To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - [ALL] problem z ogrzewaniem tylnej szyby

Anonymous - 18-11-2006, 15:35
Temat postu: [ALL] problem z ogrzewaniem tylnej szyby
Otoz niedawno zauwazylem ze tylna szyba jest ogrzewana tylko w pewnym procencie, tj. nie wszystkie te poziome linie ogrzewaja. Dzis przy okazji mycia szyb znalazlem przyczyne - wyrazne przerwy na kilku liniach, te linie sa chyba przyklejone od wewnatrz (czuc je), jak mozna to naprawic? czy w ogole ktos cos takiego robil? czym najlepiej wypelnic te przerwy??

...

saphire - 18-11-2006, 16:13

Są takie środki w postaci farbki srebrnej przewodzącej specjalnie dedykowanej naprawie ścieżek na szybie - popytaj w sklepach z częściami lub akcesoriami to coś znajdziesz.
szpala85 - 18-11-2006, 16:14

noza do reki , zeskrob troche kleju (tak aby te linie sie blyszczaly w tycj miejscach gdzie jest przerwane ) ,potem lutownica i troszke cyny z kalafonia ,

wydaje mi sie ze powinno pomoc :wink: (ale nigdy tego nie robilem to nie wiem :P )

pozdrawiam

Anonymous - 19-11-2006, 13:50

Jak lutownica nie pomoze to .... http://www.cyfronika.com.pl/kleje_przew.htm
Anonymous - 19-11-2006, 22:54

wow dzieki za info o tym kleju, powinno dzialac, znalazlem tez cos takiego:
http://www.allegro.pl/sea...ting_interval=7

Anonymous - 21-11-2006, 16:30

ja kuipiłem taki klej i ok z tym że udało mi sie naprawic tylko 3 wiązki, zostały jeszcze chyba 3 które dalej nie działają... :cry: Mimo że widziałem przerwy, użyłem tego kleju dalej nic ...
saphire - 21-11-2006, 19:51

Bierzesz multimera z omomierzem. Ustawiasz na pomiar oporności.

Jeden kabelek sondy dotykasz podejrzanej ścieżki a drugim delikatnie ciurt dalej na ścieżce o jakieś 3 cm (czyli masz parkę zetkniętą obydwoma stykami do ścieżki w odległości np. 3cm) i teraz przenosisz oba styki o kolejne 3cm dotykając następnego odcinka ścieżki notujesz numer pomiaru (lub odległość od skraju ścieżki) i jaki jest opór.

Lecisz z tym po całej ścieżce - wybierasz pomiar który jednoznacznie odbiega od innych i juz masz przybliżone miejsce uszkodzenia ścieżki.

Kiedyś tak swoją szybę w Corsie naprawiałem - mikro przerwa była prawie nie widoczna gołym okiem ale na omomierzu ją wyłapało.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group