To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.5 TD] zmiana silnika z 2.5 na 2.8 czy warto?

slawekstsl - 12-09-2011, 23:41
Temat postu: [2.5 TD] zmiana silnika z 2.5 na 2.8 czy warto?
witam mam pajero 2.5 z 93r.i zastanawiam się nad zmianą silnika na 2.8 ze względu na większą moc i łańcuch rozrządu nadmienię że mój silnik już pada jednak potrzebuję porady czy dużo przy tym przeróbek i czy naprawdę warto dodam że nie biorę udziału w rajdach extremalnych ale też nie unikam terenu z góry dziękuję za podpowiedzi
Faraonix - 12-09-2011, 23:53

2.8 tez ma swoje wady. Pekaja glowice, rozsypuja sie kolo pasowe i siada simering na pompie. Z tego co wiem to nie tak latwo ci bedzie wsadzic silnik, nie wiem tez jak z polaczeniem ze skrzynia. Ja jak bym mial kombinowac i wrzucac inny silnik to bym kombinowal z jakims 1.9TDI od audi o mocy 170KM. W irlandii przy takim silniku bym zaoszczedzil z 1000 euro rocznie na oplatach
GIO4x4RUS - 13-09-2011, 06:09

Nie warto!Zaduzo roboty...........
slawekstsl - 14-09-2011, 20:30

wielkie dzięki za porady bez nich wpakował bym się w niezły galimatias pozostanę przy 2.5 mam tylko nadzieję że uda mi się kupić jakiś "zdrowy" egzemplarz
pawel80 - 15-09-2011, 21:44

przepraszam jesli bzdury pisze gdzies przeczytałem jesli sie myle to poprawcie
podobno silnik z l200 ten 178 konny to nadal 4d56 czyli inny osprzet i góra silnika moze ta droga isc przy swapie

GIO4x4RUS - 16-09-2011, 08:09

Elektroniczna pompa wtryskowa z tego L200 tylko warta calego silnika starego typu))))))))Dwuwalkowa glowica,kupa osprzetu,komputer z instalka,czujniki,katalizatory...brrrrr((((
Szukac zwykly z anglika!Naprawde sa zdrowe i malonajechane!

zbyszekm2 - 16-09-2011, 11:37

pawel80 napisał/a:
przepraszam jesli bzdury pisze gdzies przeczytałem jesli sie myle to poprawcie
podobno silnik z l200 ten 178 konny to nadal 4d56 czyli inny osprzet i góra silnika moze ta droga isc przy swapie

Jest to silnik zbudowany na bazie 4D56, blok jest taki sam. Rożnicę są w głowicy i w tłokach, oraz rozrządzie.
Nie ma wcale dużo elektroniki. Koszt pompy to nowa 3800 zł używka w granicach 1600 zł.
A co najważniejsze jest w common railu a wiec można sobie sterować mocą, pompa mniej wrażliwa niż w silnikach 98-2006 ( tam też jest pompa elektroniczna i komputer)

pawel80 - 18-09-2011, 14:08

czyli dobrze mi się o uszy obiło


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group