[96-02]Colt CJ0 - [ALL] problem z ogrzewaniem tylnej szyby
Anonymous - 18-11-2006, 15:35 Temat postu: [ALL] problem z ogrzewaniem tylnej szyby Otoz niedawno zauwazylem ze tylna szyba jest ogrzewana tylko w pewnym procencie, tj. nie wszystkie te poziome linie ogrzewaja. Dzis przy okazji mycia szyb znalazlem przyczyne - wyrazne przerwy na kilku liniach, te linie sa chyba przyklejone od wewnatrz (czuc je), jak mozna to naprawic? czy w ogole ktos cos takiego robil? czym najlepiej wypelnic te przerwy??
...
saphire - 18-11-2006, 16:13
Są takie środki w postaci farbki srebrnej przewodzącej specjalnie dedykowanej naprawie ścieżek na szybie - popytaj w sklepach z częściami lub akcesoriami to coś znajdziesz.
szpala85 - 18-11-2006, 16:14
noza do reki , zeskrob troche kleju (tak aby te linie sie blyszczaly w tycj miejscach gdzie jest przerwane ) ,potem lutownica i troszke cyny z kalafonia ,
wydaje mi sie ze powinno pomoc (ale nigdy tego nie robilem to nie wiem )
pozdrawiam
Anonymous - 19-11-2006, 13:50
Jak lutownica nie pomoze to .... http://www.cyfronika.com.pl/kleje_przew.htm
Anonymous - 19-11-2006, 22:54
wow dzieki za info o tym kleju, powinno dzialac, znalazlem tez cos takiego:
http://www.allegro.pl/sea...ting_interval=7
Anonymous - 21-11-2006, 16:30
ja kuipiłem taki klej i ok z tym że udało mi sie naprawic tylko 3 wiązki, zostały jeszcze chyba 3 które dalej nie działają... Mimo że widziałem przerwy, użyłem tego kleju dalej nic ...
saphire - 21-11-2006, 19:51
Bierzesz multimera z omomierzem. Ustawiasz na pomiar oporności.
Jeden kabelek sondy dotykasz podejrzanej ścieżki a drugim delikatnie ciurt dalej na ścieżce o jakieś 3 cm (czyli masz parkę zetkniętą obydwoma stykami do ścieżki w odległości np. 3cm) i teraz przenosisz oba styki o kolejne 3cm dotykając następnego odcinka ścieżki notujesz numer pomiaru (lub odległość od skraju ścieżki) i jaki jest opór.
Lecisz z tym po całej ścieżce - wybierasz pomiar który jednoznacznie odbiega od innych i juz masz przybliżone miejsce uszkodzenia ścieżki.
Kiedyś tak swoją szybę w Corsie naprawiałem - mikro przerwa była prawie nie widoczna gołym okiem ale na omomierzu ją wyłapało.
|
|
|