Pajero III - Skrzynia w trybie awaryjnym
jabol66 - 22-06-2011, 17:45 Temat postu: Skrzynia w trybie awaryjnym Proszę o pomoc co może być przyczyną
jadać Pajerką (3,2DID automat) jak jest zimny wszystko oki jak się rozgrzeje zaczyna szaleć skrzynia tzn jade równo zauszmy 50km/h i obroty równo mam 2 tyś nagle auto zaczyna zmieniać bieg na wyższy potem na niższy i tak kilkakrotnie aż szarpnie i wzuci na 3 bieg i zaczyna migać że skrzynia w położeniu N gdy zmienie na ręczną zmianę biegu mam tylko 2 i 3 dopuki nie zgasze odczekam chwili i będzie ok, ale tak znowu się dzieje za pare kilimetrów, dodam że niedawno wpiołem przekażniki 3sztuki których brakowało te są pod kierownicą (nie wiem od czego są może też mi ktoś powie)
Pytanie jest moje takie czy wiecie co się dzieje bo od przekażników to raczej nie bardzo mi się wydaje bo nawet teraz je wyjąłem i to samo, ale pisze bo zaczęło tak się dziać jak je wpiołem.
atego815 - 22-06-2011, 22:36
"Kraj/Country: Polska" na pewno?
Szyszkowa - 24-06-2011, 22:33
Podjedź na komputer, to będzie najprostsze rozwiązanie.
Na pocieszenie powiem Ci, że u mnie podobne objawy skończyły się wymianą skrzyni
jabol66 - 27-06-2011, 12:36
na pewno polska
a z tą skrzynią to może olej....?
a może cośą innego?
a co do kompa to nie może się połączyć przez OBD a jest jeszcze jakaś inna wtyczka diagnostyczna
[ Dodano: 05-07-2011, 11:59 ]
Z błędów wyskoczył w skrzyni czujnik prędkości i tu moje pytanie czy chodzi o impulsator który jest poza skrzynią czy o jakiś inny czujnik w skrzyni
Rafald - 25-02-2013, 16:22 Temat postu: Re: Skrzynia w trybie awaryjnym
jabol66 napisał/a: | Proszę o pomoc co może być przyczyną
jadać Pajerką (3,2DID automat) jak jest zimny wszystko oki jak się rozgrzeje zaczyna szaleć skrzynia tzn jade równo zauszmy 50km/h i obroty równo mam 2 tyś nagle auto zaczyna zmieniać bieg na wyższy potem na niższy i tak kilkakrotnie aż szarpnie i wzuci na 3 bieg i zaczyna migać że skrzynia w położeniu N gdy zmienie na ręczną zmianę biegu mam tylko 2 i 3 dopuki nie zgasze odczekam chwili i będzie ok, ale tak znowu się dzieje za pare kilimetrów, dodam że niedawno wpiołem przekażniki 3sztuki których brakowało te są pod kierownicą (nie wiem od czego są może też mi ktoś powie)
Pytanie jest moje takie czy wiecie co się dzieje bo od przekażników to raczej nie bardzo mi się wydaje bo nawet teraz je wyjąłem i to samo, ale pisze bo zaczęło tak się dziać jak je wpiołem. | Witam kolego i jak skończył się problem ze skrzynią ? Mam podobne objawy.
zbyszekm2 - 25-02-2013, 17:09
a świeca się dwie kontrolki P i N?
Rafald - 25-02-2013, 21:25
Świeci się jedna D w czasie jazdy, a druga mruga N
zbyszekm2 - 25-02-2013, 22:10
To tryb awaryjny, raczej skończy się wymianą skrzyni lub naprawa ( będzie bolało)
Chyb, ze jest to uszkodzony czujnik wejściowy lub wyjściowy.
Rafald - 26-02-2013, 07:11
Skanowanie komputerem wyjaśni czy jest to czujnik ?
zbyszekm2 - 26-02-2013, 10:59
Tak.
Rafald - 26-02-2013, 18:57
Już nie wiem o co chodzi. Odpaliłem dziś rano ruszył normalnie i wydawało się wszystko ok ,ale po paru kilometrach stracił moc . Jechał normalnie nie w trybie awaryjnym. Po ponownym odpaleniu już ruszał dopiero na wysokich obrotach i nie ma wstecznego. ???
zbyszekm2 - 26-02-2013, 20:03
Jak ci pomóc?
Rafald - 26-02-2013, 20:33
Jadę na komputer i zobaczymy, ale skąd te błędy tak wyskakują i znikają. To auto psuje się i samo naprawia !
|
|
|