To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - [3.2 DID] POchylenie koła tylnego

MAX-KRAKÓW - 14-06-2011, 21:28
Temat postu: [3.2 DID] POchylenie koła tylnego
Po najechaniu na kolo zapasowe ktore wypadlo z przejezdzajacego pojadu przy szybkosci okolo 50 km/h pojechalem do stacji diagnostcznej w Kr ( Mitsubishi ) gdzie sprawdzono mi geometrie podwozia . Co sie okazalo ,ze wszystkie parametry byly przestawione , po godzince pracy wszytko ustawili jak trzeba oprocz jednego , tylna os ,koło lewe , pochylenie koła , bylo
-0"42' a dalo sie tylko ustawic na -0"49'. powiedzino mi ,ze trzeba wymienic czesc wahacza , śruby , mimosrod i sinterlock (?) ? czy sinlock. bo nie potrafia przekrecic mimosrod ,zpiekł sie , Czytalem o tym ze sie zapieka ale cy nie ma sposobu aby go "odklejic" np. WD 40 czy coca =cola :) ?
JAk Wy sobie z tym radzicie ? poza tym odkrylem ze nie zmierzono cisnienia w oponach przed pomiarem co powinni zrobic , we wszystkich kolach bylo Przod 2,4 i tył z prawej 2,6 a z lewej wlasnei w tym kole ktore ponoc mialo zle pochylenie 2,9 wiec bylo najbardziej "nabite " czy to tez moglo miec az taki wplyw na pomiar ?

PiotrKw - 14-06-2011, 22:25

Zerknij http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=59286
Może pomóc ale nie musi.
MAX-KRAKÓW napisał/a:
JAk Wy sobie z tym radzicie ? poza tym odkrylem ze nie zmierzono cisnienia w oponach przed pomiarem co powinni zrobic , we wszystkich kolach bylo Przod 2,4 i tył z prawej 2,6 a z lewej wlasnei w tym kole ktore ponoc mialo zle pochylenie 2,9 wiec bylo najbardziej "nabite " czy to tez moglo miec az taki wplyw na pomiar ?


Na pomiar nie powinno , ale na jazdę i zużycie zawieszenia tak. Strasznie twardo . U mnie w III jest wszędzie 2.0 atm wg instrukcji.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group