To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] PIERWSZA OBSŁUGA PO ZAKUPIE PIERWSZE PROBLEMY

DIABEŁ - 12-08-2011, 20:11
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] PIERWSZA OBSŁUGA PO ZAKUPIE PIERWSZE PROBLEMY
Witam wszystkich klubowiczów Mam pytanie czy przy pierwszej obsłudze standardowo wymienić rozrząd olej filtry ,czy coś jeszcze ,na co zwrócić uwagę. Auto ma 150 tys. przebiegu wg. ks.serwisowej rok 1999 PIERWSZY problem to ciężka praca lewarka zmiany biegów przy suwie lewo prawo ,same biegi wchodzą w miarę dobrze ,czasami zamiast 3 wejdzie 5 lub na odwrót prawdopodobnie winne są tulejki Druga sprawa to brak mocy w zakresie 2500-4000 obrotów Powyżej i poniżej tych obrotów auto zbiera się dobrze Co morze być tego przyczyną ?
Pozdrawiam .

grzeniek - 17-08-2011, 01:00

Temat rzeka, na lewarku zmiany biegów nie ma tuleji bo są linki, a z tym zbieraniem to zacznij od układu paliwowego bo co gdi to inna historia, trzeba szukać.
DIABEŁ - 17-08-2011, 18:39

Dzięki za wskazówkę moje pytanie ile jest filtrów paliwa do wymiany
rzoberto - 17-08-2011, 19:34

Jeśli przed liftem to z tego co mi wiadomo jeden przy lewym nadkolu pod skrzynką bezpieczników (taka czarna bańka). Są też filterki przy pompach paliwa wysokiego i niskiego ciśnienia ale o tym można poczytać używając szukajki.
Ja bym sprawdził jeszcze olej w skrzyni.
Możesz też przeczyścić przepustnicę - opis na forum i nauczyć cari obrotów.

plecho1 - 17-08-2011, 22:32

Jeśli chodzi o diagnostykę Cari GDI to poczytaj te tematy:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568

mar1us - 19-08-2011, 16:58

Z biegami miałem to samo, trzeba odnaleźć połączenie tych linek z skrzynią i tam jest taka dźwignia, czy jakoś tak to można nazwać, no to jest nie osłonięte i rdzewieje jak autko postoi. Najlepiej to rozkręcić, wyczyścić i nasmarować, opcja mniej pracochłonna to wd-40 i dużo psikać i rozruszać.

A jest mniej więcej stojąc przodem do auta po prawej stronie z dołu pomiędzy pompą a puszką filtra powietrza, najlepiej tam patrzeć jak ktoś rusza biegami.

DIABEŁ - 19-08-2011, 17:57

Dzięki za pomoc mar1us


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group