Carisma - Techniczne - Wahacz przedni, jakiej firmy?
t_a_s - 25-07-2011, 21:04 Temat postu: Wahacz przedni, jakiej firmy? Witam,
daawno mnie tu nie było, ale Misiek to cudowne autko i nic się nie psuje
Mam do wymiany wahacz przedni prawy, w warsztacie zaproponowali mi markę Monroe, na allegro są jeszcze inne, jak SH, Yamato, Dokuji.
Którą z nich wybrać? A może jeszcze jakaś inną?
Ważne, żeby był dobry i w miarę trwały, żebym nie musiała co rok wymieniać wahacza.
I co z tą zbieżnością po wymianie, przeszukałam forum i są różne opinie.
robertdg - 25-07-2011, 21:20
Ja bym wypróbował Dokuji, Yamato lubi szybko paść, poprzez szybko parciejącą osłone gumową sworznia, po wymianie wahacza koniecznie nalezy udać się na zbieżność
fenix872 - 25-07-2011, 21:36
robertdg napisał/a: | Ja bym wypróbował Dokuji, Yamato lubi szybko paść, poprzez szybko parciejącą osłone gumową sworznia, po wymianie wahacza koniecznie nalezy udać się na zbieżność |
może jestem niedouczony bo mechanikiem jestem domorosłym ;p ale po co ta zbieżność jak nie będą ruszane ani gałki ani stabilizatory. jak u siebie robiłem wahacze z przodu zbieżność się nie przestawiła. przynajmniej tak sądzę bo ani gum nie drze ani nie sciąga, co innego z tyłem.
robertdg - 25-07-2011, 21:49
fenix872 napisał/a: | po co ta zbieżność jak nie będą ruszane ani gałki ani stabilizatory. jak u siebie robiłem wahacze z przodu zbieżność się nie przestawiła. przynajmniej tak sądzę bo ani gum nie drze ani nie sciąga | Rozumiem, że to tylko Twoje odczucia
Ja nikogo nie namawiam na siłe, takie są procedury i już, zawsze można zweryfikować fakt poprawności na pierwszej lepszej stacji diagnostycznej, przy wjeździe jest płyta geometryczna, wystarczy wychylić głowke z auta i zobaczyć czy jak się na nią najedzie kołem to czy się poruszy, jeżeli się poruszy to znaczy, że zbiezność do kity, a poza zbieznością jest jeszcze pare innych parametrów.
fenix872 - 25-07-2011, 22:00