To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Galant AVANCE 2.5 V6, Nowogród Bobrzański, 1999r

Wicher - 09-06-2011, 15:15
Temat postu: [EAx 97-04] Galant AVANCE 2.5 V6, Nowogród Bobrzański, 1999r
Witam serdecznie.

Odkąd przejechałem się Galantem V6 znajomego, zwariowałem totalnie na punkcie tego auta. Jako, że i tak zamierzałem zmienić auto, po sprzedaży swojego zabieram się na solidnie za szukanie Galanta dla siebie. Przeczytałem oczywiście całe FAQ, wszystko o plusach i minusach Galantów, ale mnie to nie odstraszyło. :-) Wiadomo, najbardziej chciałbym wersję Avance, choć Sportem albo ładnym standardowym też nie pogardzę. :-)

Ten Galant już jakiś czas temu był na otomoto, teraz pojawił się znowu. Prosiłbym o opinię, czy ktoś może wie coś o tym aucie?

http://otomoto.pl/mitsubi...-C19298545.html




Kod:


Cena (brutto):
    14 600 PLN / 3 697 EUR do negocjacji
    Finanse:
    Za 388 zł/m-c ten samochód będzie Twój
Typ:
    Sedan / Limuzyna
Wersja:
    VI
Rok produkcji:
    1999
Data rejestracji:
    11/1999
Przebieg w km:
    134 000 km
Skrzynia biegów:
    automatyczna
Moc:
    163 KM (120 kW)
Pojemność skokowa:
    2500 cm³
Rodzaj paliwa:
    benzyna
Kolor:
    srebrny-metallic
Liczba drzwi:
    4/5
Status pojazdu sprowadzonego:
    sprowadzony / nieopłacony
Kraj pochodzenia:
    Niemcy

Dodatkowe wyposażenie:

ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, komputer, welurowa tapicerka, blokada skrzyni biegów, tempomat, światła przeciwmgłowe, czujnik parkowania
Dodatkowe informacje:

serwisowany w ASO, bezwypadkowy, garażowany
Opis pojazdu:

Sprzedam Mitsubishi Galanta z silnikiem 2.5 V6 ,jest to galant w najbardziej poszukiwanej wersji AVANCE!

Wersja poliftingowa (nowsze zegary, znacznie mocniejsze hamulce dwutłoczkowe, kompletne ospojlerowanie,wnętrze z czarnymi plastikami,a nie "szarymi", i dużo dużo pozytywnych zmian".

Jest to auto z prawdziwym przebiegiem 134000km,bardzo poszanowane,wnętrze wygląda rewelacyjnie! Silnik 2.5 V6 163KM+ skrzynia biegów automat/tiptronik! Auto jest bardzo bogato wyposażone,posiada :

klimatronik, elektryczne szyby, elektryczne lusterka, welurowa tapicerke, regulowana kierownice, 2 podłokietniki, centralny zamek na pilota,zegary HIGH KONTRAST, 3klucze i 2 piloty do centralnego, składane lusterka,
ABS, wspomaganie kierownicy, halogeny, 4 poduszki powietrzne, radio CD z NAVIGACJĄ, tempomat, 5 zagłówków, składana tylna kanapa,alufelgi 17 calowe z oponami które mają 80% bieżnika, i wiele wiele więcej.

Jest to auto które do samego końca było w rękach prywatnego niemca,ma ważny przegląd niemiecki co świadczy o bardzo dobrym stanie auta. Samochód jest świeżo wymeldowany w Niemczech,można poruszac sie nim po terenie Polski! Więcej informacji na telefon.

Cena + opłaty 2200zł-na życzenie klienta moge zarejestrowac auto w Polsce.
Dane kontaktowe

Serwis otoMoto nie posiada dodatkowych danych Sprzedającego, poza zawartymi w ogłoszeniu.

Polska, Nowogród Bobrzański (woj. lubuskie)
tel.:     +48 880724572

fj_mike - 09-06-2011, 21:00

Dużo nie można powiedzieć z tych słabych zdjęć.
Szczelina pomiędzy maską a błotnikami wydaj się być nierówna.
Przedni błotnik z prawej wydaje się mieć inny odcień - widać to delikatnie na jednym ze zdjęć więc pewności nie mam.
Brak zdjęć lewej strony auta.

fj_mike - 09-06-2011, 21:02

Szczeliny wokół klapy bagażnika także nierówne.

