To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Schemat lub zdjęcie zegarów HC

Owczar - 06-06-2011, 00:19
Temat postu: Schemat lub zdjęcie zegarów HC
Potrzebuję schematu zegarów HC lub rozpiski pinów w kostkach zegarów. Ewentualnie pomocne będzie zdjęcie zegarów tuż po włączeniu zegarów dla auta po drugim lifcie ze skrzynią AT.

Walczę ze swapem i wiązki nie trafiają, muszę zlokalizować piny odpowiedzialne za każdą kontrolkę w wiązce żeby poukładać.

tomrom - 06-06-2011, 08:31

rozpiska pinów http://www.mitsuwiki.org/images/Pinbelegung.JPG

(znalezione w temacie [EAxx] [FAQ] Montaż zegarów High Contrast ;) )

robertdg - 06-06-2011, 08:34

Co za leń :P http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=75

albo:



[ Dodano: 06-06-2011, 08:37 ]
W razie potrzeby dysponuje większym plikiem ale w formacie PDF :P

Owczar - 06-06-2011, 08:42

Dzięki panowie. A dysponuje ktoś schematami elektrycznymi? Interesuje mnie rozpiska kostek w galancie dieslu dla kostek wiązki zegarów, czyli tej zamocowanej od spodu deski.

[ Dodano: 06-06-2011, 08:49 ]
robertdg, gdyby dało radę podesłać ten pdf, to byłbym wdzięczny. Chcę to wydrukować, a ta czcionka mała trochę :)

robertdg - 06-06-2011, 09:10

Mała waga to i bez logowania powinieneś dac rade to zrzucić ;-)

http://chomikuj.pl/robert...C,686246918.pdf

Pinologia Dieslowskich zegarów jest raczej taka sama jak benzynowy, rózni sie jedynie pinologia zegary analogowe --> HC --> HC VR4 tak bynajmniej wywnioskowałem z materiałów. ale zawsze mozesz sobie porównac pinologie diesla z opisem PDF

Owczar - 06-06-2011, 09:21

To, że zegary są takie same to wiem, ale problem polega na tym, że w ETACS piny są zupełnie inaczej. Tak samo na wyjściu z wiązki głównej. Muszę je poprzekładać w kostkach by trafiały odpowiednio. Mam wiązkę zegarów od anglika, wiązkę główną w kabinie od swojego, a wiązkę silnika oczywiście też angielską. Na szczęście wszystkie wskaźniki od automatu działają.

[ Dodano: 06-06-2011, 09:23 ]
Cytat:
W tym momencie wyszedł straszny zonk. Po włączeniu zapłonu pojawiła się kontrolka poziomu oleju, abs, otwarcia drzwi, ciśnienia oleju i poziomu oleju,a także rezerwa, mimo tego, że paliwa cały bak. Zamieniłem wiązkę zegarów na te od diesla. Tutaj zaświeciła się SRS, ciśnienia oleju, ładowania, rezerwa, otwarcia drzwi i jakaś jeszcze. Okazuje się, że piny w etacs zupełnie nie trafiają w kostkę wiązki zegarowej. Dodatkowo jest problem z propagacją zasilania ECU.
Czeka mnie wydrukowanie rozpiski pinów ECU, rozpiski zegarów i skombinowanie rozpiski etacs w moim TD (muszę się uśmiechnąć do Bartka ;) ). Będę PIN po pinie lokalizował i przekładał, tak by uzyskać wszystkie kontrolki prawidłowo.
Mogę się domyślać, które kontrolki biegną z wiązki kabinowej, a które z silnika i szukać w odpowiednich miejscach. Wszystko do zrobienia, ale czasu trochę zejdzie.
Dodatkowo muszę zapewnić ECU wszystkie sygnały z wiązki kabinowej. Będę przeglądał i czytał, bo w zasadzie poza zasilaniem nie wiem czy coś jeszcze bierze z tej wiązki. Oddaje zasilanie pompki paliwa i komunikuje się z immo, ale te sprawę już przełożyłem tak jak powinna być.

Krzysiek89 - 15-06-2011, 19:36

Siemanko,
jestem nowym posiadaczem galanta i jedynie ci bym chciał w nim zmienić to zegary na hc,
ciężka to operacja??
Pozdrawiam

jacekxx - 15-06-2011, 20:46

W tym temacie wszystko jest opisane http://forum.mitsumaniaki...ighlight=zegary


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group