Outlander II GEN Techniczne - [II 3.0 USA] Klocki i tarcze hamulcowe
romeck - 01-07-2011, 09:42 Temat postu: [II 3.0 USA] Klocki i tarcze hamulcowe witam, musze zmienic klocki i tarcze i tyl i przod. Jest wprawdzie temat ale do disli a ja mam benzyne i to amerykańską wersję i nie mam pojęcia czy moge te same kupowac co krajowe czy nie.
Prosilbym o wrzucenie co najlepszego w przystępnej cenie mozna kupic(moze jakies linki jak by sie dalo) . Jezdze raczej szybko jak sie da wobec czego i czasem trzeba gwaltowniej zachamowac , ale wszystko w miare bez szaleństw.
Dzieki za pomoc
sylb - 01-07-2011, 10:07
http://www.ebcbrakes.pl/
http://www.iparts.pl/
wyślij email z modelem, rokiem i pojemnością, to ci dobiorą.
adrian71 - 01-07-2011, 10:29
Ja polecam http://www.mksserwis.pl/
mitsu00 - 01-07-2011, 11:58
Nie jest moja intencja robiennie im reklamy, ale chlopaki sa bardzo mile zaskoczeni responsem z calej Polski I bardzo dobrze bo to super firma i service. Dla Maniakow daja do 30% upustu na czesci.
adrian71 - 01-07-2011, 13:40
dokladnie, 30% znizki, fachowa i przemiła obsluga, paczki szybko dochodzą, ja miałem na nastepny dzień od zamowienia. Klocki i tarcze duzo trwalsze i duzo tansze niz w ASO. Ja nie zamierzam zamawiac u innej firmy. Jestem bardzo zadowolony
Trik - 07-07-2011, 01:10
romeck,
Sprawdź te symbole części:
przód: 4615A075 tarcze i 4605A486 klocki,
tył: 4615A035 tarcze i MN161157 szczęki i 4605A487 klocki
do wesji 4WD
andrzejGb - 07-07-2011, 10:42
[ Dodano: 12-07-2011, 17:42 ]
okazało sie nie takie proste , klocki do MOII z USA 2007 3.0V6 oznaczenie na klocku AK NS263H FF ???
lub numer 4605A486 ,TRW GDB3287
chyba te??
co sądzicie o DELPHI ???
Trik - 19-07-2011, 11:00
andrzejGb napisał/a: | co sądzicie o DELPHI ??? | Jeśli są takie same jak wahacze do starej Bravy, To IMO "dno i siedem metrów mułu" wytrzymywały góra 6 m-cy.
rezon - 19-07-2011, 11:54
Trik napisał/a: | Jeśli są takie same jak wahacze do starej Bravy, | to była raczej wina konstrukcji, a nie producenta. To samo było w starym Punto - niezależnie od producenta zamiennika. Lewy tylny wahacz wytrzymał mi 27kkm.
Trik - 19-07-2011, 17:30
rezon napisał/a: | o była raczej wina konstrukcji, a nie producenta. | Ja bynajmniej mam inne doświadczenia w stosunku do producenta. Po ponownej wymianie na orginał z ASO miałem 1,5 roku spokoju, kwestia tylko taka, że było czyszczenie magazynu w Fiacie i poszły po cenie trochę wyższej niż Delphi. Mankamentem tej konstrukcji był fakt, że nie mozna było wymienić samej tulejki gum.-met. tylko caly wahacz.
rezon - 19-07-2011, 18:03
Trik napisał/a: | Mankamentem tej konstrukcji był fakt, że nie mozna było wymienić samej tulejki gum.-met. tylko caly wahacz. | skądś to znam - w Punto było dokładnie tak samo.
andrzejGb - 25-07-2011, 16:58
wymieniłem klocki przednie na TRW i klapa , owszem nie piszczą ale rumor jaki dochodzi z hamulców podczas silnego hamowanie jest silniejszy niż na klockach AK, zobaczę jak to bedzie dalej
Czy u was na klocek zewnętrzny też są nałożone 2 blaszki a na wewnętrzny od strony tłoczka 1
czy powinno sie je zakładać na klocki TRW które maja warstwę przeciw piskową ??
rezon - 25-07-2011, 17:41
andrzejGb napisał/a: | wymieniłem klocki przednie na TRW i klapa , owszem nie piszczą ale rumor jaki dochodzi z hamulców podczas silnego hamowanie jest silniejszy niż na klockach AK, zobaczę jak to bedzie dalej | ja dojeżdżam drugi komplet klocków i nie mam żadnego rumoru - masz proste tarcze?
lexus - 25-07-2011, 17:43
ja też mam TRW i nic nie słychać
andrzejGb - 26-07-2011, 12:46
tarcze proste, na klockach poprzednich dziwne odgłosy wystepowały przy hamowaniu z wyższych predkości na TRW wystepuje przy niższych predkościach
a co z blaszkami nakładanymi na klocki? macie takie ?
widać je na tej stronce
http://mitsubishi.epcdata...eel-brake/8777/
|
|
|