Mitsubishi Trójmiasto - Pomorskie - Potrzebuję wsparcia!
Krzyzak - 07-07-2011, 12:38 Temat postu: Potrzebuję wsparcia! Słuchajcie - chcą mi pod domem puścić autostradę. Dziś ma być ostateczne spotkanie z GGDKiA w Kolbudach. Ponieważ jest kilka wariantów a jeden z nich - najkorzystniejszy - koliduje z planami 3 lokalnych bonzów (notabene jeden z nich robi wszystko, by go od siebie odsunąć - nie wszystko fair) to wymyślili nierealny wariant, żeby odsunąć drogę od siebie. I nagle się okazało, że ten nierealny wzięła GDDKiA pod uwagę!
Teraz potrzebuję tłumów, które będą na moją korzyść głosować. Podejrzewam, że bonzo (a jest bogaty) zamówi autobusy ze "swoimi", więc nie mam skrupułów prosić wszystkich Was.
Kto może - dziś o 17:30 w szkole w Kolbudach - zaraz po wjechaniu do wioski, po prawej stronie - budynku nie da się nie zauważyć . Gorzej może być z zaparkowaniem.
Proszę weźcie dowód osobisty (bo może będziemy zbierać podpisy poparcia dla tego wariantu) oraz jak najwięcej osób. Tylko z tłumem liczy się GGDKiA.
Więcej na: www.gminanaszdom.pl
DJ Fazi - 07-07-2011, 19:50
Wypowiadam sie jako Kolbudziak, bo nim jestem
Krzyzak jechales kiedys w ciagu tygodnia Spacerowa w Gdansku o 16:00 ?
Jezeli nie to przejedz sie, i to jest efekt protestu mieszkancow Osowy, ktorzy teraz najbardziej narzekaja na korki.
Ja tez bym nie chcial OMT pod oknem, ale chyba beda jakies odszkodowania ?
Jak ta obwodnica nie powstanie to niedlugo na powiatowa 221 nie wyjedziesz, sam wiesz jaki jest ruch na tej drodze jak ludzie wracaja z pracy.
akbi - 07-07-2011, 21:08
Darku ... Z jednej stony ludzie chca autostrad i nie chca korkow, z drugiej strony sa tacy jk Ty .... Ktorzy patrza przez pryzmat wlasnego ogrodka ... Moze wiec tunele
Krzyzak - 08-07-2011, 07:25
obaj nie przeczytaliście strony, którą podałem
nie chodzi o budowanie w ogóle, ale o sens - krótko jeszcze: Kolbudy i okolice to malownicze miejsce do wypoczynku i mieszkania
i nagle ktoś projektuje drogę niszcząc to wszystko, rozwalając możliwość rozwoju (tak tak - przedstawione projekty zamykają możliwość budowy domów albo od południa albo od północy), rozwalając sens inwestycji gminny, która zbudowała wodociągi i kanalizację itd. i wmawiając, że ta drogą się przyda
koledzy - zobaczcie co stało się po wprowadzeniu emyta - ciężarówki z A1 zniknęły i przeniosły się na starą 1-kę - od 2 tygodni jeżdżę do Trąbek przez Pruszcz i widzę zmiany - teraz ciężarówki zjeżdżają na rondo, kiedyś pruły na A1
nowa droga ma być płatna - nikt z mieszkańców nie będzie nią jeździł
ciężarówki tak samo, skoro wzdłuż niej projektuje się dodatkowe drogi łączące drogi gminne
i najważniejsze - kto rozsądny nią pojedzie, skoro to jest ring i Pruszcza trafia do Chwaszczyna a dalej na starą obwodnicę? - po co robić koło, nadrabiać 15 km i jeszcze za to płacić?
kwestionuję jej sens
gdyby to była prawdziwa obwodnica i prowadziła dalej na Lębork czy Słupsk, to co innego
i zawsze można znaleźć pola, nieużytki, tereny kompletnie nieinwestycyjne - a takie są dosłownie 2km dalej...
dam kontrastowy przykład - centrum trójmiasta też się korkuje codziennie
wszyscy o tym wiedzą, że potrzeba dodatkowej drogi - tylko dlaczego ta droga miałaby iść przez np. gdańską starówkę? po co wyburzać i niszczyć?
teraz chyba jasne, o co idzie walka
zresztą wczoraj nastąpiło to samo, co w Chwaszczynie - zebrani wyszli z sali i kompletnie zbojkotowali firmę Lafarenz czy GDDKiA
a Spacerowa dalej się będzie korkować - tak samo, jak i inne drogi dojazdowe do centrum
ta obwodnica niczego nie rozwiąże w tym kierunku
DJ Fazi napisał/a: | ale chyba beda jakies odszkodowania ? |
w przypadku rolników to są korzystne, w przypadku domów - zawsze zaniżone
dodam, że planowany wariant zrodził się w ciągu 2 dni (pozostałe opracowali miesiącami) i jest efektem podrzucania kukułczego jaja
przechodzi przez 19-wieczny układ wodny, który stanowi dorzecze dla jeziora w Straszynie - a więc ujęcia wody pitnej dla połowy Gdańska
jak zwykle wiedziałem, że będą takie głosy, jak wasze, ale przeczytajcie najpierw, o co idzie walka i ile jest kłamstw o tej drodze
cns80 - 08-07-2011, 08:19
Krzyzak napisał/a: | przechodzi przez 19-wieczny układ wodny, który stanowi dorzecze dla jeziora w Straszynie - | Mieszkańcy Ci nie potrzebni bo GDDKiA ich oleje. Lepiej idź do konserwatora zabytków On ma siłę zablokować wszystko.
