Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Galant 2.0 LPG Kombi 1997 Gliwice
emilok - 13-06-2011, 14:08 Temat postu: [EAx 97-04] Galant 2.0 LPG Kombi 1997 Gliwice Witam, prosiłbym o opinie na temat poniższego autka :
http://otomoto.pl/mitsubi...-C19380578.html
Kod: | Mitsubishi Galant GLS
Cena (brutto):9 200 PLN / 2 334 EUR do negocjacji
Typ:Kombi
Wersja:VI
Rok produkcji:1997
Data rejestracji:07/1997
Przegląd:06/2012
Ubezpieczenie:12/2011
Przebieg w km:191 000 km
Skrzynia biegów:manualna
Moc:136 KM (100 kW)
Pojemność skokowa:1997 cm³
Rodzaj paliwa:benzyna+LPG
Kolor:granatowy-metallic
Liczba drzwi:4/5
Kraj pochodzenia:Polska
Kraj aktualnej rejestracji:Polska
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, szyberdach, centralny zamek, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, instalacja gazowa, welurowa tapicerka, światła przeciwmgłowe
Dodatkowe informacje:
garażowany
Opis pojazdu:
Auto sprowadziłem z Niemiec (właścicielem była kobieta) w 2009 z przebiegiem 151000km. Po remoncie blacharki, zmianie rozrządu, klocków, tarcz płynów itp przejechałem nim kolejne 40000 bez-usterkowych km. Od ~20000km jest zainstalowana instalacja gazowa.
Auto turystyczne, daje dużo frajdy z jazdy nie tylko kierowcy, ale też pasażerom. Ogromny, uchylany i otwierany szyberdach szybko wietrzy wnętrze i doskonale je doświetla, automatyczna klimatyzacja utrzymuje zadaną temperaturę, 4 głośniki + radio Sony dają dobry dźwięk. Po złożeniu tylnej kanapy powstaje płaska przestrzeń długości >1,7m - dwie osoby spokojnie się wyśpią.
Spalanie LPG w granicach 10-11l/100km, PB95 8,5-9,5l/100km.
Auto wystawiam na sprzedaż, bo biorę nowe w leasingu.
Auto jest sprawne, przegląd przeszło w czerwcu, OC opłacone do 12.2011.
Do auta dokładam 4 koła stalowe z oponami.
Auto ma urwany ogranicznik drzwi kierowcy i uszkodzony przedni zderzak (wynik sporych zasp ostatniej zimy).
Dla zainteresowanych mogę wystawić fakturę VAT. Więcej fotek mogę wysłać na e-maila. Dodatkowe informacje pod 503-07-55-33
Dane kontaktowe
Serwis otoMoto nie posiada dodatkowych danych Sprzedającego, poza zawartymi w ogłoszeniu.
Polska, GLIWICE (woj. śląskie) |
      

fj_mike - 13-06-2011, 17:13
Auto nie od handlarza - to plus.
Wszystko na swoim miejscu. Nie spodziewaj się ideału, autko ma swój wiek.
Sądzę, że warty zainteresowania.
Arturro-86 - 14-06-2011, 22:35
fj_mike napisał/a: | Auto nie od handlarza - to plus.
Wszystko na swoim miejscu. Nie spodziewaj się ideału, autko ma swój wiek.
Sądzę, że warty zainteresowania. |
Plus plusem, ale na pierwszy rzut oka widać trochę "potencjalnych wad":
1. Lekko się poci w okolicach uszczelki pod pokrywą zaworów
2. W bagażniku ta gumowa wycieraczka to chyba nie standart Ale nie będę się tego czepiał, przynajmniej się nie ubrudzi
3. Wtryskiwacze (a raczej cewki, bo Valteki to nie wtryskiwacze tak naprawdę) zamontowane conajmniej źle... masakryczna długość węży, bezwładność układu będzie duża. Poczytaj więcej na podforach o LPG.