Poproś o dodatkowe, dokładne zdjęcia. W tym komory silnika.

Anonymous - 09-06-2011, 21:36

Wicher, z tego co mi wiadomo auto warte tych pieniążków. sprzedawca sprawdzony i lipy nie ciągnie. jeżeli interesuję Cię srebrne 2,5 w AT to jedź oglądaj :)
Wicher - 09-06-2011, 22:06

Dostałem maila z opisem co i jak, czekam na zdjęcia, jutro mam dostać. Nie mogę się doczekać. :happy6:

Kwestię szpar myślę, że póki co ciężko omawiać, auto ustawione było w oświetleniu tylko z jednej strony, mam nadzieję, że jutro temat będziemy kontynuować. :-)

A mnie interesuje po prostu dobre, zadbane, sprawne auto, które będzie mi godnie i ze stylem wozić moje gnaty. :-) I o ile srebrnych aut nie lubię, to Gal w tym kolorze wygląda świetnie. :-)

[ Dodano: 09-06-2011, 22:44 ]
A jeszcze co do skrzyni - wolałbym ręczną, ale automat mam nadzieję nie spowalnia tego auta jakoś znacząco? Ściganie się ze świateł mnie nie interesuje, ale chciałbym, żeby auto na trasie nie było mułem. W sumie Gal którym jeździłem to był automat i mimo, że moje byłe auto objeżdżało go jak chciało na dowolnym biegu, to w Galu nie czułem jakiegoś zatrważającego braku mocy...

[ Dodano: 09-06-2011, 23:13 ]
...Ale ten brak odczucia braku mocy to też mogło być oczarowanie dźwiękiem silnika... ECH! Przeraża mnie deko to 10s do 100...

Owczar - 09-06-2011, 23:27

Wicher napisał/a:
A jeszcze co do skrzyni - wolałbym ręczną, ale automat mam nadzieję nie spowalnia tego auta jakoś znacząco? Ściganie się ze świateł mnie nie interesuje, ale chciałbym, żeby auto na trasie nie było mułem. W sumie Gal którym jeździłem to był automat i mimo, że moje byłe auto objeżdżało go jak chciało na dowolnym biegu, to w Galu nie czułem jakiegoś zatrważającego braku mocy...


Automat ma sprawność gorszą o jakieś 15% od MT. Ale coś za coś. Komfort jazdy z AT nieporównywalnie lepszy. A jak wciśniesz kickdown to i moc poczujesz :)

ALEX-77 - 09-06-2011, 23:36

Autko od chłopaków z Czapli :) widziałem go będąc oglądać innego z tego co pamiętam to na dzień dobry masz do robienia tylne nadkola bo zżarte są mocno ale to norma ,w środku nawet ładnie wyglądał zdaje się miał dodatki drewniane co akurat mi sie nie podoba ale to kwestja gustu :wink: co do szpar tylniej klapy to faktycznie nie są równe ,ale nie pytałem bo nie byłem zainteresowany automatem ,moja rada taka pytaj o wszystko jak najwiecej szczegółów bo widzę że masz dość daleko do Czapli a autko juz dobry miesiąc sie sprzedaje co nie jest typowe w tych Galach bo zazwyczaj kiedy autko jest ok to znika w przeciągu tygodnia no może dwóch :wink: zawsze mozesz co do ceny się dogadać ,ogólnie spoko chłopaki.
Anonymous - 09-06-2011, 23:37

Wicher napisał/a:
W sumie Gal którym jeździłem to był automat i mimo, że moje byłe auto objeżdżało go jak chciało na dowolnym biegu, to w Galu nie czułem jakiegoś zatrważającego braku mocy...


a to zależy czy jeździłeś przedliftem czy poliftem, jest różnica w skrzyniach no i w nowszej doszedł tiptronik więc możesz wachlować biegami sam kiedy chcesz :) w trasie różnicy nie powinnieneś zauważyć w mieście rzeczywiście czuć różnice... ja szukałem sedana w automacie a że trafiło się unikatowe kombi i to manualu to wziąłem :P więc naprawdę trzeba auto obejrzeć przejechać się i przekonać :)

ps. co za autko miałeś wcześniej ?> dokłada moc moment i masa ?

