Chcę Kupić Pajero - chcę kupić pajero
radek79 - 04-07-2011, 06:53 Temat postu: chcę kupić pajero powitać powoli przymierzam się do kupna pajero 3 i mam pytanie z jakim silnikiem naj lepiej kupić bardziej interesuje mnie benzyna niż dizel ale w ostateczności może być też dizel i jak się sprawuje silnik 3.2 did z automatem lub benzyna z automatem oprócz GDI
zbyszekm2 - 04-07-2011, 07:21 Temat postu: Re: chcę kupić pajero
radek79 napisał/a: | powitać powoli przymierzam się do kupna pajero 3 i mam pytanie z jakim silnikiem naj lepiej kupić bardziej interesuje mnie benzyna niż dizel ale w ostateczności może być też dizel i jak się sprawuje silnik 3.2 did z automatem lub benzyna z automatem oprócz GDI |
Benzyna 3,8V6 świetne silniki.
radek79 - 04-07-2011, 10:27
a jak ze spalaniem w 15l się zmieszczę i czy nie będzie problemów z założeniem lpg do niego
[ Dodano: 04-07-2011, 11:13 ]
teraz doczytałem że był produkowany od 2005 roku ana ten rocznik niestety nie stać mnie bardziej celuje w 2001-2002 rocznik
watcher79 - 04-07-2011, 17:39
Za oceanem chyba już wcześniej:
http://allegro.pl/mitsubi...1689425738.html
Tam lubią duże benzynowce,
voy - 07-07-2011, 14:28
Już kiedyś był taki wątek i powtórzę to co już pisałem (i nie tylko ja). PIII jest koszmarnie drogi w eksploatacji i do tego bardzo awaryjny, dużo bardziej niż inne samochody, które miałem w podobnym wieku, cenie, przebiegu. A poza tym, jeżeli komuś to nie przeszkadza to bardzo fajny pojazd
watcher79 - 08-07-2011, 10:17
Ale przyjemność z jazdy - bezcenna
voy - 08-07-2011, 10:33
To prawda
Olo20036 - 25-07-2011, 11:58
Witam przymierzam się do kupna Pajero II na pewno diesel, proszę o opinię na temat, jaki silnik 2,5 td czy 2,8 td oraz na jakim poziomie jest spalanie i jak wygląda bezawaryjność.
jabol66 - 08-11-2011, 23:44
Przepraszam bo wyjde na takiego co zjad wszystkie rozumy, ale piszę z własnego doświadczenia zgadzam się P III jest drogie w ytrzymaniu i to BAAAArdzo PII nie ma tańszych (chociaż tańszych nie szukałem bo te ceny do tego auta są rewelacyjne) a co do silnika to tylko 2,8 nawet na szose, zobaczysz co potrafi zacznie wciągać a 2,5 do błota troche nie bardzo....
Zalety 2,5
Mniej pali
tańszy silnik i w kupnie auta i później w raqzie wymiany
Wady2,5
Słabszy
bardziej czuły na wysokie temperatury od 2,8 choć i ten nie jest pancerny
rozrząd na pasku
a 2,8
Zalety
Rozrząd na łańcuchu
Duuuużo silniejszy od 2,5 (przy umiejętnej jeździe rzadko użyjesz reduktora)
praktycznie nie do zabicia
Drogi w kupnie a w razie wymiany to już nie wspomne,
|
|
|