4. Nie ma zaślepek do halogenów.
Pomimo tego, nie są to takie defekty, które te auto wykluczają - z ewentualną "poprawką" tych rzeczy nie będzie dużego problemu. Można by było go obejrzeć.
emilok - 15-06-2011, 09:32
Oglądałem go wczoraj na żywo w Bytomiu. Właściciel bardzo konkretny, auto nie wyglądało jakby było mocno powypadkowe, elektryka/klima w środku działa z wyjątkiem przedniej szyby pasażera, tj po automatycznym zamknięciu się szyby trzeba ręcznie ją zastopować poprzez naciśnięcie przycisku ponieważ mechanizm napotyka jakiś opór albo coś i chroniąc szybe/mechanizmy przed awarią zaczyna ją spowrotem opuszczać w dół. Jednak szyba jest zamknięta w 100% (dochodzi do wszystkich uszczelek). Kontrolki na desce gasną po kilku sekundach (nie wszystkie naraz, najdłużej kontrolka SRS). W sprawie LPG właściciel twierdzi że się nie zna na instalacjach, wie że zakładany był STAG i tyle wie, auto jeździ zarówno na PB i LPG. Właściciel twierdzi że +- jeden zbiornik benzyny w miesiącu wyjeżdżał. Przedni zderzak jest klejony/nitowany, jego dolną część właściciel połamał na zaspie śnieżnej. Do auta właściciel dodaje komplet stalowych felg 14" z oponami zimowymi, auto stoi na 17" z oponami 225 nie wiem jaki profil. Po jeździe podjechaliśmy na stacje diagnostyczną obejrzeć auto od spodu, i tu wychodzą minusy. Bak benzynowy był na powierzchni +- kartki A4 mokry z benzyny, czyli jest gdzieś nieszczelność/dziurka. Właściciel twierdzi że auto było garażowane i nie dostrzegł żadnych śladów na podłodze garażu. Podłużnice podwozie wydawało się proste, bez śladów po naprawach. Podwozie, okolice lewego tylnego koła dosyć skorodowane, z prawej nie było korozji. Z przodu silnik poci się w okolicach miski olejowej, korka spustowego oleju oraz filtra oleju. Właściciel twierdzi że olej zmienia co 10 tyś km i +- między wymianami 1L idzie na dolewki.
Za nieszczelny zbiornik benzyny, szybę oraz problemy z olejem właściciel był w stanie opuścić cenę o 600pln. Wstępnie zdecydowaliśmy się z żoną na ten egzemplarz, z właścicielem się umówiliśmy na sobotę celem sfinalizowania umowy. Oglądnęliśmy do tej pory 3 egzemplarze, diesla, 2.5 lpg oraz właśnie ten 2.0 lpg i wydaje się nam że to najrozsądniejsza opcja.
Anonymous - 15-06-2011, 12:50
emilok, co do szyby to prawdopodobnie nie jest nauczona jak daleko ma się zamykać na automacie, wystarczy przy zamykaniu szyby przytrzymać cały czas przycisk w górze przez kilkanaście sekund.
emilok napisał/a: | Właściciel twierdzi że olej zmienia co 10 tyś km i +- między wymianami 1L idzie na dolewki. |
to nie mało, jeszcze kwestia jakiego oleju bo jeżeli mineral to odpuść od razu, jeżeli pełen syntetyk to można przejść na pół i obserwować co się będzie działo.
z Twojego opisu można mało wywnioskować, razi mnie ten cienkący bak. a jak hamulce nic nie bije ? co z zawieszeniem ? jedzie to prosto ? jeździłeś w ogóle tym autem ? felgi proste? bo te 17 ze sporta łatwo się krzywią, w jakim stanie ma te opony zimowe i letnie żeby się nie okazało że na zimę musisz komplet kupić bo to że właściciel daje to nie znaczy że nie są zużyte. .. może na sobotę weź ze sobą jeszcze kogoś kto podchodzi do sprawy bardziej od mechanicznej a nie wizualnej strony...
m6riano - 17-06-2011, 19:34
Cytat: | Z przodu silnik poci się w okolicach miski olejowej, korka spustowego oleju oraz filtra oleju. Właściciel twierdzi że olej zmienia co 10 tyś km i +- między wymianami 1L idzie na dolewki.
|
ja mam tak przy 350tkm...;-)
|
|
|