Nasze Miśki - Mitsubishi Legnum [MT] Projekt 86 drift team
borimichal - 02-07-2011, 19:33 Temat postu: Mitsubishi Legnum [MT] Projekt 86 drift team Witam,jestem tutaj nowy,ale w temacie ciekawych japonczykow siedze od dawna,glownie w nissanach 200sx-mam fajnego driftcara
A ze byl okazyjnie do kupienia legnum w manualu to sie skusiłem.
Rok 97,z aktywnym dyfrem,gwintem teina,wydechem jasma,apexi delimiter`em,nacinanymi tarczami
i dzisiaj jak rozbierałem srodek przyuwazylem jeszcze ze na kompie mam plomby i tabliczke mines`a-ciekawe co w nim siedzi.
Jak fura przyjechała z angli to miała dziurawego ic`ka i niezyjace sprzeglo.
I tu nie wiem co zrobic z tym fantem,czy regenerowac,kupowac nowe,skladac z dwoch dociskow jeden(tylko musialbym jeszcze zalatwic drugi docisk)+przerobienie tarczy na spieka,czy kombinowac z sprzeglem od evo
Teraz trzeba walczyc z przelozeniem kierownicy na nasza strone.
troche zdjec jeszcze w całosci
wczoraj wyciagnalem silnik a dzisiaj rozebralem srodek
transfer box
dla porownania sciana eu
sciana jp
wiazka silnika
wiazka pod deska
wiazka abs`u
ciekawe co za mapa w tym kompie siedzi
trup sprzeglo
anwi - 02-07-2011, 19:56
tak z ciekawości da się jeszcze u nas w PL angole rejestrować??nawet po przekładce??
u nas w marcu się dowiadywałem na stacjach diagnostycznych to nikt przeglądu nie zrobi gdyż dostali takie wytyczne od wydziału komunikacji, jak to jest u Ciebie??
PS. widzę ostro za robotę się wziąłeś:)
wilk88 - 02-07-2011, 20:19
Gratuluję nabytku, wkrótce będę zazdrościł Na forum mamy wielu speców, którzy z pewnością posłużą Ci licznymi dobrymi radami, jeszcze tylko nie zdążyli się wypowiedzieć
Jak to jest z tymi tylnymi lotkami, bo ta Twoja jest super, a np. Juiceman ma podobną w swoim Galancie ale z prześwitem między klapą a lotką http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=555 Rożne lotki występowały w różnych wersjach?
Bartek - 02-07-2011, 20:27
Nie chcę Cię martwić, ale jak nie masz innego magla niż ten na zdjęciu, to masz problem..... ten z blaszanej belki nijak nie pasuje do belki z Legnum, a blaszana belka nijak nie pasuje do Legnum....
borimichal - 02-07-2011, 20:31
Tak dzisiaj na to patrzylem i mysle ze beda wystarczaly dwa ciosy szlifierka +chwila spawania i magiel z zwyklej blaszanej kolyski bedzie pasował
co do lotki to nie mam pojecia
Co do zarejstrowania to wszystko zalezy od stacji kontroli pojazdow-ja jej dopiero bede szukał
Owczar - 03-07-2011, 11:15
borimichal napisał/a: | dwa ciosy szlifierka +chwila spawania i magiel z zwyklej blaszanej kolyski bedzie pasował
co do lotki to nie mam pojecia |
Powodzenia przy rejestracji i przeglądzie. Chcesz zrobić porządny swap czy ulepa? Zresztą wątpie by udało się to zrobić tak jak piszesz.
swinks_UK - 03-07-2011, 11:23
Masz ECU modyfikowane przez tunerów MINES (japońska firma tuningowa, ciesząca sie wielką renomą). Jeden problem, jak już auto bedzie gotowe, to zalecam wizytę na rolkowni by sprawdzić, czy ustawienia z Mines'a jeszcze pasują do rzeczywistości, bo może się zdarzyć, że ecu sobie a silnik sobie i wtedy ryzykujesz wymianą silnika.
borimichal - 03-07-2011, 14:01
Owczar napisał/a: | borimichal napisał/a: | dwa ciosy szlifierka +chwila spawania i magiel z zwyklej blaszanej kolyski bedzie pasował
co do lotki to nie mam pojecia |
Powodzenia przy rejestracji i przeglądzie. Chcesz zrobić porządny swap czy ulepa? Zresztą wątpie by udało się to zrobić tak jak piszesz. |
Jakie masz doswiadczenie w mechanice samochodowej i spawaniu ze wysuwasz wnioski ze chce zrobic ulepa?
Wczoraj wstepnie poruwnujac te dwie przekladnie doszedlem do wniosku ze z zewnatrz roznia sie tylko uchwytem montazowym i zeby ja zalozyc trzeba go tylko "przekrecic".
