To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.8 TD] Klepiace zawory

Faraonix - 02-07-2011, 18:17
Temat postu: [2.8 TD] Klepiace zawory
Pare dni temu zaczely mi klepac zawory. Przy zimnym silniku znacznie bardziej slychac podczas przyspieszania, przy rozgrzanym mniej ale wydaje mi sie ze nadal klepia. Chyba spadla tez troche moc. Oleju bylo na dolnej kresce na bagnecie, dolalem do fulla ale za bardzo sie nic nie zmienilo.
Ma ktos jakies pomysly ?

rico.1 - 03-07-2011, 11:17

Faraonix napisał/a:
bardziej slychac podczas przyspieszania
tu raczej sprawdziłbym wtryski lub zapłon, zawory klepałyby cały czas tak samo
Faraonix - 04-07-2011, 00:29

Dzisiaj zmniejszylem dawke (na warsztacie mi pokrecili i kopci, przy tym pali jak smok) i opoznilem wtrysk (ustawilem jak byla fabryczna pompa), zobacze jak bedzie po regulacji. Moze wleje jakis plyn do czyszczenia wtryskow, koncowki wtryskiwaczy byly wymieniane jakies 30 tys. temu, przy okazji wymiany glowicy - zawory wszystko nowka bylo wtedy zakladane.
lukas 78 - 04-07-2011, 10:13

rico.1 napisał/a:
Faraonix napisał/a:
bardziej slychac podczas przyspieszania
tu raczej sprawdziłbym wtryski lub zapłon, zawory klepałyby cały czas tak samo


popieram , na zawory za wcześnie
przy złym ustawieniu zapłonu będzie chodził jak młockarnia , kiedyś przerabiałem temat w sharanie tdi gdzie pasek był przestawiony na pompie o 1 ząbek - skrajnie opóźniony
objawy muł paliwożerny kopciuch i klekot, po korekcji zapłonu-przesunięciu pompy jak nufka :)

Faraonix - 04-07-2011, 18:21

Przestal klekotac, na zimnym mniej kopci, na cieplym nie zauwazylem kopcenia.
Jedyny problem taraz taki ze zrobila sie dziura w gazie przy obrotach 1300 - 1700.
Przy ruszaniu mul, dopiero jak zalapie obroty to idzie normalnie.
Moze mu za duzo opoznilem wtrysk ?
Wlalem taki srodek do czyszczenia

http://www.halfords.ie/we...tegoryId_212351

stosowal go ktos ?

lukas 78 - 04-07-2011, 21:07

na koncówki wtrysków to jeszcze też za wczesnie chyba ,że jeździsz na mazucie :)
Faraonix - 04-07-2011, 22:35

Tankuje na stacji :)
Koncowki wtryskow wymienilem przy przebiegu 110tys. Wymienialem glowice wiec byla okazja za jednym zamachem. Zobacze jak bedzie z tym cleanerem, a pozniej w razie czego delikatnie przyspiesze wtrysk.

rico.1 - 05-07-2011, 00:20

Faraonix napisał/a:
Jedyny problem taraz taki ze zrobila sie dziura w gazie przy obrotach 1300 - 1700.
Przy ruszaniu mul, dopiero jak zalapie obroty to idzie normalnie.
Moze mu za duzo opoznilem wtrysk ?
Dokładnie :mrgreen: , ale poprawkę lepiej robić na czystym paliwie bez żadnych dodatków. Zapłon przyspieszasz tak, żeby wtryski delikatnie przygrywały ale tylko na zimnym silniku, zaraz po samym rozruchu. Na ciepłym tego już nie powinno być. A w sumie to wystarczyło tylko minimalnie opóźnić zapłon :biggrin:
Faraonix - 05-07-2011, 19:10

Kopcil niemilosiernie i palil 14 - 15 - dlatego zmniejszylem dawke (jak na lato to troche duzo). Wezme moze dzis przyspiesze delikatnie wtrysk i zobacze jak bedzie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group