[ Dodano: 09-06-2011, 23:40 ]
ALEX-77 napisał/a:
w środku nawet ładnie wyglądał zdaje się miał dodatki drewniane co akurat mi sie nie podoba ale to kwestja gustu :wink:


eee ? obejrzyj jeszcze raz zdjęcia chyba oglądałeś inne auto na placu :P

Wicher - 10-06-2011, 00:13

Derpin napisał/a:
ps. co za autko miałeś wcześniej ?> dokłada moc moment i masa ?


Miałem turbognojaka 180KM/400Nm, 1300kg, auto kategorii "poniżej 8s do 100" i "60-100 w 3 sek", stąd moje obawy co do dynamiki z A/T. Ale to było auto do straszenia ludzi na przejściach dla pieszych przy pomocy diabelskiego świstu turbiny. ;-)

Wiadomo jednak, że w mieście nie jest potrzebna hiper dynamika, to się przydaje na trasie, gdzie po prostu wyprzedzanie im szybsze, tym bezpieczniejsze. Wachlować biegami akurat lubię, ale znowu automat to bajeczka na mieście. :-)

A wracając do Gala - jeździłem przedliftowym A/T bez tiptronica. Mocno się różni praca tych skrzyń w wersjach pre- i poliftowych?

wookash83 - 10-06-2011, 01:28

jakiś wielkich różnic w osiagach nie ma ale faktycznie triptronic lepiej sie zbiera (było już kilka porównań automatu zwykłego z triptoniciem ale oficjalnych danych przyspieszeń nie znalazłem)..ja poprzednio mialem manuala a teraz mam automata i... sobie chwale zmiane :) na starcie czuć ze wolniej sie zbiera niż manual ale na trasie juz to wrazenie maleje i mimo dłuższych przełożeń biegów moc czuć :)
Wicher - 10-06-2011, 13:01

Dzięki za wypowiedzi, namówiliście mnie na A/T z tiptronikiem. :-) To teraz tylko czekać na foty autka. :-)
Anonymous - 10-06-2011, 13:23

Wicher, no to do przedliftowego nie ma porównania tiptronik dużo szybszy i mniej awaryjny :) :P ale z manualem tak łatwo już by Ci nie było, tzn liczę że raczej byś objechał ale raczej niewiele :P
Wicher - 10-06-2011, 14:03

To już w ogóle jest to, co chciałem usłyszeć. :D
Droper - 10-06-2011, 17:24

Derpin napisał/a:
Wicher, no to do przedliftowego nie ma porównania tiptronik dużo szybszy i mniej awaryjny :) :P ale z manualem tak łatwo już by Ci nie było, tzn liczę że raczej byś objechał ale raczej niewiele :P


A kolega to co mówi o przedliftowym automacie wie z autopsji czy z opowieści?
Ja mam przedliftwego automata w swoim sporcie i tiptronik w avance - oba 2.5 V6
Powiem szczerze, a to nie tylko moja opinia, że sport w starym automacie jest bardzie żwawy. Ogólnie zauważyłem, ze trzyma silnik na wyższych obrotach niż tiptronik i przez to jest żwawszy.
Podsumowując: Jako użytkownik obu tych wersji nie potwierdzam faktu, że tiptronik dużo szybszy. Powiem, że w ogóle nie jest szybszy. Jedyne co potwierdzam, że starsza skrzynia bardziej awaryjna - ja swojego kupiłem właśnie ze sprzęgłem hydrokinetycznym do regeneracji przy przebiegu 110 tys km.

pozdrawiam,

Anonymous - 10-06-2011, 17:28

Droper, jechałem 2.5v6 A/T SE 163KM i 2.5v6 A/T Avance 160KM i muszę przyznać, że tiptronic jest szybszy, szczególnie przy redukcji
Derpin napisał/a:
Wicher, no to do przedliftowego nie ma porównania tiptronik dużo szybszy i mniej awaryjny :) :P ale z manualem tak łatwo już by Ci nie było, tzn liczę że raczej byś objechał ale raczej niewiele :P

Czterobiegowym automatem chcesz objechać pięciobiegowego manuala? Eee...?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group