16:07
Dzisiaj jak się ściemni to pójdę zobaczę czy nie widać gdzieś iskry, jutro może wykręce świecę.
FTOrek - 04-06-2011, 17:23
Butelka po Ajax-e i woda -jak cyganka prawdę ci powie.
krzysieg - 04-06-2011, 17:51
Cytat: | Butelka po Ajax-e i woda -jak cyganka prawdę ci powie |
Chodzi o spryskanie przewodów wodą i sprawdzenie czy nie iskrzy w nocy ?
U mnie były wypalone trochę styki w kopułce i styk rozdzielacza -palec był czarny -wyczyściłem to drobnym papierem ściernym , mimo że dobrze chodził ale Ty możesz mieć bardziej wypalone .
FTOrek - 04-06-2011, 18:24
Metoda zaczerpnięta z forum.
krzysieg - 04-06-2011, 19:56
Może się czepiam ale nie lepiej napisać żeby to był spryskiwacz z wodą taki jak są
np płyny do mycia szyb .
No chyba że koniecznie tylko firmy ajax działa
Marcin-Krak - 04-06-2011, 22:04
Zaczynacie robić OT.
Przypominam o Zasadach Forum!
David - 17-06-2011, 20:40
Po długim czasie w końcu się za to zabrałem - wykręciłem wszystkie świece, 3 były ok, kolor kawy z mlekiem, nieprzeżarte ani nic, ale jedna:
O dziwo okazało się że w fiacie 125p mam takie same świece (chodzi o gwint), więc wkręciłem jedną zapożyczoną i dalej działo się to samo. Więc najprawdopodobniej według mnie to leje wtrysk. A co wy o tym myślicie? W najbliższym czasie wykręcę go i zobaczę jak sika
Anonymous - 17-06-2011, 21:54
Gwint może taki sam jak w maluchu,ale odstep elektrody może byc inny,długość swiecy tez moze byc inna,mogła sie swieca spotkać z tłokiem gdyby była za długa.Musisz wkręcić odpowiednią swiece zeby miec pewność.
David - 17-06-2011, 21:59
Ale trzeba zacząc myśleć od drugiej strony - skoro świeca jest w takim stanie - co to spowodowało? I po wkręceniu normalnej świeci objawy dalej są te same, więc ta pewnie po jakimś czasie będzie wyglądała podobnie. Według mnie na 90% wtrysk, 10% kabel WN/kopułka
Anonymous - 17-06-2011, 22:09
Swieca moze byc po prostu uszkodzona i nie bedzie dawała iskry,a wkrecając swiece o innej przerwie miedzy elektrodami nic sie nie dowiesz bo jezeli sie choc troche rózni to efekt bedzie ten sam.
David - 17-06-2011, 23:22
Jestem innego zdania, mimo wszystko idę jutro po 1 jedną świecę taką jak 3 pozostałe, choć jak najszybciej muszę sprawdzić wtrysk, ponieważ nie chcę by z nową świecą stało się to samo co ze starą... Zapomniałem jeszcze dodać że na 4 świecach z 125p (Iskra) dzieje się to samo co na 4 świecach z Colfa (NGK) i to samo co na 3 NGK + 1 Iskrze.
Anonymous - 18-06-2011, 07:47
A co takiego niby stało sie z ta swieca?Jest tylko oblepiona nagarem,jezeli jest sprawna wystarczy ja wyczyscić.A poza tym swieca NGK kosztuje 13zł w detalu wiec to nie duza strata.Najlepiej zaczynac od najtanszych i najprostyszych rozwiązań.Przeciez mozesz przyłożyć swiece wpieta do przewodu wn do silnika i bedziesz widział czy jest iskra jak zakrecisz rozrusznikiem.Mozna też wziać przewód z innego cylindra i zobaczyc czy bedzie na nim iskra.Mozesz odkrecic kopułke i zobaczyc czy pręcik którys nie odpadł.Dopiero jak to wszystko jest ok można pomyslec o układzie paliwowym.
|
|
|