Outlander II Ogólne - Outlander i rezerwa paliwa
borsak1 - 08-06-2011, 14:36 Temat postu: Outlander i rezerwa paliwa panowie ktoś wie ile można strzelić km od momentu jak zaświeci się rezerwa, ja na razie doszedłem do 40 i nie wiem czy mam się bać bo w sumie jak dojechałem na stację to wlałem tylko 55,5 60 nie wieszła ?
rezon - 08-06-2011, 15:01
Mitsu00 to do ciebie pytanie - Ty testowałeś xtrm. Ja tam tylko 105km przejechałem i 58l weszło.
adrian71 - 08-06-2011, 16:07
ja jestem taki cykor ze jak tylko gasnie mi 50km i pojawiaja sie kreski staram sie odrazu na stacje jechac, kilka razy mialem juz takie totalne zero w baku,nawet jednej malutkiej kreski nie bylo, ujechalem 30km na najblizszy orlen,a juz caly spocony bylem bo balem sie ze nie dojade do stacji...
mitsu00 - 08-06-2011, 17:48 Temat postu: Re: Outlander i żyd (rezerwa)
borsak1 napisał/a: | panowie ktoś wie ile można strzelić km od momentu jak zaświeci żydek, ja na razie doszedłem do 40 i nie wiem czy mam się bać bo w sumie jak dojechałem na stację to wlałem tylko 55,5 60 nie wieszła ? | ja juz nie testuje bo w zeszly weekend przedobrzylem i misiek mi zdechl bo paliwa mu zabraklo. Caly uklad paliwowy trzeba bylo odpowietrzac, bo sie zachlysnal:-) Generalnie radze tankowac jak kontrolka zacznie migac szybciej. Wtedy zostaje jeszcze 5 l wachy. Przy pierwszym zapaleniu pozostalo jeszcze 10l. Tak przynajmniej jest w przedliftach.
2 lata temu od zapalenia sie pierwszej rezerwy, przejechalem 150 km w trasie, ale do baku wlalem 62,5l (63l to max).
borsak1 - 09-06-2011, 09:15
Cytat: | 2 lata temu od zapalenia sie pierwszej rezerwy, przejechalem 150 km w trasie, ale do baku wlalem 62,5l (63l to max). |
No to sporo to chyba do 100 można się bawić.
rezon - 09-06-2011, 09:50
borsak1 napisał/a: | do 100 można się bawić | można, ale raczej bez bootowania
borsak1 - 09-06-2011, 11:49
Nie no miałem na myśli raczej spokojną jazdę bez BUTA
aviata - 29-04-2016, 21:47
Witajcie, choć posiadam C-Crossera, to wydaje mi się, że problem którego rozwiązania poszukuje dotyczy bardziej tematyki Mitsubishi niż Citroena
Otóż zaobserwowałem, że w mojej cytrynie rezerwa zaczyna sygnalizować żółtym komunikatem w momencie, gdy w baku jest jeszcze 20 litrów paliwa (czyli 1/3 pojemności baku). Sprawdzałem to wielokrotnie "dotankowując" w momencie zaświecenia się kontrolki i jak nic zawsze wchodziło 40 litrów ropy.
Czy w Waszych Outkach też tak jest? Czy istnieje możliwość przeskalowania paliwomierzy (np. w sofcie) aby kontrolka rezerwy świeciła się przykładowo, gdy w baku jest jeszcze 10l paliwa? Ułatwiłoby to kontrolę spalania na dalekich trasach i wydłużało przebiegi między wizytami na stacji (robię ok. 50k km w roku).
Dziękuję serdecznie za każdą pomocną odpowiedź.
alojso - 29-04-2016, 22:18
U mnie informacja zapala się, gdy w baku zostaje ok. 10l (zwykle zalewam wtedy 50l).
krecisie - 10-05-2016, 10:10
mnie z kolei po odjechaniu ok 50km na rezerwie wchodzi jakieś 53 l . Widocznie jest ustawiony ze sporą rezerwą. W passacie b5 fl kiedys przejechałem jakieś 20km gdy oznaczenie wskazywało 0 km do pokonania. Czasem lepiej mieć ten zapas i wcześniejsze ostrzeganie.
emil_d - 10-05-2016, 22:20
krecisie napisał/a: | mnie z kolei po odjechaniu ok 50km na rezerwie wchodzi jakieś 53 l . Widocznie jest ustawiony ze sporą rezerwą. W passacie b5 fl kiedys przejechałem jakieś 20km gdy oznaczenie wskazywało 0 km do pokonania. Czasem lepiej mieć ten zapas i wcześniejsze ostrzeganie. |
W O2 jest jeszcze stan poniżej 50km objawiający się mruganiem kontrolki (wtedy w zbiorniku u mnie pozostaje jakieś 5l).
Komandor - 11-05-2016, 00:25
U mnie pierwszy komunikat oznacza jeszcze ~10 ltr w baku, drugi (żółta kontrolka) to już tylko 5 ltr.
|
|
|