To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - customowy EA5W SE 99- CustomWagon

custom - 08-06-2011, 23:41
Temat postu: customowy EA5W SE 99- CustomWagon
Witam
Po długiej nieobecności witam ponownie wszystkich.
Moja przygoda skończyła się ostatnio wśród mitsumaniaków na godnym CA5A.
Sprzedany ( zresztą na forum ) na poczet upragnionego EA5W. Poszukując w ogłoszeniach polska, Niemcy jeżdżąc oglądając nic wartego uwagi się nie trafiło. Sytuacja zmusiła mnie do zmiany marki. Fajne A4 B5 KOMBI , pancerne 1.8T prawie 200 koni ukoiło ból niespełnionego marzenia. Brat tak się nią interesował aż kupił odemnie a4. Pojawiła się nadzieja na galanta , a tu żonka załatwiła passata 1.9 PD 130km B5 FL tiptronic w kombi.
Męczyłem się aż 6 miesięcy i kolega odkupił. Miną miesiąc i pojawił się Galant do kupienia.
Na forum jest wasz opis na jego temat http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=63463
Telefon do sprzedającego , dodatkowe zdjęcia i 05/06/2011 pojechałem 250 km go zobaczyć.
Jazda próbna, oględziny, kilka informacji na temat jego historii , umowa , bankomat, podanie ręki sprzedającemu, przekręcenie kluczyka i ulga – jest mój i go dopieszczę. Droga powrotna byłą droga słuchania, testowania i radości.
Czas na konkrety.
EA5W sport edition 06/1999 rok przebieg 161000 licznikowy może ma może nie. Trochę korozji na rantach tylnych nadkoli i podwoziu. Lakier raz odswierzony ( lichy był fachowiec ) , obdarty zderzak, silnik brzytwa, skrzynia też pomimo małego wycieku, stuki puki w zawieszeniu przednim . Oględziny u mnie w serwisie zdziwiły mnie niesamowicie samochód pomimo 12 lat obył się bez większej kolizji, Podłużnice bagażnik, progi itp. Fabryczne.
Pierwsze robótki popołudniowe - relacja foto z konserwacji podwozia


























Prace wykonywane w kolejności
- szczotka druciana na wiertarkę
- szmatki lakiernicze do matowania
- mycie podwozia karcher i gąbka
- suszenie powietrzem
- podkład reaktywny
- konserwacja z gamy Renault ( profi robota )
- wosk Renault
łącznie 5 godzin bez przerw ale warto.




W planie

Na start
- olej 5w50 Valvoline
- olej skrzynia
- filtry itp
- remont zawieszenia
- opony lato ( jest na zimie ) celuje z wyboru na
http://www.federaltire.co...s&pdline=3&ID=3
lub wersja cywilna ss


Za krótka chwilę
- lakierowanie całej budy bez dachu ( fabryczny )
- auto detaling w wolnym czasie - to lubie najbardziej.
- customowy układ wydechowy

Zdjęcia z postepu prac będą na bierząco
Pozdrawiam

pitbu77 - 08-06-2011, 23:52

Gratulacje :)
Ale nie będę sztampowy... dlatego nie będę Ci życzył przyczepności, bezawaryjnej jazdy, zadowolenia z auta, itp.
Zwyczajnie... powinszuję...

KucharZ - 09-06-2011, 07:33

Witaj custom :) Gal niech się sprawuje, a ja zapraszam na spot 12.06 we Wrocławiu. Więcej w dziale regionalnym :)
Rafal_Szczecin - 09-06-2011, 08:20

a Ty nie pracujesz czasem z Bartkiem w jednym serwisie ? :) :D
Anonymous - 09-06-2011, 08:55

Gratuluję zakupu. Szczerze powiedziawszy to poliftowy SE w tym kolorze to bajka. Od razu rzucił mi się w oczy na allegro w zeszłym roku. Nawiasem mówiąc: ile za niego dałeś? W zeszłym roku cena rozpoczynała się od 14900 zł bez alufelg, ostatnio było 9000/10900...
custom - 09-06-2011, 09:42

Rafal_Szczecin napisał/a:
a Ty nie pracujesz czasem z Bartkiem w jednym serwisie ? :) :D


Tak się składa, że Bartek --> deejay robi wszystkie prace lakiernicze pod moim okiem :D

custom - 09-06-2011, 09:44

kuzi napisał/a:
Gratuluję zakupu. Szczerze powiedziawszy to poliftowy SE w tym kolorze to bajka. Od razu rzucił mi się w oczy na allegro w zeszłym roku. Nawiasem mówiąc: ile za niego dałeś? W zeszłym roku cena rozpoczynała się od 14900 zł bez alufelg, ostatnio było 9000/10900...


