Galant VR4 E88A 92-96 - Układ wydechowy
Frost - 22-07-2011, 11:45 Temat postu: Układ wydechowy Ponieważ Wojtek ma kilka pytań i uwag, a niechciałbym żeby zaśmiecać Michała temat o jego galu to w tym temacie możemy wszystko wytłumaczyć.
Ja u siebie mam tak:
kolektory wydechowe - jeszcze ori, ale planuje zmiane na dedykowane do 3000GT N/A chyba ze mi sie nie będzie chciało
wydech to - rura o średnicy 60mm, 2a tłumiki przelotowe, plus tłumik końcowy owalny z kwaski
Wydech był robiony na próbe i będzie robiony od nowa, ale mniej wiecej tak to wyglada u mnie
mitsu_pl - 22-07-2011, 12:17
W naszym wygląda tak - wrzucam to samo zdjęcie co jest u mnie w temacie:
http://imageshack.us/f/684/dsc01148ci.jpg/
Wojciech Bogacz - 23-07-2011, 23:11
Frost napisał/a: | kolektory wydechowe - jeszcze ori, ale planuje zmiane na dedykowane do 3000GT N/A |
A czy zmiana kolektórów na te z 3000GT zrobi jakąś różnicę ? Zakładam, że coś na plus na czy wyczuwalną ?
Co do wydechu to jestem zaskoczony nieco, że wystarczy kawałek rury i dwa kolanka W takim razie zatrudnię pewnie kogoś do tego zadania hehe. Kurczę - jakby było bliżej to bym nawet podjechał. Teraz przynajmniej wiem, że z wydechem jest OK.
Teraz pytanie jeszcze jedno Nie chcę, żeby mój Gal był jakoś szczególnie głośniejszy niż normalnie powinien być - czy jak się da kompletnie wszystko przelotowe (nawet z tłumikiem na końcu) to da się to autko użytkować normalnie w mieście czy gdziekolwiek, żeby się ludzie nie oglądali za każdym razem jak dodam gazu ? Czy jakby zostawić tłumik końcowy to nie byłoby lepiej ? A może np. taki z 3000GT by był ? Rzucam teraz pomysłami ale jestem ciekaw.
Wszyc - 23-07-2011, 23:31
Wojciech Bogacz napisał/a: | Nie chcę, żeby mój Gal był jakoś szczególnie głośniejszy niż normalnie powinien być |
No to będzie problem słyszałem Michała E88A do szczególnie cichych nie należy a Frosta hmmm... to może o normach hałasu na pw
mitsu_pl - 23-07-2011, 23:46
Krzysiu, teraz jest jeszcze głośniejszy... ale powiedzmy, że spełnia normy głośności
Wojtku, możesz zostawić starą puchę na końcu, po wywaleniu wszystkiego co jest wcześniej, on zrobi się głośniejszy, ale bez tragedii, i tak to właśnie ostatni tłumik w tych galach odpowiada za jego wyciszenie. Tyle, że ta bandora na końcu nie ma się ni jak do prezencji Galanta Chyba, że oryginalne końcówki zastąpisz jakimiś ładnymi chromowanymi
Wojciech Bogacz - 24-07-2011, 00:14
mitsu_pl napisał/a: | to właśnie ostatni tłumik w tych galach odpowiada za jego wyciszenie. |
Czyli sprawa jasna. Jak będę coś przy wydechu robił to się zostawi tylko ostatni tłumik.
mitsu_pl napisał/a: | Tyle, że ta bandora na końcu nie ma się ni jak do prezencji Galanta Chyba, że oryginalne końcówki zastąpisz jakimiś ładnymi chromowanymi |
Na zdjęciach tego akurat nie widać (końca wydechu) ale końcówki chromowane są W razie czego w tym zielonym Galu są jeszcze lepsze ale na razie nie ruszam go bo jakby odpalił to nie podaruję i rdza będzie musiała ustąpić
Saqu - 24-07-2011, 13:33
Wojciech Bogacz, możesz też kupić jakiś taki "sportowy" tłumik z silencerem dla ładniejszego wyglądu
Frost - 24-07-2011, 14:11
Wojciech Bogacz, mówiąć 3kGT miałem na myśli wydech dedytkowany 3-1 a nie ori
Co do dzwięku, to ja po drodze mam 2a tłumiki przelotowe plus końcowy nadający dzwięk wydechu również przelotowy. Jak dobrze pamietam te dwa silencery po drodze mam od jakiegoś BMW
davyjohn - 24-07-2011, 14:46
U mnie podobnie jak u Mitsu - rura 55mm z kolankami a na koniec wpięty przelotowy sportowy. Jest głośno, czasami ktoś się obejrzy - ale do typowych rajdówek jakie jeżdżą po RP czy RSMP to mi daleko. Jeśli chcesz mieć ciszej to tak jak pisali koledzy: standardowy tłumik końcowy.
|
|
|