gigant87 - 08-07-2011, 08:38
Krzyzak, zobacz jeszcze na tym forum- powinien być temat odnośnie drogi, o której piszesz.
http://www.skyscrapercity...splay.php?f=240
Marcin-Krak - 08-07-2011, 08:47
Cytat: | Darku ... Z jednej stony ludzie chca autostrad i nie chca korkow, z drugiej strony sa tacy jk Ty .... Ktorzy patrza przez pryzmat wlasnego ogrodka ... Moze wiec tunele |
Się to fachowa nazywa NIMBY - Not In My Back Yard;)
cns80 napisał/a: | Mieszkańcy Ci nie potrzebni bo GDDKiA ich oleje. Lepiej idź do konserwatora zabytków On ma siłę zablokować wszystko. |
Możesz jeszcze szukać, czy na tych rejonach nie występuje jakiś rzadki gatunek motyka, żabki, bądź jakaś roślinka
Andrew - 08-07-2011, 08:48
W GDDKiA jest takie założenie: robić projekty, pomimo tego, że i tak inwestycja nie zostanie zrealizowana. To jest pod ludzką publikę, żeby było widać, że się coś robi.
Koło mojej pracy już drugi projekt przepadł na rozbudowę drogi nr 74, a takie były plany
Krzyzak - 08-07-2011, 09:33
cns80 napisał/a: | Mieszkańcy Ci nie potrzebni bo GDDKiA ich oleje. Lepiej idź do konserwatora zabytków On ma siłę zablokować wszystko. |
nie oleje - droga nie powstanie bez akceptacji społecznej
prędzej kondensator zostanie przekonany, że ujęcie wody można przenieść
a co do przyrody to i owszem jest tam sporo rzadkich gatunków - ale parcie jest duże - w lutym bez pozwolenia w ciągu 2 dni wycięta 2 zabytkowe drzewa - wszystko odbyło się szybko i bez zezwolenia (sprawdzaliśmy), drzewa poszły z korzeniami itd. - nie ma śladu...
ktoś ma ogromne parcie, by tędy ją puścić i "eliminuje" przeciwników profilaktycznie... wiadomo, że chodzi o gigantyczną kasę
jednej z osób, która jest w ścisłej czołówce protestujących nagle, jednego dnia "pękły" oba przewody hamulcowe z przodu - żaden znajomy mechanik nie miał do tej pory takiego przypadku...
to coś jak sprawa Olewnika - widać kłamstwa, krętactwo i oszustwa itd. na najwyższych szczeblach władzy, ale nic nie można zrobić...
[ Dodano: 08-07-2011, 09:36 ]
andrew84 napisał/a: | W GDDKiA jest takie założenie: robić projekty, pomimo tego, że i tak inwestycja nie zostanie zrealizowana. |
być może, chociaż marszałek interweniował, by droga nie wypadła jak inne w czasie słynnej czystki inwestycyjnej sprzed paru miesięcy
natomiast na pewno młodzi (bo średnia wieku u reprezentantów projektanta - Lafarenz - to pewnie poniżej 30 lat) sporą kasę już skosili...
i zabrali się od d...y strony - najpierw konsultacje, potem projekt - nie odwrotnie
Lipa - 09-07-2011, 17:09
Żebyś widział co się w Poznaniu porobiło, znów wszystkie ciężarówki przez miasto cisną, przecież to jest chore, a teraz nikt nie jeździ A1 bo kosztuje 41,80 za raptem parę kilometrów, brak słów
Krzyzak - 23-07-2011, 14:37
OK - kolejna prośba - dotyczy TYLKO mieszkańców gminy Kolbudy lub osób posiadających tu działki
w Urzędzie Gminy są do pobrania ankiety - trzeba je pobrać i wypełnić
w razie czego posiadam wzór jak należy to zrobić, by było dobrze
rada gminy okazała się bezużyteczna i nie podjęła uchwały, o której nas wcześniej zapewniała - w związku z tym musimy działać sami
radzie podziękujemy przy kolejnych wyborach - w końcu to oni są dla mieszkańców a nie na odwrót
oto wzór:
Pytanie Numer odpowiedzi
1 ZDECYDOWANIE TAK 4
2 RACZEJ NIE 2
3 ZDECYDOWANI TAK 4
4 RACZEJ NIE 2
5 ZDECYDOWANIE NIE 1
6 RACZEJ NIE 2
7 WARIANT VI 3
8 TAM MIAŁA BYĆ DROGA - MPZP, WARIANT JEST NAJKRÓTSZY NA
ODCINKU WĘZEŁ STRASZYN-MOP WIDLINO
9 WARIANT IA-3 4
10 JEST NAJDŁUŻSZY I NAJDROŻSZY NA ODCINKU WĘZEŁ STRASZYN - MOP
WIDLINO
11 WARIANT FIOLETOWY ZE STUDIUM KORYTARZOWEGO, ZAKŁADAJĄC ROZBUDOWĘ
ISTNIEJĄCEJ OBW. TRÓJMIASTA
M1 - M8 WYPEŁNIAMY INDYWIDUALNIE
M9 PRZEKREŚLAMY
Anonymous - 16-09-2011, 20:52
Mój brat też walczy o jakiś tam projekt ale nie wiem dokładnie który bo cały czas coś się tam zmienia i z jakaś wioską walczą bo jedena strona chce przerzucić projekt na drugą stronę.
|
|
|