To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - Silnik strzela przy odpalaniu, nie odpala

jelonek98 - 21-11-2006, 00:56
Temat postu: Silnik strzela przy odpalaniu, nie odpala
Witam wszystkich!

Mam problem z moim Miśkiem...a mianowicie strzela pod maską jak chce go uruchomić :(
Ostatnio jak chciałem go uruchomić kręciłem go i kręciłem strzelało i zauważyłem mały dymek z silnika :(
Dodam że autko długo stoi i nie jeździ, gdyż miałem kolizję i czekam na odszkodowanie, już ponad miesiąc... :(
Wcześniej na benzynie nie chodził na wszystkich "garach", po przełączeniu na gaz wszystko było ok.

Muszę jeszcze dodać że jestem zielony w sprawach mechaniki, więc z góry proszę o wyrozumiałość...

Pozdrawiam!

josie - 21-11-2006, 01:08

Pierwsza rada - nie odpalaj :roll: Poważnie - odpalasz na LPG, masz coś niesprawne i gaz wybucha w dolocie - dobrze będzie jak nie rozwalił przepływomierza :roll:
Nie chodził na wszystkich garach na benzynie bo - albo zarosły wtryski (zatarły się od nieużywania) - albo coś nie tak z zasilaniem wtrysków (wpięciem emulatora).
Nie wiem co Ci poradzić - może na początek świece i zobacz po ciemku, czy przy kręceniu rozrusznikiem przewody zapłonowe nie świecą.

jelonek98 - 21-11-2006, 02:10

josie napisał/a:
Pierwsza rada - nie odpalaj :roll: Poważnie - odpalasz na LPG, masz coś niesprawne i gaz wybucha w dolocie - dobrze będzie jak nie rozwalił przepływomierza :roll:
Nie chodził na wszystkich garach na benzynie bo - albo zarosły wtryski (zatarły się od nieużywania) - albo coś nie tak z zasilaniem wtrysków (wpięciem emulatora).
Nie wiem co Ci poradzić - może na początek świece i zobacz po ciemku, czy przy kręceniu rozrusznikiem przewody zapłonowe nie świecą.

Na gazie to strzela swoją drogą...tylko dużo głośniej.
Odpalam z benzyny zawsze :(

KaWu - 21-11-2006, 08:55

jelonek98, na poczatek sprawdz przewody WN, swiece i kopulke.