Cena ta niższa z małym rabatem :D
W stosunku do stanu okazja

Będzie kolejna igiełka :twisted:
PS
Samochód przerejestrowany

custom - 09-06-2011, 09:47

KucharZ napisał/a:
Witaj custom :) Gal niech się sprawuje, a ja zapraszam na spot 12.06 we Wrocławiu. Więcej w dziale regionalnym :)


NA spot wpadnę jak go dopieszczę
Teraz planowane wakacje więc lipiec pierwsze wyjazdy na drogę.
Do lipca stoi w serwisie

Anonymous - 09-06-2011, 10:29

custom napisał/a:
kuzi napisał/a:
Gratuluję zakupu. Szczerze powiedziawszy to poliftowy SE w tym kolorze to bajka. Od razu rzucił mi się w oczy na allegro w zeszłym roku. Nawiasem mówiąc: ile za niego dałeś? W zeszłym roku cena rozpoczynała się od 14900 zł bez alufelg, ostatnio było 9000/10900...


Cena ta niższa z małym rabatem :D
W stosunku do stanu okazja

Będzie kolejna igiełka :twisted:
PS
Samochód przerejestrowany

No to super. :) Takie samochody się najlepiej kupuje - tzn. takie, które nie chcą iść i sprzedający jest w stanie nieźle zejść z ceny tylko żeby się auta pozbyć. ;)

deejay - 11-06-2011, 21:28

custom napisał/a:
Tak się składa, że Bartek --> deejay robi wszystkie prace lakiernicze pod moim okiem


No własnie , podziekował Panie Kierowniku , do następnego... :mrgreen:

Życzę bezawaryjnosci .

custom - 24-07-2011, 16:10

Witam po swoich wakacjach.
pierwszy etap prawie zakończony z małymi problemami.


wiec tak
- olej 5w50 Valvoline - jest
- olej skrzynia - Valvoline 75w90 gl4 durablend
- filtry itp
- remont zawieszenia - i tu były schody :evil: jak sobie przypomnę to .....
na początek poszły 2 proste ( luz był na sworzniu lewym i na tulei widełek amortyzatora )
Niestety lewy wahacz poświęcił mi sporo roboty na początek obkręcił się sworzeń w wahaczu gdzie było spawanko sworznia do wahacza a potem uciąłem śrubę w tulei widełek amortyzatora. ( śruba ori z podkładką i nakrętką 45pln w aso Mitsubishi i 3 dni czekania )
Po skręceniu wszystkiego mała jazda próbna i decyzja padła banana lewy.
Banan wymieniony coś tam jeszcze lekko postukuje na kostce przy jeździe na wprost - temat do weryfikacji


- opony lato ( jest na zimie ) - są


Przy okazji ładowania aku po wakacjach zrobiłem porządek z podstawą aku i podłużnicą lewą

podstawa
- oczyszczanie
- podkład
- baran
- lak
- wosk






podłużnica
- oczyszczanie
- brunox
- specjalny podkład z lakierem na korozję ( podkłady w kpl zestawach naprawczych do wym szyb )
- wosk





następnie mycie czyszczenie i kpl polerka w kilku etapach
- mycie
- matowanie gdzie niegdzie elementów papier 3000 wodny
- mycie
- polerowanie pasta polerska o granulacie 44 ( ostra )
- przemywanie wodą ( specjalna woda do przemywania pistoletów lak )
- polerownie tak zwaną miękką czarna gąbką i czarną pastą
- mycie
- mleczkowanie
No i poszło 5 godz


tu w piance

i na koniec po wszystkim


Aha i jest nowe radio JVC Z USB

Jest kilka jeszcze tematów do ogarnięcia ale pojawiły się czarne chmury nad galem
Żona ostatnio podsumowała, że mieliśmy mieć jeden samochód ( mamy jeszcze klekota Leona 11o KM na ropę) i nie wie dlaczego kupiłem samochód.
Strach mnie ogarnia oby jej przeszło nawet mogę z nią na zakupy chodzić :P

custom - 24-07-2011, 16:14

aha
Na domiar wszystkiego buchneli mi osłonę światła przeciwmgielnego lewego w zderzaku przednim - łobuzy
Jak by ktoś miał to dajcie znać co i jak
( teraz zamontuje na nity ) :D

fj_mike - 24-07-2011, 22:11

custom, profi robota :wink:
Ostatnie zdjęcie słabo oddaje efekty ale wierzę, że wygląd to efektownie.

Mithrill - 24-07-2011, 23:51

Kurczę, tez bym musiał zrobić swojemu dziadkowi polerowanko...

Wóz prezentuje się zacnie. Kawał pięknej maszyny!

mkm - 25-07-2011, 00:05

custom, nie to, żebym sie nie czepił :twisted:
Skąd pomysł na opony? Promocja na ostatnie sztuki czy przemyślany zakup?
Czy aby na pewno jest rozsądne mieszanie kierunkowych z asymetrycznymi?
Asymetryczne na przód czy tył?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group