Forum ogólne - Mitsubishi atakuje Subaru
Dj Lexus - 12-08-2011, 14:21 Temat postu: Mitsubishi atakuje Subaru cytat - Chce konkurować z Imprezą tanim Lancerem z napędem 4x4.
Mitsubishi rozbuduje ofertę samochodów o nową wersję Lancera wyposażoną w stały napęd na cztery koła. Do tej pory układ 4x4 występował w drogich odmianach Ralliart oraz Evolution. Teraz ma on być oferowany także w przystępnym cenowo Lancerze SE.
http://www.autokrata.pl/a...je-subaru-11648
Dobrze by było gdyby wersja SE pojawiła się też w Europie. A co do sprzedaży bryk w USA, to Mitsubishi (niestety) jest daleko w tyle za Subaru.
krzychu - 12-08-2011, 14:32
A SE to 2.0 czy 2.4?? Może ES (2.0)? Było by rewelacyjnie jak by trafił do PL.... Jeśli to 2.0 to jest szansa że może trafi, z 2,4 raczej nie ma co liczyć (większe cło).
To jest w końcu auto które bym mógł kupić, jeszcze do tego niech zrobią Intensa PLUS (Intesne z xeonami) i już będzie wszystko co mi potrzeba. Za pewne napęd zapożyczony z ASX/Outlander (w RA jednak jest bardziej zaawansowany).
gzesiolek - 14-08-2011, 00:10
krzychu napisał/a: | Zapewne napęd zapożyczony z ASX/Outlander |
ale wtedy to nie staly tylko calkiem niezly ale tylko dolaczany...
Hubeeert - 14-08-2011, 07:39
krzychu napisał/a: | Za pewne napęd zapożyczony z ASX/Outlander (w RA jednak jest bardziej zaawansowany). | Zapewne ten sam co w Lancerach sprzedawanych w Rosji krzychu... A tam jaki jest ?
krzychu - 14-08-2011, 12:14
Hubeeert napisał/a: | A tam jaki jest ? |
No z tego co słyszałem ten z ASX-a... Ale to żadne potwierdzone info. Ten z RA byłby za drogi jak na to co chcą osiągnąć (dobrą cenę). Przy takiej mocy całkowicie wystarczy. Będzie mnie podatny na wyrywanie przodu w podsterowność i może trochę nadsterowny w zimie.
[ Dodano: 14-08-2011, 12:16 ]
gzesiolek napisał/a: | ale wtedy to nie staly tylko calkiem niezly ale tylko dolaczany... |
No nie do końca. Taki napęd jak w ASX/Outek nazywa się AWD (All Wheel Drive). Z tym jest wiele historii i niejasności. Ogólnie np. Outka/ASX-a nie możesz hamować na jednej osi, holować z jedną osią uniesioną itd itp. Nie da się całkowicie odłączyć napędu...
Dołączany to jest w Navarze albo Pajero/L200 z systemem Easy Select (oczywiście teraz jest już Super Select którym można jeździć cały czas 4x4).
Hubeeert - 14-08-2011, 12:56
krzychu napisał/a: | No z tego co słyszałem ten z ASX-a... | Sprawdź. krzychu napisał/a: | Ale to żadne potwierdzone info. | Tym bardziej sprawdź.
krzychu - 14-08-2011, 13:12
Hubeeert napisał/a: | Sprawdź. |
A masz pomysł jak?
http://translate.google.p...%2F560929277%2F
Mnie to wygląda na to z ASX-a... Zamiast pokrętła jest mało efektowny przycisk, w RA jest tak jak w EVO - przełącznik napędu. Taki który się wciska, a nie pseudo hebelkowy. Na wyświetlaczu się wyświetla aktualny tryb (Tarmac, Gravel, Snow). Zresztą z tego co widać na stronie .ru silnik 2.0 jak i AWD (w Rosji nazywali to 4WD) wyleciały z oferty Może w wyniku wprowadzenia ASX-a?
O tutaj jest RA:
No i filmiki z testu....
http://www.youtube.com/watch?v=rkb9LhW3Wqs
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Ogólnie wygląda też jak Sedan w Intensie (RA ma chyba poszerzony tył i przód jak SB).
Podejrzewam że w USA będzie w specyfikacji na 18-stkach. Dla mnie bomba.
bastek - 15-08-2011, 10:38
wiecie co, też bym sie pisał i wymienił. dojeździłbym tego co mam (jeszcze jakieś 2-3 lata) i bym sie skusił.
dokładnie to co piszą - mi turbo nie jest potrzebne, wielkośc odpowiada, za naped 4x4 bym chętnie dopłacił, gdzieś pomiedzy moim invite a RA
secki - 18-08-2011, 18:14
Jakby opcja 4x4 była dostępna w lekko podwyższonym kombi, przystępnym cenowo , było by mega!
|
|
|