To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Słabszy przy włączonej klimatyzacji

marcinspike - 06-06-2011, 23:25
Temat postu: [EA2A/W 2.0] Słabszy przy włączonej klimatyzacji
Czy to normalne że przy włączonej klimatyzacji dosyć ostro spada moc silnika,
odczułem to przy wyprzedzaniu, zupełnie jak by mu z 30 koni uciekło.

Owczar - 06-06-2011, 23:36

Tak, było już o tym. W 2.0 to czuć bardziej niż w TD.
marcinspike - 06-06-2011, 23:39

Hmm, to lipa
andi18 - 06-06-2011, 23:47

pomaga tu tzw "turbo" czyli jak chcę depnąć lub kogoś wyprzedzić szybko wyłączam na ten moment klimę (czuć wyraźnie jak samochód dostaje lepszego kopa :D )
marcinspike - 06-06-2011, 23:49

Jak na nitro :lol: :wink: :wink:
Owczar - 07-06-2011, 08:30

Zamiast wyłączać klimę, można bardzo prosto ten problem rozwiązać. Pod pedałem hamulca zainstalować przycisk kickdownu z AT i podłączyć pod sygnał sprężarki. Wtedy macie autoamtyczne turbo ;) W automacie można skorzystać z istniejącego i wysterować sygnałem przekaźnik sterujący klimą ;)
robertdg - 07-06-2011, 08:32

Owczar, to rozwiązanie ma jedną wade - manual sam się nie zredukuje :lol:
Tomek - 07-06-2011, 08:36

praktycznie w każdym samochodzie jest odczuwalny spadek mocy, w 2.5 jest to samo
najwiekszy spadek widziałem w Golfie 4 1.9 TDi, 110 KM
z doswiadczenia widze, ze spadek jest nieodczuwalny w samochodach z mocą 200 +

Owczar napisał/a:
Pod pedałem hamulca zainstalować przycisk kickdownu z AT i podłączyć pod sygnał sprężarki.


a to ci dobre

tomrom - 07-06-2011, 08:36

Ale kickdown działał by jako wyłącznik klimy :D
Tomek - 07-06-2011, 08:44

robertdg napisał/a:
Owczar, to rozwiązanie ma jedną wade - manual sam się nie zredukuje :lol:


no, ale redukcje musisz zrobic niezaleznie od tego, czy wylaczysz klime czy nie
owczar proponuje automatyzacje wylaczania klimy

polaff - 07-06-2011, 08:59

Owczar napisał/a:
Pod pedałem hamulca zainstalować przycisk kickdownu z AT i podłączyć pod sygnał sprężarki.

to rozwiązanie ma i drugą wadę, pedałem hamulca nie uzyskasz przyspieszenia.
:ANAL: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Owczar - 07-06-2011, 09:44

Hehe, chciałem napisać pod pedałem gazu :P

A tak swoją drogą to chybą coś takiego sobie zrobię ;) W końcu to może być kilka cennych ułamków sekundy podczas wyprzedzania :)

polaff - 07-06-2011, 09:55

Cytat:
Hehe, chciałem napisać pod pedałem gazu :P

wiem, żartuję :P

a tak swoją drogą to może być ciekawy pomysł.

Podziwiam Ci za zaangażowanie w dopieszczanie auta, szkoda, że ja nei mam na to czasu.... :-X

Hugo - 07-06-2011, 15:27

Owczar napisał/a:
zainstalować przycisk kickdownu z AT i podłączyć pod sygnał sprężarki
Dobre :mrgreen:
robertdg napisał/a:
Owczar, to rozwiązanie ma jedną wade - manual sam się nie zredukuje
Nie, skrzynia manualna ma jedną wade-nie zmienia biegów sama :wink:
Owczar - 07-06-2011, 18:05

To rozwiązanie ma też inną zaletę, nie katujemy sprężarki na wysokich obrotach ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group