Wiem ze mines jest japonskim tunerem,ale nie mam pojecia co moze w tym komputerze siedziec-o tym ze jest grzebany dowiedzialem sie dopiero wczoraj po wyciagnieciu go.
Pytanie czy to jest jakis wsad z gotowa mapa,czy cos w stylu jakiegos SA ?
Hubeeert - 03-07-2011, 14:13
borimichal skoro jest oryginalna przekładnia, której nie trzeba ciąć to po co?
Oczywiście zrobisz jak zechcesz
Owczar - 03-07-2011, 14:19
borimichal, wiem jakie są dokładności wykonania karoserii w samochodzie, jakie są normy odchyłek dla punktów pomiarowcyh i wiem, że takich rzeczy się po prostu nie spawa. To jest element mający bezpośredni wpływ na zbieżność i bezpieczeństwo jazdy. Jestem zdania, że w aucie można sobie pospwać wydech, nadkola i inne rzeczy nie mające przełożenia na jego geometrię.
Te uchwyty są spawane fabrycznie z odkładnością do dziesiątych części mm, w warunkach garażowych można je pospawać z dokładnością 10 krotnie gorszą.
Cytat: | borimichal skoro jest oryginalna przekładnia, której nie trzeba ciąć to po co? |
Tylko ciężka do dostania, a co za tym idzie, droga :/
swinks_UK - 03-07-2011, 14:24
borimichal napisał/a: |
Wiem ze mines jest japonskim tunerem,ale nie mam pojecia co moze w tym komputerze siedziec-o tym ze jest grzebany dowiedzialem sie dopiero wczoraj po wyciagnieciu go.
Pytanie czy to jest jakis wsad z gotowa mapa,czy cos w stylu jakiegos SA ? |
To powinieneś również wiedzieć, ze Mines robi tylko standalone ecu, nie publikuje map itd.
borimichal - 03-07-2011, 14:41
Czyli skoro to jest SA,to za pomoca jakiego kabelka/puszki/oprogramowania mozna edytowac jego mape?
Co do tej przekładni to pasujaca bez przerobek jest droga,a po co przeplacac?
Ale skad wiesz ze takich rzeczy poprostu sie nie spawa?Spawales?"rozleciała" Ci sie kiedys taka spawana przekładnia?moze Twoja fura po pospawaniu takiej przekładni zostawiała cztery slady?
Nie chce sie czepiać,ale poprostu w internecie mozna spotkac wiele informacji nieprawdziwych powielanych przez innych.
Z moich doswiadczen i obserwacji wiem ze takie rzeczy mozna spawac bez wiekszych problemow i obaw o jej wytrzymałość a to ze uchwyty spawane w fabryce sa z dokladnoscia co do dziesiatej czesci mm nie ma tutaj zadnego znaczenia-zbieznosc i tak pozniej bedzie ustawiana i ewentualne małe odchylenie od normy bedzie poprawione przy zbieznosci.
Olivia - 03-07-2011, 14:48
Wy tu gadu - gadu a ja mam pytanie do nabywcy tego egzotycznego autka
Co to jest za wyświetlacz na 4-tym zdjęciu od góry przy skrzyni zmiany biegów ?
Owczar - 03-07-2011, 14:49
borimichal napisał/a: | Ale skad wiesz ze takich rzeczy poprostu sie nie spawa?Spawales?"rozleciała" Ci sie kiedys taka spawana przekładnia?moze Twoja fura po pospawaniu takiej przekładni zostawiała cztery slady? |
Bo to jest element, który wpływa na bezpieczeństwo jazdy. Moja fura nie wie co to spawarka. A zrobisz jak uważasz. Na forum już było kilka przekładek i z tego co wiem nikt nie poszedł tą drogą. Wrzuć foto tych przekładni jak będziesz miał pod ręką.
borimichal napisał/a: | Z moich doswiadczen i obserwacji wiem ze takie rzeczy mozna spawac bez wiekszych problemow i obaw o jej wytrzymałość a to ze uchwyty spawane w fabryce sa z dokladnoscia co do dziesiatej czesci mm nie ma tutaj zadnego znaczenia-zbieznosc i tak pozniej bedzie ustawiana i ewentualne małe odchylenie od normy bedzie poprawione przy zbieznosci. |
Wiem, że ewentualne korekty można zrobić na zbieżności, nawet w przypadku błędu równoległości magla do osi kół, bo nawet w tym wypadku końcówki drążków pokonają te samą drogę.
Hubeeert - 03-07-2011, 15:07
Owczar daj spokój.
Chce spawać? niech spawa - przy rejestracji sam zobaczy co będą sprawdzać
|
|
|