To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - carisma dymi

dzejdzej082187 - 04-07-2011, 22:32
Temat postu: carisma dymi
Hej.Mam problem z moja Carisma jak postoji dłuzej to po odpaleniu dymi na niebiesko.Mam tez wrazenie ze nie ma takiego przyspieszenia jak miała.Czy to moze byc wina turbo??
magiczny89 - 04-07-2011, 22:41

Ale czy podczas przyspieszania też dymi na niebiesko?
dzejdzej082187 - 04-07-2011, 22:42

no własnie nie ale nie ma takiego odejscia jak miała.I jeszcze ostatnio pali jak smok

[ Dodano: 04-07-2011, 22:46 ]
chociaz ostatni zaczeła ouszczac dyma ja sie tak przegazowało.

magiczny89 - 04-07-2011, 22:47

Mi jak turbinka padła to cały czas dymiła na niebiesko i zero mocy... A skoro nie masz mocy to może zawór egr masz zapchany trzeba go wyczyścić...

Jak dymi na czarno podczas gwałtownego gazowania to jest normalne w dieslach...

dzejdzej082187 - 04-07-2011, 22:57

tak wiem tylko ze to juz jest delikatnie niebieski dym.Jak ostatnio tłumnik robiłem to gosc mi mówił ze zaczyna mi turbo powoli pluc olejem.a jeszcze ostatnio przewód od smarowania turbo mi sie odkrecił i chyba ja podtarło.
Bizi78 - 04-07-2011, 23:01

A czasem nie świeci ci się kontrolka check engine? Może warto podpiąć do kompa i sczytać kody błędów.
dzejdzej082187 - 04-07-2011, 23:24

nie nie swieci.a jak go podpinałem to pokazuje tylko główne czujniki i nic po za tym.
Anonymous - 06-07-2011, 07:41

ile oliwy Ci łyka?, zmierz ciśnienie doładowania, jak turbo dmucha znośnie to może na uszczelniaczach zaworowych cieknie-typowy objaw kopcenia na niebiesko po odpaleniu, zresztą powinieneś rozróżnić czy ten dym niebieski to spalany ole silnikowy czy niedopalona ropka wskutek niedostatecznych warunków spalania: np kąt wtrysku czy też złe luzy zaworowe. Pozdro
PS Nie dajmy się zmylić kolorem dymienia, błędnie niektórzy twierdzą, że niebieski dym to zawsze spalany olej silnikowy- całe szczęście nie zawsze.

dzejdzej082187 - 08-07-2011, 18:50

Dzieki Kolego.ale sęk w tym ze nawet gramka oliwy mi nie bierze.i wtryski tez sa ok i kat wtrysku tez wiec jeszcze zostaje turbo i egr i jak to jest wporzadku to juz ni mam koncepcji.
krzysiu - 06-05-2012, 14:30

Wymieniłem uszczelkę pod głowicą po kolizji cylindrów z głowicą, i dymi na biało(nawet jak gaz wciśnięty do końca) i załącza się wentylator co chwilę. Wskazówka od temp. stoi na baczność, ale słychać jakieś odgłosy metaliczne z głowicy, dodam że była planowana i sprawdzana. Mechanik twierdzi że to wtrysk, jest to możliwe że tak się dodatkowo zepsuł przy naprawie głowicy ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group