To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Lancer CK0 - [CK1A 1.3] Problem z zawieszeniem. skrzypienie i stukanie

gieta7 - 23-08-2011, 16:37
Temat postu: [CK1A 1.3] Problem z zawieszeniem. skrzypienie i stukanie
Witam.

Mam problem z moim miśkiem ponieważ jak przejade kilka-kilkanaście km to przy skręcaniu coś skrzypi. na początku myślałem że to krzyżaki ale dźwięk pochodzi tak jakby od silnika. jest dobrze słyszalny w środku jak i na zewnątrz samochodu. dźwięk nasila się kiedy dodam gazu i skręcam(przy malych prędkościach bo przy większej nie słysze)

kolejny problem to stuki wyglądające na rozwalone końcówki drążków jednak one są dosyć nowe(na wiosne były wymieniane razem z amortyzatorami, łącznikami stabilizatora i wachaczami) więc co to może być?

tłucze mi jeszcze zawieszenie z przodu ale chyba tylko sworznie zostały jeśli się nie mylę?

mam jeszcze taki problem jak się silnik rozgrzeje to brzęczy a po naciśnięciu sprzęgła brzęczenie ustaje czyżby to łożysko oporowe? sprzęgło też było wymieniane na wiosne.

z góry dzięki za pomoc:)

Pozdrawiam
gieta7

Siber - 25-08-2011, 13:11

U mnie skrzypienie dochodzilo z gornej czesci zawieszenia. Wymienilem poduszke amorka i po sprawie.
mani4c - 18-09-2011, 03:52

Hasło: przeguby...

Brzęczenie... sprawdź wydech. :)

herr_flick - 16-10-2013, 23:35

Siber napisał/a:
... skrzypienie dochodzilo z gornej czesci zawieszenia. Wymienilem poduszke amorka i po sprawie.


1. U mnie skrzypienie dochodzi z tylnego zawieszenia, ale gdy jest załadowany. Czy to również objaw poduszek?

herr_flick - 08-05-2014, 21:18
Temat postu: [CK1A 1.3] Tylne zawieszenie - łupnięcia przy skręcaniu/zawr
Witam, pojechałem z tym problemem na przegląd w trakcie którego samochód był na szarpakach. Zapytałem diagnostę czy powinienem na coś zwrócić uwagę, ale powiedział że wszystko jest ok. A nie jest.
Podczas szybkiego skręcania w lewo, wręcz zawracania, na wychylonym nadwoziu, z okolic lewego tylnego wydobywają się dźwięki w stylu łupnięcia. Tyle łupnięć po ilu nierównościach to odciążone koło musi przejechać.
Podczas bujania samochodem na postoju w górę, dół i na boki nic nie słychać.
Jakieś pomysły?

milo - 09-05-2014, 07:59

Najprostszym sposobem jest rozpięcie wszystkich mocowań i wtedy widać luzy szarpaki nic zbytnio nie pokarzą
herr_flick - 31-05-2014, 16:32

Wymieniłem 4 tylne wahacze, te mniejsze, musiałem też obspawać miejsca mocowania wahaczy tzn gniazda w podłużnicach. Jeśli ktoś zamierza jeździć jeszcze trochę swoim Lancerem to lepiej zrobić to zawczasu niż później szukać całych gniazd co będzie raczej trudne.
Oczywiście stukanie nadal występuje i teraz w kolejce czeka ostatni tłumik a wahacze wymieniłem bo tuleje były w kiepskim stanie.

[ Dodano: 17-07-2014, 16:17 ]
Winny stukania z tyłu przy ostrzejszym skręceniu w lewo był nieoryginalny ostatni tłumik a dokładnie jego wieszak obijający się o podłużnicę. Strach ma wielkie oczy i wpędza w koszty bo to była błahostka, ale przynajmniej mam spokój z tylnym zawieszeniem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group