To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Galant 96r 2.0TD - Dziwne trzęsienie.

Piotr_MC - 16-06-2011, 23:09
Temat postu: Galant 96r 2.0TD - Dziwne trzęsienie.
Witam
Mam NIEPOKOJACY problem z samochodem, to jest koszmar, aż STRACH jeździć. Przy około 80-km/h podczas hamowania przed zakrętem, samochod trzęsie, czuje pulsowania pedalu hamulca, im wolniej samochod jedzie tym rzadsze te pulsowanie lecz samą Kierownicą nie trzęsie. To jest koszmar. Wyczyscilem ostatnio piasty i felgi.Troszke pomogło. Podczas ruszania kierownica jest slyszalne delikatne pukanie pochodzące z okolic maglownicy więc topewnie ten krzyzak (chyba na maglownicy). Wyczytałem że może wina tkwic w krzywych tarczach(bardzo mozliwe, gdyz mają już rant). Wahacze niepukają. A z tą maglownica to wyczytałem że w Samochodach ze wspomaganiem, luz z maglownicy nie przechodzi na dalszy uklad zawieszenia(jest Niwelowany).Spotkał sie ktos z tym ,w tym modelu Galanta? Dodam że ABS w tym samochodzie nie działa. Pali sie kontrolka i nie moge zlokalizowac usterki...

robertdg - 16-06-2011, 23:11

Wina tarcz zapewne, ewentualnie jeszcze nieco syfu na piastach.
Piotr_MC - 16-06-2011, 23:17

A jest jakis sposob na zbadanie czy tarcza jest prosta czy krzywa? Jaka jest minimalna grubosc tarczy? Mysle nad przetoczeniem gdyz mam dotego dostęp...jesli pomoze to kupie nowe...
robertdg - 17-06-2011, 07:53

22.4mm

Bicie tawrczy sprawdza sie czujnikiem zegarowym.

weksel - 17-06-2011, 09:23

tak jak piszesz jeżeli mają już wystający rant to tarcze do wymiany. Przerabiałem już ten problem, kupisz nowe to będzie po problemie. Wiem że masz diesla bez kompa ale jak masz ABS to pewnie można wczytać z niego błędy, jeżeli nie będzie się dało tzn że sterownik do wymiany, zazwyczaj w starszych typach ABS pada pompa albo sterownik, można kupić na Alledrogo, te dwie części są połączone razem więc tylko tak je kupisz.
mario_902 - 17-06-2011, 11:19

odnośnie tarcz-miałem podobny problem
po zamontowaniu nowych klocków i tarcz problem zniknął-okazało sie nie na długo,na jakieś 2 tyg. Wracając do Polski znów zaczęło telepać
pózniej okazało sie ze piasty były delikatnie ale bardzo delikatnie skrzywione
po wymianie kompletów łożysk i piast było oki
prosty sposób sprawdzenia-auto w góre,zdjąc zacisk,tarcze, odpalić motor i na drugim biegu
niech sobie leci,delikatnie przyłożyć śrubokręt do piasty
bedziesz widział czy piasta jest oki
tak ja sprawdzałem

Piotr_MC - 17-06-2011, 11:57

Co do tarcz, zrobie tak jak piszecie, na początek diagnoza pózniejewentualne poprawki. A z ABS to Ja nie wiem już co...Tak nagle wy padl sterownik lub pompa, Dzien wczesniej wszystko grało, a rano odpalam i kontrolka ciach...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group