To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] problem z zapalaniem/akumulatorem

kacperkacper - 20-07-2011, 14:59
Temat postu: [CA1A 1.3] problem z zapalaniem/akumulatorem
Witam,


Problem polega na tym:
dziś auto stało całą noc po czym rano pieknie odpalilo i wykonałem krotki kurs, po ktorym stało 3h zaparkowane, po powrocie do auta akumulator byl kompletnie rozladowany. podczas postoju wszystkie swiatla byly wylaczone, radio wypiete. jedyne co chyba bylo wlaczone to ogrzewanie tylnej szyby ale to juz tak z tydzien i nie bylo problemow (wylacza sie gdy silnik gasnie?). Dodam ze do tej pory to drugi taki przypadek i jest identyczny. Ciekawstka jest ze po wejsciu do auta nie musialem wkladac kluczyka do stacyjki a swiecily sie kontrolki od oleju, akumulatora i recznego. nie wiem czy to jakis wplyw ale dzis raz mrugla kontrolka rezerwy.

i co Wy na to? :)

Andrew - 20-07-2011, 15:08

kacperkacper a po co masz włączone ogrzewanie tylnej szyby przez cały czas?
Po pierwsze sprawdź czy dobrze ładuje Ci alternator.

kacperkacper - 20-07-2011, 15:11

zapomnialem wylaczyc, dzis zwrocilem na to uwage. po 15 minutach jazdy zaparkowalem pod domem i za kilka minut odpalil normalnie wiec chyba dobrze laduje?
Andrew - 20-07-2011, 15:12

Prawidłowość ładowania sprawdza się miernikiem, może masz aku do wyrzucenia. Zacznij od tego co napisałem w pierwszym poście...
kacperkacper - 20-07-2011, 20:30

akumulator i alternator są ok. problem chyba jest w stacyjce, akumulator byl dzis naladowany a mimo to kluczyk mialem w rece a kontrolki sie swiecily tak jak by byl kluczyk przekrecony. jakies zwarcie w stacyjce czy cos takiego?
Andrew - 20-07-2011, 20:38

kacperkacper napisał/a:
kluczyk mialem w rece a kontrolki sie swiecily tak jak by byl kluczyk przekrecony.
To masz chyba powód problemów.
kacperkacper - 20-07-2011, 20:42

andrew84 napisał/a:
kacperkacper napisał/a:
kluczyk mialem w rece a kontrolki sie swiecily tak jak by byl kluczyk przekrecony.
To masz chyba powód problemów.


nie rozumiem :wink:

[ Dodano: 20-07-2011, 20:44 ]
i żeby nie zakladac nowego tematu jeszcze pytanie.
gdy skrece kierownice do oporu to czasem slychac piszczenie z okolicy koła - czym to moze byc spowodowane? powietrze sie dostalo do przewodow od pompy wspomagania?

Andrew - 20-07-2011, 20:53

kacperkacper napisał/a:
gdy skrece kierownice do oporu to czasem slychac piszczenie z okolicy koła
Może pasek wspomagania.
kacperkacper napisał/a:
andrew84 napisał/a:
kacperkacper napisał/a:
kluczyk mialem w rece a kontrolki sie swiecily tak jak by byl kluczyk przekrecony.
To masz chyba powód problemów.


nie rozumiem :wink:

Przecież to nie jest normalny objaw jak wyłączysz zapłon, a kontrolki nadal się świecą. Szukaj przyczyny w stacyjce...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group